در استودیو شبکه بی‌بی‌سی، نظرات مختلفی در مورد مقایسه لیونل مسی و کریستیانو رونالدو وجود داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جدال لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بار دیگر احیا شده و شور و شوق تازه‌ای را برای فوتبال‌دوستان به همراه آورده است.
لورن جیمز در جریان پیروزی پر گل تیم زنان انگلیس نقش اصلی را ایفا کرد.
دو عکس جالب از پیری رونالدو و مسی منتشر شده است.
رقابت جذاب بین دو فوق‌ستاره فوتبال دنیا همچنان ادامه دارد.
باشگاه لیگ برتر انگلیس به دنبال به خدمت گرفتن دو فوق ستاره جهان فوتبال است.
عربستان از رویای حضور همزمان دو ستاره بزرگ دنیای فوتبال، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، در این کشور دست برنداشته و برنامه‌هایی جدی برای متقاعد کردن مسی دارد.
والیبال ایران امروز شاهد یک دوئل جذاب دو نفره و حساس خواهد بود.
بارسلونا و منچستریونایتد هر دو بدشانسی آوردند که در مرحله یک‌شانزدهم لیگ اروپا به تور همدیگر خوردند.
میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا امشب پای تلویزیون نشستند تا دیدار دوستانه پاری‌سن‌ژرمن و منتخب ریاض را تماشا کنند. مسابقه‌ای که از صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش نشد و لیونل مسی و کریستیانو رونالدو دو اسطوره فوتبال جهان پس از مدت‌ها روبروی یکدیگر قرار گرفتند. این دیدار دوستانه با نتیجه ۴-۵ به نفع پاری سن ژرمن به پایان رسید. لیونل مسی، مارکینیوش، راموس، امباپه و اکیتیکه برای پاری سن ژرمن و رونالدو (۲ گل)، هیون سو و تالیسکا برای منتخب النصر و الهلال گلزنی کردند.
پنجشنبه شب در بازی دوستانه بین پاری‌سن‌ژرمن و منتخب فوتبال عربستان، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی دو رقیب قدیمی دنیای فوتبال شاید برای آخرین بار مقابل یکدیگر قرار گیرند. حالا در انیمیشنی این تقابل به تصویر کشیده شده است./خبرآنلاین
رقابت لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در سال‌های اخیر باعث شده که فوتبال‌دوستان بیشترین لذت را از تماشای درخشش این دو بازیکن ببرند.
فاصله ۲۰ گله دو ابر ستاره فوتبال تاریخ و رقابتی نفس گیر در آخرین سال های فوتبالی این دو در جدول برترین گلزنان فعال همه ادوار فوتبال
توییت فیفا به سود مسی و به زعم هواداران رونالدو جانبدارانه بود.
بحث و جدل گری لینه‌کر و پیرس مورگان، دو مجری مشهور دنیای رسانه، همچنان ادامه دارد.
در پایان بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی ۱۱ بازیکن به دلیل شرایط سنی بالا آماده خداحافظی با این جام هستند که در بین آنها دو ستاره آرژانتینی و پرتغالی هم حضور دارند.
در پایان بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی ۱۱ بازیکن به دلیل شرایط سنی بالا آماده خداحافظی با این جام هستند که در بین آنها دو ستاره آرژانتینی و پرتغالی هم حضور دارند.
لیونل مسی ۲۳ گل با کریستیانو رونالدو فاصله دارد و می‌تواند این اختلاف را در دو بازی باقی‌مانده جام جهانی کمتر کند.
این دو بازیکن را خیلی دوست دارم و حیف است که این دو بازیکن بزرگ بدون جام از فوتبال خداحافظی کنند
درحالیکه در آستانه جام جهانی 2022 همه نگاه‌ها به لیونل مسی و کریستیانو رونالدو دوخته شده نام این دو در فهرست پانزده گلزن برتر تاریخ این تورنمنت دیده نمی‌شود.
یک دستگاه ابرکامپیوتر با استفاده از هوش مصنوعی پیش‌بینی کرده که دو تیم آرژانتین و پرتغال در فینال جام جهانی قطر به هم می‌رسند و در نهایت مسی جام را بالای سر خواهد برد.
یک دستگاه ابرکامپیوتر با استفاده از هوش مصنوعی پیش‌بینی کرده که دو تیم آرژانتین و پرتغال در فینال جام جهانی قطر به هم می‌رسند و در نهایت مسی جام را بالای سر خواهد برد.
به نظر می رسد که دیگر سلطه لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بر جایزه توپ طلا به پایان رسیده است.
لیونل مسی تا به اینجای فصل توانسته دو گل در لیگ قهرمانان بزند و با زدن 12 گل دیگر به رکورد گلزنی کریستیانو رونالدو در این رقابت ها خواهد رسید. رونالدو در لیگ قهرمانان نیست و تهدید مسی هم جدی است.
سایت «الکوره» واکنش این دو ابرستاره فوتبال به نیمکت نشینی هایشان را سوژه خود قرار داد و نوشت: از این به بعد عادی است که رونالدو را روی نیمکت ذخیره ببنیم و مسی در جریان بازی تعویض شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ