وزیر آموزش و پرورش در واکنش به بازتاب سخنانش در خصوص پیش بینی «دربی» که گفته بود «در مورد آن فعلا تصمیم نگرفته‌ام»، گفت: ذهن من درگیر حرفی بود و آن لغزش زبانی رخ داد. ما در دوره نوجوانی و جوانی خود طرفدار تیم‌هایی نیز بوده‌ایم اما وقتی که وزیر می‌شوید باید به کارهای مهم‌تر بپردازید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سیزدهم براساس وعده خود در ایجاد سالانه یک میلیون فرصت شغلی از ابتدای تشکیل تاکنون موفق به اشتغال‌آفرینی برای بیش از ۱میلیون و ۹۷۰هزار نفر شده است.
وزیر امور خارجه اتیوپی اعلام کرد: ما مخالف مداخله غیر سازنده و غیر قابل توجیه اتحادیه عرب در پرونده سد النهضه هستیم.
وزیر کشور در خصوص وضعیت مرزهای مشترک ایران و افغانستان پس از درگیری‌های اخیر طالبان با مرزبانان کشورمان، گفت: طالبان توجیه شده و مرزهای ما آرام و رفت و آمدها برقرار است.
وزیر کشور در مورد مرز‌های مشترک ایران و افغانستان، گفت: ما به حاکمان افغانستان تذکر دادیم که بیشتر باید افراد خود را توجیه و مراقبت کنند البته یگان‌های مرزی ما هم با قدرت از منافع ملی دفاع می‌کنند و اجازه تخطی در مرز‌ها را به کسی نمی‌دهند، اما آن‌ها باید رعایت کنند.
وزیر کشور در پاسخ به سوالی درباره وضعیت مرزهای مشترک ایران و افغانستان پس از درگیری‌های اخیر طالبان با مرزبانان کشورمان، گفت: طالبان توجیه شده و مرزهای ما آرام و رفت و آمدها برقرار است.
یکی از نمایندگان نسبت به عملکرد کاملا یک‌جانبه صداوسیما در حمایت از وزیر صمت اعتراض کرد. کمتر کسی به این امر توجه کرد که این نیز رانتی بزرگ است که رسانه ملی به جای طرح بی‌طرفانه مسائل و ایفای نقش رسانه‌ای، وارد حمایت از وزیری شده که بحق یا ناحق از سوی مجلس در معرض استیضاح قرار گرفته است. این نیز «استفاده از امکانات عمومی برای امور شخصی» است. اگر معنای فساد را در کتاب‌ها یا اینترنت جست‌وجو کنید، مهم‌ترین تعریف آن همین است که اینجا نوشتم.
رییس اتاق اصناف کشاورزی ایران گفت: وزیر جدید توجه داشته باشد نمی توان بدون در نظر گرفتن نظرات بخش خصوصی برای فعالیت آن ها فرمان صادر کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان نشست خبری مشترک با همتای خود در روسیه گفت: هرگونه تغییر در ژئوپلتیک منطقه با هر توجیه را مردود می‌دانیم.
کریستین ویری، ستاره سابق فوتبال ایتالیا، خویچا کواراتسخلیا، ستاره این روزهای ناپولی، را تشویق کرد به منچستریونایتد ملحق شود و گفت او در این صورت به جرج بست دوم تبدیل خواهد شد.
وزیر امور خارجه سوئد به انتقادات گسترده از هتک حرمت کتاب آسمانی مسلمانان در این کشور واکنش نشان داد.
عضو کمیسیون اقتصادی دولت گفت: قابل قبول نیست که وزرا گرانی‌ها را توجیه کنند. وزیر صمت که باید عذر وی را به دلیل ضعف عملکرد می‌خواستیم، اخیراً افزایش خودرو را با بهانه‌های مختلف توجیه می‌کند.
علیرضا قزوه برای پاسخ به چین، توصیه شاعرانه‌ای برای رئیس‌جمهور و وزری امور خارجه داشت.
نخست وزیر کانادا در اظهاراتی متناقض با آنچه در اغتشاشات ایران بیان می‌کرد، با اشاره به اعتراضات خیابانی در کانادا علیه محدودیت‌های کووید-۱۹، هدف از توسل به زور را تامین امنیت مردم خواند!
در روزهای اخیر موضوع تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی به نخست وزیری بنیامین نتانیاهو با توجه به احتمال ورود شخصیت های افراطی به آن، مورد توجه قرار گرفته است.
وزیر اطلاعات با اشاره به خنثی‌سازی عملیات انفجار در یکی از صنایع هوایی اصفهان گفت: هدف اصلی دشمنان «پروژه‌ی ویران‌سازی» ایران است دقیقاً طبق مدلی که در سوریه و عراق و لیبی و افغانستان و یمن اجرا کردند اما در «ایران قوی» و برای «درخت تناور انقلاب اسلامی» نه توانستند و نه هرگز خواهند توانست.
استیضاح یا اصلاح عملکرد وزیر راه‌وشهرسازی روزنه امیدی برای مردم خواهد بود چراکه مجلس، وزیری را که در وعده‌های خود ناصادق بوده استیضاح کرده است.
وزیر امور خارجه یادآوری کرد: فراموش نکنید در حوادث داخلی آمریکا و ماجرای اشغال کنگره، مدتها اینترنت در آمریکا بر روی مردم قطع شد و حتی صفحات شخصی مجازی رییس جمهور وقت آمریکا با توجیه امنیت ملی بسته شد.
وزیر دفاع آمریکا مدعی شد که چین همچنان حامی سرسخت روسیه در حمله غیرقابل توجیه به اوکراین است.
الکساندر شالنبرگ گفت: پنجره فرصت (برای دست‌یابی به توافق) تقریبا بسته شده است. هم زمان ذخایر اورانیوم غنی شده ایران افزایش یافته است که هیچ توجیه غیرنظامی ندارد.
نخست وزیر انگلیس با تأکید بر اینکه پوتین برای توجیه شکست های فاجعه بار خود تلاش می کند، گفت: ما به روند افزایش کمک های نظامی خود به کی یف متعهد هستیم.
سردار وحیدی وزیر کشور در خصوص تمدید گذرنامه در مرزهای زمینی کشور گفت: با توجه به حجم و ازدحام جمعیت در مرزها ، امکان وجود تمدید گذرنامه وجود ندارد.
احمد وحیدی گفت: تا حالا پنج تا شش مورد تیراندازی از سوی مرزبانان طالبان داشتیم که این مسئله هم به دلیل توجیه نبودن مرزبانان طالبان است و هربار هم با تماس با کابل حل شده و شکل جدی پیدا نکرده است.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با تکذیب شایعات مطرح شده درباره حذف کارت سوخت جایگاهداران، گفت: هیچ ابلاغیه‌ای درباره حذف کارت سوخت جایگاه‌داران از چرخه عرضه بنزین وجود ندارد و چنین طرحی در برنامه نیست.
وزیر کشور در خصوص تیراندازی و درگیری روز گذشته مرزبانان افغانستانی با مرزبانان ایرانی گفت: بروز چنین حوادثی که مسبوق به سابقه نیز هست به نفع مسئولان افغانستان نیست، لذا به آن‌ها توصیه می‌کنیم که با توجیه مرزبانان خود از وقوع هرگونه درگیری، پیشگیری کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ