سرمربی تیم نساجی مازندران اعلام کرد که جذب سه بازیکن از پرسپولیس ارتباط خاصی به حضور او نداشته و بازیکنان جدید، نساجی را به خاطر نام بزرگش انتخاب کرده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نکته جالب درباره شرمینه اینکه او به‌طور حرفه‌ای قریب به دو سال است که این رشته را دنبال می‌کند و حالا در این زمان اندک نه‌تنها به تیم ملی رسیده بلکه توانسته سهمیه بازی‌های المپیک پاریس را هم برای خودش مسجل کند. او که این روز‌ها دانشجوی کارشناسی ارشد پلمیر در دانشگاه امیرکبیر است با داشتن ۲۴ سال، یکی از پدیده‌های جدیدی است که به‌تازگی در ورزش ایران ظهور کرده است.
بیست و یکمین مهاجم پرسپولیس طی هشت سال از این تیم جدا شد آن هم در حالی که سرخ ها مدافع عنوان قهرمانی هستند.
سیستم جدید رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا به سود ایران و البته ژاپن شده است.
یکی از مدعیان خرید باشگاه پرسپولیس خواسته‌های عجیب خود برای در اختیار گرفتن‌ای باشگاه را مطرح کرده است.
مهم‌ترین کاری که می‌توانید برای کمک به فرزندتان انجام دهید این است که روی سلامتی او تمرکز کنید نه وزنش. احساسات کودک شما در مورد خودش اغلب بر اساس احساسات شما نسبت به او شکل می‌گیرد. اگر فرزندتان را با هر وزنی بپذیرید، به احتمال زیاد نسبت به خودش احساس بهتری خواهد داشت. از سرزنش فرزندتان، خودتان یا دیگران بپرهیزید.
نکته قابل تامل، اما ورای هجمه یک پیام رسان وابسته به یک سازمان به پیام رسان وابسته به مجموعه دیگر، استفاده از بستر یک پلتفرم خارجی برای بیان این نکات است؛ بیان این مسائل در توییتر که سالهاست فیلتر است، اما از فرط بی جایگزینی و به مدد مزایای دیگر، مورد علاقه‌ترین شبکه اجتماعی برای مسئولان کشورمان هم هست.
کسی انتظارش را نداشت کامبیز دیرباز برای تماشای بازی پرسپولیس - نساجی به استادیوم وطنی برود اما او با پیراهن سرخ خود را به قائمشهر رساند.
برخی مدیران سازمان لیگ به همین بهانه با قائمشهر سفر کرده اند تا از نزدیک وضعیت استادیوم شهید وطنی قائمشهر را برای برپایی جشن قهرمانی لیگ برتر مورد بررسی قرار دهند و به طور حتم نکات لازم را به مدیران استادیوم گوشزد خواهند کرد.
زیدآبادی نوشت: پرسش این است که چرا زنان وطن خودمان با همین سطح از پوشش مورد احترام قرار نمی‌گیرند و در عوض با آنان به زبان اهانت و بیزاری و تهمت برخورد می‌شود و مورد تعقیب قضایی قرار می‌گیرند؟
زمانی که سیاوش به سن ۱۲ سالگی رسید، قدش رشد چشمگیری داشت؛ تا حدی که کم کم به ۲۵۹ سانتی‌متر قد و وزن ۲۴۵ کیلوگرم رسید. در آن زمان مردم چنین قد و وزنی را یک امتیاز می‌دانستند و تصور نمی‌کردند این رشد بی‌رویه سیاخان ممکن است یک نوع بیماری باشد.
جهان پهلوان امامعلی حبیبی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر مورد تجلیل قرار گرفت.
در جریان بازی نساجی – استقلال که با حضور پر شور تماشاگران مازنی در استادیوم شهید وطنی همراه بود، یاد و خاطره نادر دست نشان فقید یک بار دیگر گرامی داشته شد.
باشگاه نساجی مازندران بار دیگر نسبت به پرداخت نشدن هزینه تبلیغات محیطی به این باشگاه اعتراض کرد.
وینیسیوس در بازی دیشب برابر الاهلی برخلاف بازی های لالیگا شب بی حاشیه ای داشت. کارلو آنچلوتی اخیرا گفته بود که در فوتبال اسپانیا از وینیسیوس خوششان نمی آید.
احمد وحیدی درباره آخرین اخبار درباره تیم ترور کننده شهید مولوی عبدالواحد ریگی اظهار کرد: هدف این تیم ترور ایجاد واگرایی، گسست مذهبی و قومی در منطقه است. مولوی ریگی یک مولوی وطن دوست، انقلابی و دشمن ستیز بود و به همین دلیل مورد هدف قرار گرفت و شهادت نصیبش شد. این شهادت پیوند عمیق اهل تسنن و تشیع و پیوند عمیق سیستانی‌ها و بلوچ‌ها را نشان داد و ثابت کرد چقدر بلوچ‌ها در مرزداری نقش دارند.
مشاور عالی وزیر کشور با اشاره به ساختار فراماسونری و تلاش قدرت‌های جهانی برای تحدید جمعیت ایران افزود: ۷۰ سال پیش مساله تحدید جمعیت مطرح شد. قدرت‌های جهان معتقدند اگر رشد جمعیت ادامه یابد، جمعیت دنیا در سال ۲۱۰۰ به ۱۸ میلیارد نفر می‌رسد، مسلما امکانات رفاهی و غذا و آب برای این میزان جمعیت نخواهیم داشت و گرمایش زمین اتفاق می‌افتد، بر همین اساس آن‌ها رشد جمعیت را تحت کنترل درآورده‌اند، در حالی که این نگاه غلط است و مسلما اگر جمعیت بالا باشد، می‌توان امکانات و زیرساخت‌های مورد نیاز را فراهم کرد.
رئیسی اواخر هفته گذشته به کردستان سفر کرد و در برنامه سفر خود از بازار سنندج نیز دیدار کرد. روزنامه‌های همشهری، ایران، وطن امروز، فرهیختگان و خراسان به عکس رئیسی و مرد شیرینی فروش اختصاص یافت.
رئیسی اواخر هفته گذشته به کردستان سفر کرد و در برنامه سفر خود از بازار سنندج نیز دیدار کرد. روزنامه‌های همشهری، ایران، وطن امروز، فرهیختگان و خراسان به عکس رئیسی و مرد شیرینی فروش اختصاص یافت.
علی محتشمی‌پور، در مورد واگذاری ون‌های تاکسی که به تازگی رونمایی شد، گفت: تاکسی‌های ونی که به تازگی توسط شهردار تهران رونمایی شد در قالب طرح مشترک از سوی وزارت کشور و شهرداری‌ها در راستای نوسازی ناوگان فرسوده ون تاکسی اجرایی شد.
گرچه طراحان بهشت زهرا در نخستین سال تاسیس اعلام کرده بودند که این آرامستان برای مدت ۳۰ سال برای درگذشتگان پایتخت کفایت می‌کند، اما با وقوع جنگ تحمیلی و ورود خیل عظیم شهدای وطن، ظرفیت بهشت زهرا، دو سال زودتر از موعد پیش‌بینی شده یعنی در سال ۱۳۷۸ پر شد. با این حال در همان سال، مساحت ۱۱۰ هکتاری در قسمت شمال شرقی این آرامستان به مجموعه بهشت زهرا اضافه و مهرماه ۱۳۸۸ هم ۱۶۰ هکتار دیگر در بخش شرقی به این آرامستان ملحق شد تا وسعت آن به ۵۸۴ هکتار برسد.
مدیرکل استاندارد تهران ضمن اشاره به افزایش میزان کم فروشی در برخی از فرآورده‌ها، گفت: ۱۳ هزار بسته از محصولات غذایی و شوینده از نظر وزنی و الزامات نشانه‌گذاری بررسی و آزمون شد.
کارلو انچلوتی در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوالی در مورد کیلیان اکباپه صراحتا گفت که از مهاجمان فعلی خود راضی است و نیازی به امباپه ندارد.
شمس الدین حسینی رئیس کمیسیون جهش تولید مجلس گفت: در مصوبه مجلس آمده منظور ما از امتیاز میانگین نمرات، میانگین وزنی نمرات ترازشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ