کریستوف گالتیه تایید کرد که نیمار بازی چهارشنبه برابر بایرن را از دست خواهد داد. او در مورد اتهام تجاوز به اشرف حکیمی هم ترجیح داد حرف نزند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نکته جالب درباره شرمینه اینکه او به‌طور حرفه‌ای قریب به دو سال است که این رشته را دنبال می‌کند و حالا در این زمان اندک نه‌تنها به تیم ملی رسیده بلکه توانسته سهمیه بازی‌های المپیک پاریس را هم برای خودش مسجل کند. او که این روز‌ها دانشجوی کارشناسی ارشد پلمیر در دانشگاه امیرکبیر است با داشتن ۲۴ سال، یکی از پدیده‌های جدیدی است که به‌تازگی در ورزش ایران ظهور کرده است.
بیست و یکمین مهاجم پرسپولیس طی هشت سال از این تیم جدا شد آن هم در حالی که سرخ ها مدافع عنوان قهرمانی هستند.
سیستم جدید رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا به سود ایران و البته ژاپن شده است.
یکی از مدعیان خرید باشگاه پرسپولیس خواسته‌های عجیب خود برای در اختیار گرفتن‌ای باشگاه را مطرح کرده است.
آلف‌ اینگه، پدر ارلینگ هالند، می‌گوید چطور پس از انتقال این بازیکن به منچسترسیتی همه چیز پیرامون او تغییر کرده است.
القاصی مهر در تشریح جزئیات کشف این محموله اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی از فعالیت یک قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر که قصد انتقال مقادیر زیادی مواد افیونی از استان‌های جنوبی و جنوب شرقی کشور به سمت استان تهران را با استفاده از شگرد جاساز مواد مخدر در بین بار تجاری توسط یک دستگاه خودرو کامیونت را داشت با خبر و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
ابوترابی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران تصریح کرد: حضرت یوسف بر یک اصل کلیدی متمرکز بود با آنکه پیامبر الهی بود و برای تحول فرهنگ و فکر جامعه مصر مسئولیت بر عهده داشت و بنا بود از یک کشور مشرک یک جامعه موحد بسازد، اما تمرکز خود را بر رشد اقتصادی گذاشت. باید در مدرسه قرآن زانو زد و از این کتاب وحیانی درس آموخت. حضرت یوسف با اشراف به این حقیقت که اجرای برنامه نیازمند ارتقاء حکمرانی و توانمند سازی نهاد دولت است برنامه هفت ساله کامل و جامعی را تهیه کرد.
وزارت خارجه آمریکا در مورد درگیری روز سه‌شنبه صد‌ها مامور پلیس در آلبانی با اعضای گروهک تروریستی منافقین در کمپ اشرف بیانیه‌ای صادر کرد و گفت: آمریکا آگاه است که پلیس آلبانی روز سه‌شنبه با حکم دادگاه وارد مجتمع مجاهدین خلق (منافقین) در شهر ساحلی دورِس شد.
رئیس جمهور به وزارت کشور ماموریت داد تا به نتیجه رسیدن تکلیف سازمان امور مهاجرین، امور مربوط به اتباع افغانستانی در یک سامانه ثبت شده و تحت اشراف دولت مورد توجه و رسیدگی قرار گیرد.
دادستان کل کشور ضمن اعلام آمادگی جهت تبادل اطلاعات سامانه‌های مربوط به مجرمان با پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: این اقدام گامی مؤثر در افزایش اشراف اطلاعاتی پلیس است.
مشهد-سربازان گمنام امام زمان ناحیه مقاومت بسیج سپاه ابوذر در مشهد پس از یک عملیات رصد و با اشراف اطلاعاتی، ۵ هزار عدد مواد محترقه را کشف و ضبط کردند.
مشهد ـ سربازان گمنام امام زمان در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ابوذر در مشهد پس از یک عملیات رصد و با اشراف اطلاعاتی، ۵ هزار مواد محترقه را کشف و ضبط کردند.
رئیسی با اشاره به جنگ ترکیبی اخیر و ایجاد اغتشاش و ناآرامی در کشور، هدف دشمن را القای تغییرات مورد نظر خود در ادراک و شناخت مردم دانست و گفت: داشتن نگاه تحولی و اشراف به دانش و اطلاعات روز، در کنار شناخت دقیق ماهیت این تهدیدات، از ضروریات مقابله با دشمن در عرصه جنگ ترکیبی اخیر است.
فرمانده کل انتظامی کشور در نشست فصلی و مشترک با فرماندهان، معاونین و روسای پلیس‌های تخصصی و فرماندهان استان‌ها و شهرستان‌ها در سراسر کشور بر اقدامات لازم جهت روز‌های پیش رو تا پایان سال و اشراف اجتماعی و اطلاعاتی و آمادگی کامل نیرو‌ها برای اقدامات پلیسی لازم و خدمت رسانی مضاعف به مردمان خوب کشور تاکید و بر موارد مهمی اشاره کرد که بخشی از آنان در این مرحله در قالب دستورات "۱۰ "گانه اعلام می‌شود.
گفته می‌شود که بزرگترین مومیایی کشف شده در این محوطه متعلق به مردی به نام «خنومجِدِف» - یک موبد، بازرس و سرپرست اشراف - است.
در حالی که فرمانده پایگاه دریایی امام علی (ع) چابهار از کشف و توقیف یک فروند شناور متخلف حامل محموله مواد مخدر از نوع تریاک به وزن تقریبی یک تن با اشراف اطلاعاتی و رصد مستمر خبر داده بود، رئیس کل دادگستری هرمزگان نیز از توقیف یک شناور حامل ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط نیروی دریایی سپاه خبر داد.
فرمانده پایگاه دریایی امام علی (ع) چابهار گفت: یک فروند شناور متخلف حامل محموله مواد مخدر از نوع تریاک به وزن تقریبی یک تن با اشراف اطلاعاتی و رصد مستمر کشف و توقیف کردند.
کیلیان امباپه و اشرف حکیمی که در آمریکا به سر می‌برند با صورتهای پوشیده در خیابانهای نیویورک قدم زده و عکسی یادگاری گرفتند که مورد توجه قرار گرفته است.
این کشف توسط تیمی از باستان شناسان در مرکز باستان شناسی مدیترانه‌ای دانشگاه ورشو به سرپرستی دکتر پاتریک چودزیک انجام شد. باستان شناسان در حال حفاری بخش‌هایی از منطقه گورستان تبانی بودند که در کرانه غربی رود نیل در مصر قرار دارد. این منطقه در دوره پادشاهی جدید در مصر باستان - بین قرن شانزدهم قبل از میلاد تا قرن یازدهم قبل از میلاد - برای تدفین آیینی مورد استفاده قرار می‌گرفت. جمجمه‌ها در قبرستان الاساسیف، در سمت کرانه غربی تبان پیدا شده‌اند.
اشرف حکیمی مورد توجه ترین بازیکن مراکش شگفتی‌ساز در جام جهانی قطر بوده است.
رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: در حادثه اول ساعت ۳:۲۹ بامداد امروز یک مورد تماس درباره مسمومیت با گاز منوکسید کربن با سامانه ۱۱۵ اورژانس گرفته شد که بلافاصله تکنسین‌های اورژانس به محل اعزام شدند. ساعت ۳:۴۳ بامداد امروز همچنین حادثه دیگری درباره مسمومیت با گاز منوکسید کربن به اورژانس اطلاع داده شد که این حادثه در محدوده اشرفی اصفهانی بلوار پونک اتفاق افتاده بود.
بوسه اشرف حکیمی بر سر مادر خود پس از پیروزی مراکش برابر بلژیک، توجه رسانه‌ها و کاربران توییتر را جلب کرده است.
متهم نورمحمدزاده گفت: من هیچ گونه سوء قصدی نداشتم، فقط جو زده بودم، من هیچ چوبی را به سمت کسی پرتاب نکردم، می‌خواهم من را مورد عفو قرار دهید، من را ببخشید تا به جامعه بازگردم.
بنابر اشراف اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، اعضای تیمی که در اغتشاشات اخیر مبادرت به انجام اقدامات ضدامنیتی از قبیل آماده سازی و تهیه مواد نارنجک جنگی و بمب های دست ساز و آتش زا برای استفاده در فعالیت های خرابکارانه می نمودند، طی یک عملیات ضربتی در شهر ایلام دستگیر شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ