یک اظهارنظر عجیب از سوی ساندرو واگنر در مورد پیراهن سنتی قطری ها کافی بود تا او و شبکه ZDF دچار دردسر شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنجالی‌ترین قسمت این خودرو، قسمت پشتی آن است. چراغ‌های عقب با همان گرافیک حرف H و در قالب یک مستطیل باریک، در فضای بسیار پایینی دیده می‌شوند. پایین بودن این چراغ‌ها توجه بسیاری از افراد را برانگیخته و سوال بسیاری از آن‌ها این است که دید این چراغ در خیابان‌ها به چه شکل خواهد بود.
روزنامه ایران نوشت: رفتار دولت امارات قطعاً برخلاف سیاست همسایگی بوده و لازم است دستگاه دیپلماسی، خطیبان محترم و فعالان رسانه‌ای، متهم ردیف اول این اتفاق را از یاد نبرند. چه آنکه تبلیغات جریان غربگرا علیه روابط راهبردی ایران بعضی از کم‌سوادان عرصه روابط بین‌الملل را به این سخن واداشته که حرف از «تجدیدنظر» در برخی روابط بزنند.
علیقلی‌خان مخبرالدوله که آن زمان وزیر تلگراف دولت قاجار بود، با کسب اجازه از ناصرالدین شاه و برای تشویق و آشنایی مردم به تلگراف دستور داد تا همه به مدت چند روز به صورت رایگان و بدون پرداخت هیچ پولی از تلگراف‌خانه استفاده کنند.
مشخص نیست یحیی که پیش از این هم نشان داده بود مرد روز‌های سخت است، چرا وارد این بازی شده و حرف از رفتن زده است. درست است که او سال دشواری را سپری کرد و بخشی از تمرکزش را پای حوادث و اتفاقات اجتماعی سال پیش از دست داد، ولی تصمیم به جدایی بعد از کسب سه‌گانه تا حدودی عجیب به نظر می‌رسد.
اتفاق بد برای ایران در این تورنمنت مشخص‌شدن عیار واقعی‌اش در مواجهه با تیمی همچون ژاپن بود؛ رقیبی آسیایی که تا چند سال پیش حرف زیادی مقابل ایران برای گفتن نداشت در این رقابت‌ها چنان آماده نشان داد که حالا باعث نگرانی مجموعه والیبال ایران شده است. قدرت ژاپن به عنوان یک رقیب آسیایی از یک سو و افت آشکار والیبال ایران از سوی دیگر می‌تواند زنگ خطر را به صدا دربیاورد.
مدافع گرجستانی پرسپولیس حاضر به پیش بینی نتیجه دربی در فینال جام حذفی نشد.
برناردو سیلوا که ستاره بازی سیتی-رئال مادرید بود، درباره آینده‌اش و شایعه پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن حرف زد.
یحیی دو بار جام قهرمانی لیگ را آورد، اما در جام حذفی موفق نبود. او کورس قهرمانی فصل قبل را هم باخت و این فصل در حالی که ۸ و ۵ امتیاز از دیگر مدعیان قهرمانی جلو افتاده بود به یکباره وا داد تا آن‌هایی که او را ترسو و محتاط می‌خواندند و می‌گفتند جگر ندارد با صدای محکم‌تری از گل‌محمدی انتقاد کنند.
سخنگوی سپاه گفت: در جریان مسمویت‌های اخیر دانش آموزان صرف نظر از اینکه عوامل چیست این مساله مطرح است که با عرض شرمندگی بعضی‌ها در داخل بدشان نمی‌آید که بگویند این مسمومیت‌ها کار نظام است که دقیقا مانند حرف حاج قاسم بود. حالا اصحاب رسانه به این مسئله فکر کنید که چه اتفاقی افتاده است؟ برخی از اصحاب رسانه همگام با دشمنان می‌تازند.
امشب از ساعت ۱۹ به وقت ایران، تیم النصر عربستان در چهارچوب رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی به مصاف ضمک می رود و باید دید که عملکرد کریستیانو رونالدو در هفته هجدهم رقابت های لیگ عربستان به چه شکل خواهد بود.
رئیس کرملین هنوز معتقد است می‌تواند شرایط را برای اروپایی‌ها را دشوارتر سازد. اگر به سخنرانی او به مناسبت یک سالگی تهاجم اش علیه اوکراین نگاه کنید حرف تازه‌ای در آن وجود نداشت از جمله تعلیق مشارکت روسیه در معاهده استارت جدید. چرا که روسیه پیش‌تر این کار را انجام داده بود. آن چه در آن سخنرانی دیده می‌شد باور به این موضوع بود که روسیه همواره پیروز بوده و پیروزی نصیب آن کشور خواهد شد
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس پیروزی این تیم مقابل سپاهان اصفهان در جام حذفی و صعود به مرحله بعدی این رقابتها را نتیجه آنالیز و هوشمندی کادر فنی در شناخت حریف دانست.
آیا کسانی که از روی دلسوزی حکم به اخراج این معلم داده‌اند و حتی پا را فراتر گذاشتند از لغو مجوز مدرسه حرف زدند به آوارگی این دانش آموزان و بلاتکلیفی آن‌ها در روز‌های پایانی سال فکر کرده‌اند؟ آیا اخراج معلم قائمشهری که به هر دلیلی ولو غلط توانسته بود همراهی دانش آموزانش را داشته باشد به سلامت روح و روان آنان ضربه نخواهد زد؟ آیا این دانش آموزان را متوجه اشتباه صورت گرفته می‌کند؟ اثراث آموزشی مثبت این اخراج و این لغو مجوز چه خواهد بود؟
اینجا آرامستان بهشت فاطمه است واقع در شهریار. همان گورستان معروف نصیرآباد باغستان که روزی خانه‌ای بود به ظاهر امن، برای گروهی معتاد و کارتن‌خواب، زنان و مردانی که از سرمای زمستان به گور‌های از پیش آماده شده پناه آورده بودند و دو یا سه نفری شب‌ها را در آن نشسته می‌خوابیدند. زمستان سال ۱۳۹۵ بود که حرف دل خیلی‌هاشان شد «قلمت بشکنه روزنومه‌چی که اومدی از ما نوشتی، اومدی بهترش کنی همین سرپناه هم از ما گرفتی.»
منصور حقیقت پور گفت: این چه حرفی است که می‌گویند شهروندان اطلاع دهند که چه کسانی بیشتر گاز مصرف می‌کنند؟ واقعا این حرف مایه شرمندگی نیست؟
مدافع راست نساجی می‌گوید داور بهتر از همه دلیل اخراج مهدی ترابی را می‌داند.
سرپرست تیم فوتبال پیکان در جریان بازی با سپاهان اعتراض تندی به نیمکت حریف انجام داد.
مدیربرنامه‌های سابق دیگو مارادونا با اشاره به بازی فینال جام جهانی گفت که کیلیان امباپه حالا بهتر و بیشتر متوجه کیفیت فوتبال آمریکای جنوبی شده است.
مجتبی محفوظی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در رابطه با عدم مشروعیت رسانه‌های داخلی بین مردم در رویارویی با حوادث و اتفاقات و پیگیری از طریق رسانه‌های خارجی گفت: پیامبر اسلام قبل از بعثت به محمدامین معروف بودند و صادق یکی از القابشان بود. شخصی که بعدها بین مردم فرمودند که بنده فرستاده خدا هستم درصد بسیار کمی به حرف ایشان باور کردند بنابراین اگر مردم واقعیتی را نپذیرفتند دلیل بر کذب خبر نیست مردم چه بپذیرند چه نپذیرند این واقعیت است.
در هفته نخست لیگ برتر فوتبال زنان، شهرداری سیرجان پیروز حساس‌ترین دیدار هفته بود و پیکان در یک بازی خانگی حریف ملوان نشد.
معاونت ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: تا به این لحظه هنوز تصمیمی برای حضور در انتخابات کمیته ملی پارالمپیک ندارم تا ببینم شرایط در آینده به چه شکل خواهد بود.
تمام برنامه‌ام این بود که در حملات این حریف به او مشت بزنم تا سر و گردنش پاییین بیاید. خدا رو شکر در جریان بازی صبر کردم و پس از حملات رقیب تاکتیک مد نظر را پیاده کردم و نتیجه هم گرفتیم.
علی غلامی، کارشناس صدا و سیما در برنامه بدون توقف شبکه سه گفت: اصلا اختلاس دزدی نیست! ما داریم به سمت کشور اسلامی شدن حرکت می‌کنیم. کسی نگفته ما کشور اسلامی هستیم.
دروازه بان و خط دفاعی چلسی امروز حرفی برابر ستاره های لیدز برای گفتن نداشته و بسیار ضعیف ظاهر شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ