پپ گواردیولا حاضر نشد در مورد مذاکرات سیتی با وستهم برای انتقال لوکاس پاکتا حرف بزند. او در مورد جدایی احتمالی کول پالمر نیز چیز خاصی نگفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیدکاظم دلخوش اباتری نماینده مردم صومعه سرا در تذکر آئین نامه ای، گفت: در قرآن کریم آمده است که کسانی که علاقه‌مند هستند حرف‌هایی در مورد مومنان بزنند که آبروی آن‌ها را تحت تاثیر قرار دهد خداوند متعال وعده داده تا به عذابی دردناک هم در دنیا و هم در آخرت گرفتار خواهند شد.
این جملات آقای رئیسی، جملاتی اشتباه بوده. درست است که آقای رئیسی باید رضایت خداوند را در ذهن داشته و در نظر بگیرد و اموری را که مورد رضایت پروردگار نیست انجام ندهد. این اصل، از آموزه‌های دینی ما است که برای رضایت خداوند بکوشیم و از امور مخالف رضای خداوند دوری کنیم. اما این که در مصالح کشور نقش مردم را نادیده بگیریم و بگوییم اگر مردم مخالف یک تصمیم دولت بودند اهمیتی ندارد، حرفی اشتباه است و شخصی که در مقام ریاست جمهوری نشسته، نباید چنین سخنانی را مطرح کند. تاکید می‌کنم که دولتمردان موظفند خادم و پاسخگوی مردم باشند
وزیر آموزش و پرورش در واکنش به بازتاب سخنانش در خصوص پیش بینی «دربی» که گفته بود «در مورد آن فعلا تصمیم نگرفته‌ام»، گفت: ذهن من درگیر حرفی بود و آن لغزش زبانی رخ داد. ما در دوره نوجوانی و جوانی خود طرفدار تیم‌هایی نیز بوده‌ایم اما وقتی که وزیر می‌شوید باید به کارهای مهم‌تر بپردازید.
وزیر آموزش و پرورش در واکنش به بازتاب سخنانش در خصوص پیش بینی «دربی» که گفته بود «در مورد آن فعلا تصمیم نگرفته‌ام»، گفت: ذهن من درگیر حرفی بود و آن لغزش زبانی رخ داد. ما در دوره نوجوانی و جوانی خود طرفدار تیم‌هایی نیز بوده‌ایم، اما وقتی که وزیر می‌شوید باید به کار‌های مهم‌تر بپردازید.
سرمربی اسپانیایی نساجی در خصوص قطع همکاری با نساجی گفت: کسی در این مورد با من حرفی نزده است.
توماس مولر، ستاره کهنه‌کار بایرن مونیخ، بعد از پیروزی 6-0 مقابل شالکه روزنامه آلمانی بیلد را به شدت مورد حمله قرار داد.
کریستوف گالتیه ترجیح داد در مورد قضیه محرومیت دو هفته ای لیونل مسی توسط باشگاه پی اس جی حرفی نزند و تصمیم مدیران را زیر سوال نبرد.
تیبو کورتوا گفت که در رختکن رئال در مورد پرونده رسوایی داوری بارسا حرفی زده نمی‌شود و ابراز امیدواری کرد که داور ال‌کلاسیکو قضاوتی بدون حاشیه داشته باشد.
کریستوف گالتیه تایید کرد که نیمار بازی چهارشنبه برابر بایرن را از دست خواهد داد. او در مورد اتهام تجاوز به اشرف حکیمی هم ترجیح داد حرف نزند.
هافبک جوان پیکانی‌ها ترجیح داد در مورد نقل و انتقالات و پیشنهاداتش از سایر باشگاه های لیگ برتری حرفی نزند.
نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک گفت: اگر صحبتی در مورد بی توجهی و کمبود امکانات می‌کنم برای خودم نبوده بلکه کل ورزش مدنظر است.
زوج‌های خوشبخت پیشنهاد‌های زیادی برای ازدواج دارند. اما افراد مطلقه نیز در این مورد حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. در مورد ازدواج هر کسی حرفی برای گفتن دارد.
این دومین بار بود که کره جنوبی در جام جهانی مقابل پرتغال قرار گرفت و این تیم را شکست داد.
یک اظهارنظر عجیب از سوی ساندرو واگنر در مورد پیراهن سنتی قطری ها کافی بود تا او و شبکه ZDF دچار دردسر شوند.
برخی چهره‌های حقوقی از انتساب اتهام‌ها مخصوصا اتهام «توهین به تیم ملی» متعجب شدند و بعد از اینکه بار دیگر تاکید کردند وریا حرفی در مورد تیم ملی نزده این پرسش را مطرح کردند که در کجای قانون و براساس کدام بند و ماده چنین جرمی تعریف شده است؟
بهترین پنالتی‌زن لیگ ایران خودش را برای تقابل با حریف مورد علاقه‌اش، ذوب‌آهن، آماده می‌کند.
مدافع استقلال با بیان اینکه داور دو امتیاز را از استقلال گرفت گفت: هیچ حرفی نمی‌توانم در مورد بازی بزنم.
جولن لوپتگی امروز در نشست خبری بازی با دورتموند، حاضر نشد در مورد شایعات اخراجش از سویا صحبت کند.
تیاگو سیلوا حاضر نشد در مورد اختلاف بین نیمار و کیلیان امباپه صحبت کند. او گفت که فقط به سوالات در مورد نیمار جواب می دهد.
رئیسی در بازگشت به کشور، با حضور در جمع مردم گفت: می‌خواهند سوار شوند بر یک موجی و ایجاد بلوا و اغتشاش کنند. خیال می‌کنند با این نوع حرکات‌ می‌توانند ملت را متوقف کنند. ما که بارها اعلام کردیم، اگر کسی سخن حقی و هر کسی حرفی داشته باشد، حرفش شنیده می‌شود اما اغتشاش، بهم ریختن امنیت کشور و مردم، نه؛ این مورد را کسی زیر بار نمی‌رود.
می‌خواهند سوار شوند بر یک موجی و ایجاد بلوا و اغتشاش کنند. خیال می‌کنند با این نوع حرکت‌ها می‌توانند ملت را متوقف کنند.ما که بارها اعلام کردیم که اگر کسی سخن حقی و هرکسی حرفی داشته باشد حرفش شنیده می‌شود اما اغتشاش؟ بهم ریختن امنیت کشور و مردم؟ نه این مورد را کسی زیر بار نمی‌رود.
محمد مهدی نبی با بیان اینکه راجع به ماجرای کی روش فعلاً حرفی ندارم گفت: هنوز در مورد دبیرکل انتخابی صورت نگرفته است.
سرمربی تیم نساجی مازندران اعلام کرد که جذب سه بازیکن از پرسپولیس ارتباط خاصی به حضور او نداشته و بازیکنان جدید، نساجی را به خاطر نام بزرگش انتخاب کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ