توماس مولر، ستاره کهنه‌کار بایرن مونیخ، بعد از پیروزی 6-0 مقابل شالکه روزنامه آلمانی بیلد را به شدت مورد حمله قرار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فکرش را نمی‌کردم که آقا یحیی در تبریز مقابل آن همه تماشاگر از من استفاده کند، اما توجه و اعتماد ایشان قوت قلب بالایی به من بخشید.
اتان امباپه امروز اولین بازی خود به عنوان بازیکن ثابت را در پی اس جی انجام داد و سر از پا نمی شناسد.
عشق کاسمیرو به رئال ابدی است و او که حالا برای منچستریونایتد بازی می‌کند، همچنان به باشگاه سابقش نگاهی ویژه دارد.
علی بیرو با این جمله محبت آمیز:" آقا افشین در قلب من جای دارد" به یکماه چالش با چهره محبوب پرسپولیس پایان داد.
کیم مین جائه، مدافع جدید بایرن مونیخ در باره علاقه خود به تیم قبلی‌اش صحبت کرده است.
مربی جدید نساجی مازندران امیدوار است نتایج خوبی برای خوشحالی هواداران این تیم در فصل جدید کسب کنند.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی، نوه امام خمینی(س) گفت: هر اتفاق تلخی هم که می‌افتد، در کنارش جوانه‌ها و نقاط مثبتی هست که انسان باید هشیار باشد و از آنها استفاده کند. برداشت من این است که در کنار اتفاق تلخی که سال گذشته در کشور ما افتاد، یک جوانه مهمی شروع به رشد کرد و آن این احساس در بدنه جامعه متدیّن و انقلابی ماست که ما کوتاهی کرده‌ایم.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی نوه امام خمینی(س) گفت:هر اتفاق تلخی هم که می‌افتد، در کنارش جوانه‌ها و نقاط مثبتی هست که انسان باید هوشیار باشد و از آنها استفاده کند. برداشت من این است که در کنار اتفاق تلخی که سال گذشته در کشور ما افتاد یک جوانه مهمی شروع به رشد کرد؛ و آن این احساس در بدنه جامعه متدیّن و انقلابی ما است که ما کوتاهی کرده‌ایم.
سرمربی سابق پرسپولیس می‌گوید هواداران این تیم هستند که ذهنیت قهرمانی را به تیم دیکته کرده‌اند.
سرمربی تیم ملی فوتبال عمان با بیان اینکه دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس را تماشا نکرده است، گفت: در قلب من همیشه پرسپولیس قهرمان است.
به عقیده رالف رانگنیک انتقال انکونکو به چلسی یک تصمیم عجولانه بوده است
حسینی از شناخت دو طرفه اش با امیر قلعه نویی صحبت می کند و می گوید تلاشش را برای دعوت به تیم ملی انجام می دهد.
هافبک باتجربه گل گهر سیرجان اعلام کرد در هر تیمی حضور داشته باشد، برای موفقیت آن تیم تلاش خواهد کرد.
زینب مولایی‌راد، مادر کیان پیرفلک، کودک در اعتراضات ایذه کشته شد، ویدیویی از آدم برفی ساختن پسر کوچکش را در اینستاگرام منتشر کرده که این کودک می‌گوید آدم برفی را برای «داداش کیان» ساخته و «آزمایش با موفقیت انجام شد.»
الکسیس سانچز، مهاجم سابق منچستریونایتد، حمایتش از آرسنال را در آستانه دیدار این دو تیم اعلام کرد.
سرخیو آگوئرو، مهاجم سابق آرژانتین، می‌گوید از این که هم تیمی‎‌های سابقش موفق شدند فاتح جام جهانی شوند بسیار خوشحال است.
زن جوان گفت: از تماس شکوفه در آن ساعت روز فهمیدم که باز هم با یک مشکل حاد خانوادگی روبه رو شده است و مرا آخرین امید خود می‌داند تا مانند همیشه تاروپود از هم گسسته زندگی او را به یکدیگر گره بزنم، اما من با پاسخ‌هایی کوتاه صحبت درباره زندگی اش را به فرصت دیگری موکول کردم و با قطع شدن تلفن صدای شکستن قلب او را نیز شنیدم و به همین دلیل استیکری با مفهوم شرمندگی و ناراحتی برایش فرستادم تا بدین گونه از قدیمی‌ترین دوستم عذرخواهی کرده باشم.
در تماس تلفنی گفتم که حتماً این موضوع پیگیری می‌شود که اگر قصوری باشد، حتماً پیگیری خواهد شد و خانواده آن مرحومه نیز گفتند که این تماس برای ما قوت قلب بود. همچنین در دولت و مجلس این موضوع پیگیری شد و پزشکی قانونی هم آن را پیگیری کرد. در این موضوع آنچه وظیفه مدیریتی ما در دولت است، این که آن را پیگیری کنیم و من هم به عنوان یک مسئول، قصدم در این قضیه شفافیت و اجرای عدالت است.
در تماس تلفنی گفتم که حتماً این موضوع پیگیری می‌شود که اگر قصوری باشد حتماً پیگیری خواهد شد و خانواده آن مرحومه نیز گفتند که این تماس برای ما قوت قلب بود. همچنین در دولت و مجلس این موضوع پیگیری شد و پزشکی قانونی هم آن را پیگیری کرد. در این موضوع آنچه که وظیفه مدیریتی ما در دولت است این است که آن را پیگیری کنیم و من هم به عنوان یک مسئول قصدم در این قضیه شفافیت و اجرای عدالت است
در تماس تلفنی گفتم که حتماً این موضوع پیگیری می‌شود که اگر قصوری باشد حتماً پیگیری خواهد شد و خانواده آن مرحومه نیز گفتند که این تماس برای ما قوت قلب بود. همچنین در دولت و مجلس این موضوع پیگیری شد و پزشکی قانونی هم آن را پیگیری کرد. در این موضوع آنچه که وظیفه مدیریتی ما در دولت است این است که آن را پیگیری کنیم و من هم به عنوان یک مسئول قصدم در این قضیه شفافیت و اجرای عدالت است
رییس‌کل سازمان نظام پزشکی گفت: به عنوان مثال ممکن است فردی با خود بگوید من چهار سال جراحی عمومی بخوانم، سه سال جراحی اطفال بخوانم که در این صورت هفت سال از عمرم می‌گذرد. در حالی که اگر پزشک عمومی بمانم، در این هفت سال می‌توانم شرایط بهتری برای خودم ایجاد کنم. در عین حال این شرایط در برخی رشته‌های پایه مانند بیهوشی، جراحی عمومی، رشته‌های داخلی و... نیز وجود دارد.
خاسب با اشاره به قرار گرفتن گوی سفید آرزو‌های مردم و همچنین تیر نمادین آرش در قلب آن بر فراز قله دماوند، تأکید کرد: در افسانه آرش، او تیر را از کمان رها می‌کند تا مرز ایران و توران را تعیین کند، اما قصد من این بود که حد و مرزی را بین انسان‌ها بر روی زمین ترسیم نکنیم و همگی با عشق و آرزو‌ها و امید‌هایی که دارند در کنار یکدیگر قرار بگیرند.
حامد پاکدل بار دیگر با پیراهن پرسپولیس به اراک بازگشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ