مجری طرح‌های آزادراهی مرکز و جنوب کشور گفت: آزادراه اصفهان_شیراز بزرگترین آزادراه کشور به طول ۲۲۴ کیلومتر است که طول مسیر این دو شهر را ۱۳۰ کیلومتر و زمان سفر را ۲ ساعت کوتاه می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- استاندار اصفهان با بیان اینکه گزارش فنی پروژه آزادراه اصفهان- شیراز برای عبور از پارک ملی کلاه قاضی در تهران در حال بررسی است، گفت:بدنبال ایجاد اکوتوریسم در مناطق چهارگانه هستیم.
اهل سفر که باشید تابستان و پاییز قزوین تفاوتی ندارد، اما اگر پاییز به نیمه‌اش رسیده و شما به دنبال یک شهر زیبا و نزدیک می‌گردید، قزوین انتخاب خوبی است. قزوین با یک عالم بنا و ساختمان زیبا رتبه اول را در ثبت آثار، در فهرست ملی دارد. ضمن آنکه اواسط آبان طبیعت پاییزی اطراف شهر هم دست کمی از زیبایی‌های داخل شهر ندارد.
اصفهان- فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به دستگیری ۱۵۰ نفر از اراذل و اوباش محلی طی یک ماه اخیر گفت: اصفهان محل مناسبی برای اراذل و اوباش نیست.
در حال حاضر در تصاویر هوایی از مکان این شهر چیزی جز تل‌های ماسه‌ای در وسعت بیابان قابل مشاهده نیست؛ اما اینجا روزگاری شهری پر رونق در حاشیۀ مسیر خراسان به اصفهان و شیراز بوده است؛ شهری که بنا بر افسانه‌ها اسفندیار پهلوان نامدار ایرانی آن را بنا کرده است.
همزمان با روز عفاف و حجاب، اجتماع مردمی مدافعان حریم خانواده با حضور اقشار مختلف مردم مشهد، شیراز و اصفهان برگزار شد.
سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: عملیات انتقال حجاج تا امروز ۱۷ خرداد از تهران، ساری، یزد، رشت، زنجان، شیراز، اصفهان، بیرجند، بوشهر و ارومیه صورت گرفته است.
جعفر یازرلو گفت: در حال حاضر پروازهای چارتری از مبدأ و به مقصد تهران در شهرهای مشهد مقدس، شیراز، اصفهان، اهواز، بندرعباس و تبریز ممنوع است .
شیراز- مدیر روابط عمومی اورژانس فارس گفت: براثر واژگونی اتوبوس در محور آباده به سمت اصفهان و در پنج کیلومتری ایزدخواست ۱۶ نفر مصدوم و یک نفر کشته شده است.
رباب اهل روستای فال نبود. چند سالی می‌شد که با علی اکبر شیبانی ازدواج کرده و به این روستا آمده بود. وقتی رباب ناگهان ناپدید شد، علی اکبر به اصفهان سفر کرده بود. تماس‌های بی پاسخ علی اکبر به همسرش سبب نگرانی او شد، برای همین از خواهرش درخواست کرد به خانه شان برود و سراغی از رباب بگیرد. خواهرشوهر رباب و چند همسایه که وارد خانه او شدند، صحنه جنایت را به چشم دیدند.
اصفهان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: آخرین تصمیم درخصوص عبور آزادراه اصفهان- شیراز از پارک ملی کلاه قاضی اجرای طرح بصورت تونل - ترانشه بوده و مسیر پروژه در منطقه تغییر یافته است.
با آغاز سال نو و تعطیلات نوروزی، مسابقات کشتی سنتی افغانستانی‌های مقیم ایران به میزبانی شهر قم برگزار می‌شود. این مسابقات که برگرفته از فنون جودو و چوخه است در زمین خاکی و با شرکت افغانستانی‌هایی از شهرهای مشهد، تهران، اراک، کاشان، ساوه، اصفهان و شیراز به مدت ۴ روز برگزار می‌شود.
پس از آن اهالی تهران، تبریز، اهواز، کرج، اصفهان و شیراز هوای مطلوبی را با رسیدن به عدد ۹۸، ۹۷، ۸۸، ۷۷، ۶۹ و ۵۴ تجربه کرده‌اند. آلاینده شاخص این کلانشهرها نیز ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون بوده است.
در روز پر گل فوتبال زنان ایران، شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان با نتایج پر گل حریفان خود را در هم کوبیدند. خاتون نیز با ترکیب دوم خود موفق به کسب یک پیروزی خفیف برابر حریف شیرازی خود شد.
اواسط تیر ماه سال ۱۴۰۱ خانواده این دختر ۲۲ ساله به پلیس اعلام کردند که دخترشان مفقود شده است. سما به همراه برادر و مادرش از اصفهان به شیراز رفته بودند، تا عمه‌شان را ببینند. روزی که سما برای فروش تکه طلای ۲ الی ۳ میلیون تومانی به «معالی‌آباد» شیراز می‌رود دیگر از او هیچ خبری نمی‌شود و گوشی‌اش هم خاموش می‌شود.
اصفهان- معاون طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: پروژه عبور آزادراه اصفهان- شیراز از پارک ملی کلاه قاضی باید توسط سازمان، کارشناسی شود.
اصفهان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با اشاره به عقب نشینی طرح آزادراه اصفهان- شیراز از داخل پارک ملی کلاه قاضی به مرز منطقه، درخصوص آخرین تصمیم‌ها برای این پروژه توضیح داد.
موضوع از این قرار بود که انفجار‌ها مربوط به یک برنامه فرهنگی با نام «تا پای جان» در محل گروه ۴۴ توپخانه ارتش اصفهان با موضوع روایت زندگی شهید صیاد شیرازی بود که اتفاقاً در زمینه تبیین و روشنگری در جهت نشان دادن پیشینه برخی از هسته‌های اصلی همین عوامل رسانه‌های معاند بوده است.
مشهد ـ جمعی از علمای مشهد در بیانیه ای اقدامات کورِ دشمن، در شیراز، ایذه، اصفهان و مشهد را نشانه ضعف و ناتوانی دشمن مستکبر دانستند.
مجری طرح‌های آزادراه مرکز و جنوب کشور درحالی از بهره برداری آزادراه اصفهان- شیراز تا پایان سال خبر داده که برای عبور ۴هزار متر از این پروژه از پارک ملی کلاه قاضی هنوز تصمیم گیری نشده است.
رییس پلیس آگاهی فراجا گفت: این پرونده توسط همکاران ما در شیراز در حال پیگیری است. بحث در این پرونده موضوع فقدان است و غیر از این موضوع چیز جدیدی به دست نیاورده‌ایم.
حدود 42 روز قبل، یک دختر 22 ساله اصفهانی که به همراه خانواده خود به شیراز سفر کرده بود، در معالی آباد شیراز ناپدید شده و تاکنون خبری از وی در دست نمی باشد.
حدود 42 روز قبل، یک دختر 22 ساله اصفهانی که به همراه خانواده خود به شیراز سفر کرده بود، در معالی آباد شیراز ناپدید شده و تاکنون خبری از وی در دست نمی باشد.
اصفهان- برغم مخالفت سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور با عبور آزادراه اصفهان- شیراز از پارک ملی کلاه قاضی، این پروژه با تأیید اداره محیط‌زیست استان اجرا خواهد شد.
آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: اینکه در ۴۰۰ سال قبل مسجد جامعی در اصفهان بنا شده که رنگ گنبد آن نیز تاکنون ثابت است، در حالی که یک بنای ده طبقه که هنوز مراحل ساختمانی آن تکمیل نشده فرو می‌ریزد و عده‌ای کشته و مجروح می‌شود بیانگر بی‌مسئولیتی و بی‌اخلاقی برخی افراد است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ