کریستوف گالتیه ترجیح داد در مورد قضیه محرومیت دو هفته ای لیونل مسی توسط باشگاه پی اس جی حرفی نزند و تصمیم مدیران را زیر سوال نبرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نوه محمدعلی کلی در مصاحبه‌ای گفت: نیازی نیست کاری را که او انجام داده است را دوباره تکرار کنم و برای اعتبار گرفتن نام خانوادگی کاری انجام دهم. احساس می‌کنم خود نام خانوادگی، توجه را به خود جلب می‌کند. من اینجا هستم تا نصیحت او را به کار گیرم، فروتن بمانم و بر پیروزی تمرکز کنم.
حسین حسینی پس از تمدید قرارداد به صورت کلی درباره دلایلی صحبت کرد که تمرکز او را در هفته‌های پایانی لیگ بیست و دوم به هم زده است.
ژاوی هرناندز همه توجهش به نقل و انتقالات بارسلوناست و نگران احتمال انتقال کیلیان امباپه به رئال نیست.
ژاوی هرناندز همه توجهش به نقل و انتقالات بارسلوناست و نگران احتمال انتقال کیلیان امباپه به رئال نیست.
نصرت گوکچه، آشپز معروف ترکیه‌ای در مورد رفتارهای عجیبش در فینال جام جهانی 2022 صحبت کرد.
بازیکن هوادار می گوید بابت انتخاب این باشگاه خوشحال است و در سال جدید روی موفقیت خودش و تیمش تمرکز می کند.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سال خوبی برای من بود. پس از خداحافظی کنار آقای گل محمدی تجربه خوبی را کسب کردم. سال سختی را پشت سر گذاشتیم اما توانستیم به هدفمان که قهرمانی است برسیم.
سرپرست و رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه تمام تمرکزم را برای حل مشکلات استقلال گذاشته ام گفت: فقط ۴ روز فرصت داریم که بتوانیم مشکلات تیم را برطرف کنیم.
علیرضا جهانبخش: کی‌روش می‌گفت من سال‌ها با انگلیسی‌ها کار کردم و می‌دانم اگر سوالی می‌پرسند فقط برای این است که تمرکز شما را از بین ببرند وگرنه نگران چیزی‌اند و نه می‌خواهند همدردی کنند
علیرضا جهانبخش: کی‌روش می‌گفت من سال‌ها با انگلیسی‌ها کار کردم و می‌دانم اگر سوالی می‌پرسند فقط برای این است که تمرکز شما را از بین ببرند وگرنه نگران چیزی‌اند و نه می‌خواهند همدردی کنند
ستاره پرتغال در مصاف یک هشتم نهایی می‌گوید برای ماندن در ترکیب اصلی باید تلاش کند.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت که تمرکز من و هم تیمی‌هایم در تیم ملی ایران پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران بوده است. می‌خواهیم تنها به فوتبال فکر کنیم. می خوایم باعث شادی مردم کشورمان شویم.
بازیک تیم ملی فوتبال ایران گفت که تمرکز من و هم تیمی‌هایم در تیم ملی ایران پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران بوده است. می‌خواهیم تنها به فوتبال فکر کنیم. می خوایم باعث شادی مردم کشورمان شویم.
بازیک تیم ملی فوتبال ایران گفت: تمرکز من و هم تیمی‌هایم در تیم ملی ایران پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران بوده است. از بچگی عاشق پوشیدن پیراهن این تیم بودیم. می‌خواهیم تنها به فوتبال فکر کنیم.
روزبه چشمی با ارزیابی از حریفان تیم ملی در جام جهانی قطر، مدعی است که کار سختی پیش‌روی آنها قرار دارد ولی تلاش و تمرکز آنها معطوف به کسب نتیجه مناسب در این تورنمنت خواهد بود.
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فقط امروز را برای خوشحالی برد پرسپولیس وقت داریم و از فردا باید تمرکزمان را روی بازی‌های تیم ملی بگذاریم.
«عبدالصمد خرمشاهی» یکی از حقوقدانان معروف کشور گفت: مثلا در این خبر دادگاه می‌بیند که دختر دلیلی برای اثبات ادعایش ندارد ولی یکسری شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد ادعای او می‌تواند صحیح باشد. من در خصوص این خبر دقیق نمی‌دانم که اطلاعات پرونده چیست و پزشکی قانونی چه نظری داده است؟ افراد خصوصا دختربچه‌ها در مناطق محروم ازجمله بلوچستان جرات نمی‌کنند مساله‌ای را عنوان کنند آن هم علیه پلیس! بنابراین باید دادگاه بر این مساله تمرکز کند.»
دیه‌گو سیمئونه در نشست خبری دربی مادرید گفت که مشکلی با شادی گل وینیسیوس ندارد و تمرکزش روی بازی و پیروزی بر رئال مادرید است.
اصفهان- نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد در واکنش به احتمال پیشنهاد تیم ملی اعلام کرد تمام تمرکز خود را روی فولاد می‌گذارد.
سرمربی استقلال می گوید که امیدوارم در آینده عملکرد خوبی داشته باشیم و با تمرکز بالا شرایط را بهبود ببخشیم.
سیاوش یزدانی تمرکز لازم را نداشت و ما به فکر تیم خود هستیم و امیدوارم کمک کنیم مشکلش حل بشود. او بین ما جایی ندارد و پیگیر مسائل خودش است. ما به فکر ملوان و کار تیمی خودمان هستیم.
مهسا میرزا طبیبی در مورد حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: این مسابقات تجربه بزرگی برای من بود تا در بازی‌های آسیایی با تجربه و تمرکز بیشتر و استرس کمتر ظاهر شوم.
مهسا میرزا طبیبی در مورد حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: این مسابقات تجربه بزرگی برای من بود تا در بازی‌های آسیایی با تجربه و تمرکز بیشتر و استرس کمتر ظاهر شوم.
وی افزود: جالب است که بگویم تهیه کنندگان برای تقریبا 100 نفری که در این فیلم کار کرده اند حدوداً 1000 صفحه قرارداد تنظیم کرده اند که من امیدوارم روزی این تجربه را با دوستانم به اشتراک بگذارم، چون فکر می کنم زمانی تولید یک فیلم مشترک موفق و ارزشمند است که بتواند به رشد فنی، تکنیکی و تجاری سینمای ایران کمک کند و البته این همکاری ها می تواند منجر به بهبود ساختارهای حقوقی سینمای ایران هم بشود که برای همکاری های سینمایی موفق می بایست ساختارهای ما مبتنی بر استانداردهای روز جهان باشد. به عنوان مثال در مسالۀ نمایش فیلم ها در روی پلتفرم های آنلاین شرایط جدیدی شکل گرفته است که تقریبا تمام قراردادهای فیلم ما هم با تمرکز جدی روی این شکل گرفته است. مثلا ما برای استفاده از یک مدل خودروی خاص که البته همیشه در خیابان می بینیم، باید قراردادی تنظیم می کردیم تا آنها اجازه استفاده از این خودرو و برندشان را به ما بدهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ