بحث و جدل گری لینه‌کر و پیرس مورگان، دو مجری مشهور دنیای رسانه، همچنان ادامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نود و یکمین جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا برگزار شد و اعضا به بحث درباره مواردی از محورهای اصلاحی سند ساختار بودجه کشور پرداختند.
رئیس سازمان خصوصی سازی عملکرد دو مدیر سرشناس استقلال در فصل های اخیر را با حمله مغول ها مقایسه کرد.
رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت ضمن بازدید از غرفه همراه اول در الکامپ 2023، در نشستی با مدیران اپراتور اول درباره پیاده سازی اولین اپراتور سلامت کشور به تبادل نظر پرداخت.
رئیس مجلس گفت: از ظرفیت اصناف آنگونه که باید استفاده نکردیم متاسفانه در جلسات ما سخنان تکراری گفته می‌شود و بعد از ۲ ساعت بحث و جدل همه خسته می‌شوند و جلسه را ترک می‌کنند. از این‌رو بار‌ها من گفتم که موضوعات مطرح شده در جلسات دهه ۷۰ با آنچه در ۱۴۰۲ مطرح می‌شود یکی است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در پاسخ به سوال یک خبرنگار درباره آمادگی جسمانی تیمش عصبانی شد و ادعاها درباره کمبود آمادگی جسمانی سیتی را «مزخرف» دانست.
تصمیم بحث برانگیز داور دیدار سپاهان و ملوان مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
حجت الاسلام اژه ای رئیس قوه قضاییه گفت:در بحث سیاست‌های فرهنگی و حجاب هر مقدار که به قوه قضائیه مربوط است انجام دهیم؛ نگذارید مساله حجاب و فرهنگ جامعه از ناحیه قوه قضائیه زمین بماند.
ماجرای بحث و جدل سرمربی تیم ملی سوئد با بویان جورجیچ، مفسر فوتبال و بازیکن سابق منچستریونایتد، وارد مراحل جدیدی شد.
کاسمیرو حتی در جشن قهرمانی هم برونو فرناندز را رها نکرد و بابت تک روی این بازیکن، بحث و جدل مفصلی را با او انجام داد.
سرمربی و مربی استقلال نسبت به اعتراض بازیکن سپاهان در اعلام خطا واکنش نشان دادند.
نام‌گذاری نادرست و ذهنی اشیاء می‌تواند باعث بحث و جدل بی‌دلیل شود. به عنوان مثال همین باتری بغداد را در نظر بگیرید، برخی کارشناسان معتقدند که این اصلا باتری نیست.
بحث درباره انتخاب بهترین بازیکن تاریخ شاید با قهرمانی لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، در جام جهانی 2022 به پایان برسد.
دو بازیکن اسطوره‌ای فوتبال انگلیس، به بحث و جدل در خصوص صحنه جنجالی نیمه اول پرداختند؛ یکی اعتقاد به پنالتی داشت اما دیگری نه.
سرمربی تیم روئینگ کشورمان گفت: در رده مردان صدم ثانیه‌ها ما را به مدال می‌رساند و اگر از قایق‌های بهتری استفاده شود رنگ مدال بهتر خواهد شد.
سرهنگ امیر مختاری فرمانده انتظامی شهرستان قم در خصوص درگیری مالک یک میوه‌فروشی در این شهرستان با مستأجرش گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد ضارب ۴۸ ساله پس از بحث و جدل، اقدام به تیراندازی با سلاح گرم کمری کرده و بر اثر آن مستأجر ۵۴ ساله‌اش را به قتل رسانده است.
سرهنگ امیر مختاری فرمانده انتظامی شهرستان قم در خصوص درگیری مالک یک میوه‌فروشی در این شهرستان با مستأجرش گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد ضارب ۴۸ ساله پس از بحث و جدل، اقدام به تیراندازی با سلاح گرم کمری کرده و بر اثر آن مستأجر ۵۴ ساله‌اش را به قتل رسانده است.
میتوما مهاجم ژاپن توپ را از بیرون به دهانه دروازه اسپانیا فرستاد و در حالی که به نظر می‌رسید توپ به خارج رفته باشد اما در نهایت این گل مورد تایید قرار گرفت.
گل عجیب و مشکوک ژاپن به اسپانیا، آلمان را در آستانه حذف از جام جهانی قرار داده است.
در حالی که وزیر کشور ترکیه در جریان مذاکرات بودجه در پارلمان با مخالفان در حال بحث و جدل بود، دستیارش که در کنار او نشسته و در حال خوردن چای و کیک است سوژه رسانه‌های اجتماعی شد.
روی کین و گریم سونس روی خط برنامه زنده بابت پنالتی جنجالی آرژانتین برابر عربستان جر و بحث کردند.
دنیای تغذیه مملو از بحث و جدل در این باره است که چه چیزی برای شما خوب است و چه چیزی خوب نیست. اما یک نکته وجود دارد که اکثر افراد می‌توانند روی آن توافق داشته باشند: همه ما باید میوه و سبزیجات بیش تری بخوریم.
خطای پنالتی بحث‌برانگیز صادق محرمی روی بازیکن سالزبورگ موجب نظرات مختلف کارشناسان داوری شده و بازتاب زیادی در رسانه‌های کرواسی داشته است.
با شکست دور از انتظار حسن یزدانی برابر تیلور، علاقه‌مندان ورزش در حال اظهار نظر در این مورد هستند.
اشتباهات متوالی پرسپولیس در نیمه دوم بحث فنی بین دو بازیکن این تیم با سابقه ملی را به همراه داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ