در تازه‌ترین عملیات تیراندازی در قدس اشغالی دو نظامی صهیونیست زخمی شدند و مجری فلسطینی این عملیات نیز به شهادت رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو نظامی صهیونیست در جریان مقابله رزمندگان مقاومت با یورش اشغالگران به جنین و نابلس زخمی شدند.
منابع عبری زبان اعلام کردند که ۵ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی بر اثر واژگون‌شدن خودرو گشتی ارتش این رژیم در شمال اراضی اشغالی زخمی شدند.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از هلاکت یک افسر صهیونیست و زخمی شدن یک نظامی دیگر در یکی از پایگاه های این رژیم در جنوب اراضی اشغالی خبر داد.
از ابتدای سال ۲۰۲۳ تاکنون، در نتیجه عملیات‌های مقاومت در کرانه باختری و فلسطین اشغالی، ۲۲ صهیونیست به هلاکت رسیدند و ۲۱۶ نظامی و شهرک‌نشین صهیونیست دیگر نیز زخمی شدند.
شهادت سه فلسطینی در کنار مقاومت نیروهای فلسطینی در برابر اشغالگران صهیونیست و زخمی شدن شش نظامی صهیونیست از جدیدترین تحولات درگیری‌های اردوگاه جنین است.
منابع عراقی از کشته و زخمی شدن دو نظامی این کشور بر اثر انفجار بمبی در استان صلاح الدین خبر دادند.
نظامیان صهیونیست امروز به مناطق مختلف کرانه‌باختری یورش برده و علاوه بر شهادت دو جوان فلسطینی در جنین، شماری دیگر را نیز بازداشت کردند.
در تجاوز موشکی رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین المللی حلب و مناطقی در اطراف این شهر در شمال سوریه، یک نظامی ارتش این کشور به شهادت رسید و هفت نظامی و غیرنظامی هم زخمی شدند.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به عملیات ضدصهیونیستی امروز در قدس‌اشغالی که به زخمی شدن دو نظامی صهیونیست منجر شد، واکنش نشان داد.
پلیس رژیم صهیونیستی از عملیات حمله با سلاح سرد در شهرکی نزدیک تل آویو و زخمی شدن دو نظامی صهیونیست خبر داد.
رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند نظامیان این رژیم در جنوب شهر نابلس هدف تیراندازی افراد مسلح قرار گرفتند و در این تیراندازی دست‌کم ۲ نظامی صهیونیست زخمی شدند.
منابع فلسطینی گزارش دادند که در عملیات گروه مقاومتی عرین الاسود علیه یک پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی، دو نظامی این رژیم زخمی شده اند.
ارتش رژیم صهیونستی اذعان کرد که در درگیری امروز در نابلس با مبارزان فلسطینی دو نظامی این رژیم زخمی شده اند.
دو نظامی اشغالگر اسرائیلی در تازه‌ترین عملیات مقاومتی در کرانه باختری زخمی شدند.
منابع فلسطینی با انتشار گزارش هایی از تداوم یورش های نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری طی بامداد و صبح امروز یکشنبه خبر دادند.
بر اثر انفجار در یک مرکز آموزشی ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی جنین در شمال کرانه باختری ، یک نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده و ۳ نفر دیگر زخمی شدند.
سه نظامی رژیم صهیونیستی در عملیات زیر گیری با خودرو در النقب زخمی شدند.
رسانه‌های دولتی سوریه اعلام کردند در پی حمله موشکی رژیم صهیونیستی به مناطقی در این کشور، ۴ نظامی کشته شدند.
منابع فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی در کرانه باختری در اثر شدت جراحات ناشی از تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست در درگیری های روز گذشته (شنبه) خبر دادند.
در عملیات استشهادی جوان فلسطینی در جنوب شهر نابلس دو نظامی صهیونیست زخمی شدند و عامل عملیات نیز به شهادت رسید.
مناطق مختلف کرانه باختری طی هفته گذشته شاهد تشدید عملیات مقاومت بود که بر اثر آن ۲۹ نظامی و شهرک نشین صهیونیست زخمی شدند.
حداقل دو نظامی رژیم صهیونیستی در جریان درگیری با گروه‌های فلسطینی در شمال رام الله زخمی شدند.
در یورش صبح امروز نظامیان رژیم صهیونیستی به جنوب جنین در کرانه باختری، یکی از اعضای گردان های قدس بازداشت شد و ۱۱ فلسطینی زخمی شدند.
بر اساس اعلام وزارت بهداشت غزه، ۱۵ فلسطینی در حملات گسترده اسرائیل به غزه به شهادت رسیده و ۵۵ تن زخمی شدند. از بین ۵۵ زخمی، ۲۳ نفر آن‌ها کودک و ۱۳ نفر آن‌ها زن هستند که از بین آن‌ها نیز ۴ نفر اوضاع وخیمی دارند. روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشته طی روز جمعه ۱۴ هدف مربوط به جهاد اسلامی فلسطین در غزه هدف گرفته و ۱۶ تن بمب و گلوله استفاده شد. ارتش اسرائیل در بیانیه‌ای اعلام کرد برای یک هفته جنگ در غزه آماده می‌شود. تیسیر الجعبری، سلام عابد، محمد البویک و یک فرد دیگر، همگی از اعضای گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در حمله رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند. تیسیر الجعبری فرمانده منطقه شمال در گردان‌های القدس بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ