هافبک جوان پیکانی‌ها ترجیح داد در مورد نقل و انتقالات و پیشنهاداتش از سایر باشگاه های لیگ برتری حرفی نزند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک باتجربه پیکانی ها در دو بازی اول این تیم در لیگ برتر حضور نداشته است.
ستاره ایرانی جدید اتحاد کلبا نمایش درخشانی در دیدارهای دوستانه داشته و مجیدی امیدوار است تا وینگر ایرانی‌اش در لیگ هم بدرخشد.
غلامرضا ثابت‌ایمانی فصل آینده هم در پیکان حضور خواهد داشت.
غلامرضا ثابت ایمانی در شرایطی در تمرینات پیکان حضور یافته که همچنان احتمالی جدایی اش وجود دارد.
هافبک پیکان طی دو فصل گذشته همچنان تصمیم خود را برای فصل آینده لیگ برتر اتخاذ نکرده است.
سید افشین مباشر در روز پنجشنبه ۸ تیر با کشیدن دو تریلی به مجموع وزن ۹۵ تُن در مسافت ۲۵.۵۲ متر، رکوددار گینس شد. او سال گذشته هم هواپیمای ۴۳ تنی ام‌دی در مسافت ۱۴.۷۲ متر در ۳۶ ثانیه را کشید که این حرکت به عنوان رکورد ملی در ایران به ثبت رسید.
دو بازیکن خبرساز تیم فوتبال پیکان در تمرینات این تیم حضور پیدا نکرده‌اند و جدایی آنها محتمل به نظر می‌رسد.
سرمربی تیم‌ملی فوتبال در تمرین روز گذشته دقایقی به صورت خصوصی با بازیکن جوان حاضر در اردوی تیمش به گفت و گو پرداخت.
باشگاه سپاهان با ارسال نامه رسمی به باشگاه پیکان خواهان جذب دو بازیکن مطرح این تیم شد.
هافبک پیکان می‌گوید هر بازیکن جوانی برای پیشرفت در فوتبال باید با مجتبی حسینی سرمربی خودروسازان کار کند.
پوکر مهدی طارمی در استادیوم 22 ژوئن فامالیسائو نام او را وارد کتاب تاریخ و آمارهای ماندگار باشگاه پورتو کرده است.
هافبک پیکان می‌گوید تیمش با تمام توان مقابل سپاهان هم به میدان می‌رود و امیدوار است به نتیجه دلخواه برسد.
غلامرضا ثابت ایمانی می‌گوید پیکان مقابل مدعیان عملکرد بهتری داشته و رویارویی با سپاهان و پرسپولیس انگیزه آن‌ها را بیش از پیش می‌کند.
کنعانی درباره حضور پرویز ثابتی رئیس ساواک در تجمع ضد انقلاب در آمریکا که سؤال یکی از خبرنگاران بود، گفت: دولت‌های مدعی حقوق بشر تبدیل به مأمن و ملجأ جنایتکاران شدند. فرد جنایتکاری با چنین سابقه‌ای در قلب کشور مدعی حقوق بشر حضور دارد و اگر پرونده اقدامات ضد ایرانی دولت آمریکا را فهرست کنیم فهرست عریض و طویلی خواهد بود. این هم یکی دیگر از نماد‌های دشمنی دولت آمریکا با دولت و ملت ایران است.
هافبک پیکان می گوید با شرزود تمیروف بحث نکرده و پیش آمدن چنین موضوعاتی در فوتبال طبیعی است.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: نیروی انتظامی در ایران مسئولیتی مضاعف بر دوش دارد و باید به‌موازات پاسداری از ثبات جامعه، از امنیت، ایمان و اندیشه انقلابی مردم هم حفاظت کند.
بقیه مردم ایران هم آدم هستند دوست دارند زندگی کنند برسمیت شناخته شوند. تجربه کاری من می‌گوید همه کسانی که دیدم دوست دارند برای این کشور کار کنند و این زمینه را باید فراهم بکنیم. چرا باید این آمار وحشتناک مهاجرت را داشته باشیم؟ در ثبت نام لاتاری آمریکا برای اخذ گرین کارت آمریکا پنج میلیون ایرانی ثبت نام کردند. معنی این چیست؟ پنج میلیون بروند تا ایران تطهیر بشود؟
شریفی‌مقدم که به عنوان مجری ثابت برنامه صبحگاهی «صبحانه ایرانی» معرفی شده است، درباره تفاوت‌های گویندگی خبر و اجرای تلویزیونی اینگونه اظهار کرد: مجری‌گری در تلویزیون، بداهه‌گویی قوی می‌خواهد. گویندگی خبر هم یک مقوله کاملا متفاوت است. گویندگی خبر تسلط بالایی بر متن موضوعات روز می‌خواهد، چون یک گوینده خبر تا وقتی خبر را درک و فهم نکند نمی‌تواند آن‌را به بیننده منتقل کند. اما کلا اجرای تلویزیونی علاوه بر تسلط بالا بر موضوعات روز، بداهه‌گویی و فن بیان خیلی قوی می‌خواهد که خداراشکر ما در این زمینه همکاران گوینده و مجریان خوبی در تلویزیون داریم و می‌توانیم از آن‌ها بهره ببریم.
وزیر امور خارجه گفت: اگر برای ما ثابت شود که روسیه از پهپاد ایرانی در جنگ علیه اوکراین استفاده کرده است، نسبت به این مسئله بی‌تفاوت نخواهیم بود.
وزیر امور خارجه گفت: اگر برای ما ثابت شود که روسیه از پهباد ایرانی در جنگ علیه اوکراین استفاده کرده است، نسبت به این مسئله بی‌تفاوت نخواهیم بود.
در شرایطی که الاهلی تا دقیقه نهم با 2 گل از الشمال عقب افتاده بود، در نهایت با کسب نتیجه تساوی زمین مسابقه را ترک کرد.
جشن روز جهانی تکواندو در خانه تکواندو با حضور اهالی رشته و ارتباط زنده تصویری با رئیس فدراسیون جهانی برگزار شد.
ثابت شده که ویتامین ث برای حمایت از سیستم ایمنی و تولید کلاژن ضروری است. هم چنین، ویتامین ث دارای خواصی است که می‌تواند به چندین بیماری بدن مانند کاهش خطر بیماری مزمن، مدیریت فشار خون بالا، کاهش خطر بیماری قلبی و موارد دیگر کمک کند.
بررسی مشخصات رفاهی، ایمنی و فنی تویوتا یاریس آتیو جدید به ما نشان می‌دهد که این سدان، جایگزین خوبی برای محصولات کلاس B این شرکت ژاپنی به حساب می آید و تا اندازه ای خریدار را هم از نظر امکانات غافلگیر می‌کند. در این رابطه جالب است بدانید که حتی مدل پایه دارای رینگ‌های آلیاژی ۱۶ اینچی، چراغ‌های جلو LED به همراه صفحه نمایش لمسی هشت اینچی و دکمه استارت است. در تریم میانی اسمارت، اما شرایط فرق دارد و شاهد سیستم اطلاعاتی-سرگرمی ۹ اینچی هستیم و آپشن‌هایی همچون دوربین داشبورد (دوربین ثبت وقایع) و پورت‌های USB عقب اضافه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ