پیمان اسدیان، مجری باسابقه شبکه خبر، پس از دو توییت هفته گذشته درباره مذاکره با مرد پرتغالی حالا آمدن کی‌روش را قطعی اعلام کرده! این چهره تلویزیونی منبع اطلاعات ویژه خود را اعلام نکرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال روسیه به بررسی بازی پیش بینی شده مقابل قطر و مقایسه قدرت این تیم با ایران پرداخت.
با شرایط پیچیده‌ای که برای انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید انتخاب شده است، به نظر می‌رسد حضور مارکار آقاجانیان روی نیمکت این تیم قطعی باشد.
چند رسانه‌ در قطر انتخاب کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور را تایید کردند.
طبق گزارش رسانه‌های پرتغالی، کارلوس کی‌روش قطعا سرمربی تیم ملی قطر خواهد شد.
حمایت کامل مهدی تاج از کارلوس کی‌روش در برنامه شب گذشته شبکه ورزش نشان از قطعیت بازگشت او به ایران و تداوم حضورش روی نیمکت تیم ملی دارد.
سرمربی بعدی تیم فوتبال امید با تصمیم فدراسیون فوتبال قطعا ایرانی خواهد بود.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال با دفاع از عملکرد کارلوس کی‌روش در تیم ملی، از تصمیم گیری درباره وضعیت ادامه کار یا قطع همکاری با این مربی ظرف دو هفته آینده خبر داد.
دستیار کارلوس کی‌روش می گوید که حضور سرمربی پرتغالی روی نیمکت ایران در جام ملت های آسیا، قطعی نیست.
قرارداد کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران، با فدراسیون به پایان رسیده است. حداقل این موضوعی است که می‌شود با استناد به صحبت‌های مهدی تاج، زمانی که درباره قرارداد کارلوس حرف می‌زد، آن را قطعی دانست.
سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان علی رغم اینکه نتوانست به همراه تیم ملی جواز صعود به مرحله حذفی را بدست آورد، از طرف مسئولان قطری برای روز بازی فینال به دوحه دعوت شد.
هافبک تیم ملی ایران پس از قطعی شدن غیبت در جام جهانی با سرمربی خود دیدار کرد.
سرمربی تیم ملی موفق شد در مذاکره با باشگاه‌های قطری که بازیکنان تیم ملی را در اختیار دارند، مجوز حضور زودهنگام آنها را در اردوی تیم ملی دریافت کند.
مدافع مورد علاقه سرمربی تیم ملی به نظر می‌رسد یکی از مسافران قطعی قطر برای جام جهانی باشد.
حضور جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان در تیم ملی به عنوان دستیار کارلوس کی‌روش هنوز قطعی نشده است.
به نظر می‌رسد بخش بزرگی از لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی در ذهن سرمربی تیم قطعی شده باشد.
در حالی که کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران اعلام کرده بود بازی دوستانه با روسیه قطعی نیست، سرمربی روسیه می‌گوید این مسابقه به احتمال ۹۹.۹ درصد برگزار می‌شود.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شانزده بازیکن را به اردوی آماده‌سازی پیش از رقابت‌های جام جهانی دعوت خواهد کرد.
در شرایطی که قرار است کارلوس کی‌روش فردا برای آغاز تمرینات تیم ملی وارد تهران شود، فدراسیون فوتبال تاکنون برای فسخ قرارداد و پرداخت مطالبات سرمربی سابق تیم ملی با وی به توافق قطعی نرسیده است.
سرانجام 24 ساعت پس از قطعی شدن حضور کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی فدراسیون فوتبال این خبر را اعلام کرد.
دستیار ایرانی کارلوس کی‌روش در صورت قطعی شدن حضور سرمربی پرتغالی در ایران مشخص شد.
کارلوس کی روش سرمربی قطعی ایران در جام جهانی 2022 خواهد بود.
مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران با انتشار پیامی به گمانه زنی ها برای تغییر سرمربی این تیم و احتمال بازگشت کارلوس کی‌روش واکنش نشان داد.
در شرایطی که هنوز جلسه هیئت رییسه فدراسیون فوتبال به پایان نرسیده اما به نظر می‌رسد بازگشت سرمربی پرتغالی سابق به نیمکت تیم ملی قطعی شده باشد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۴۰۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از دویست تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۹۵ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ