سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه هم اکنون در محورهای مواصلاتی با بارش برف و باران مواجه هستیم، گفت: دو محور استان سمنان به دلیل بارش برف مسدود شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از یکطرفه‌شدن محور چالوس و آزادراه تهران ـ شمال برای تخلیه بار ترافیکی و بارش برف و باران در جاده‌های ۷ استان کشور خبر داد.
کرج- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی ممنوع و ترافیک در مسیر جنوب به شمال حدفاصل شهرستانک سنگین است.
گزارش‌ها حاکی از آن است که به دلیل بارش برف و کولاک در محور تکاب - سایین‌قه‌لا ده‌ها خودرو در این جاده زمین گیر شدند.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش باران در محورهای هراز ، فیروزکوه، آزادراه تهران_شمال و آزادراه قزوین_ رشت خبر داد و گفت: محور چالوس علاوه بر بارش باران با بارش برف نیز همراه است.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: ۱۴ محور روستایی احمدفدالله و دره کاید در دزفول به دلیل بارش برف مسدود هستند.
در زمان حاضر آزادراه قزوین ـ کرج محدوده مهرشهر و حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک ترافیک سنگین، آزادراه کرج ـ قزوین محدوده مهرشهر نیمه‌سنگین، آزادراه ساوه ـ تهران حدفاصل نسیم‌شهر تا احمدآباد مستوفی ترافیک سنگین و محور شهریار ـ تهران حدفاصل میدان معادن تا شهر قدس نیز ترافیک سنگین است.
سرهنگ کرمی با اشاره به بارش برف در محور‌های مختلف استان، گفت: خودرو‌های فاقد زنجیر چرخ در محور کرج-چالوس اعمال قانون می‌شوند.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه بارش برف در گردنه های استان گزارش شده است، گفت: محور شهمیرزاد-کیاسر و محدوده گور سفید در مسیر فیروزکوه به سمنان مسدود شد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف و باران در محور چالوس و بارش باران در محورهای هراز و فیروزکوه و آزاد راه تهران - شمال خبر داد.
بارش برف در محور بانه ـ سقز به بیش از ۴۰ سانتی‌متر رسیده و ‌هم‌اکنون ‌راهداران مشغول پاکسازی این جاده هستند.‌
تصاویری از بارش سنگین برف در جاده چالوس منطقه کندوان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف و باران در برخی محورهای استان‌های زنجان و کرمان خبر داد.
پردیس- رئیس پلیس راه شرق استان تهران با بیان این که هیچ محوری در شرق استان تهران در پی بارش برف مسدود نیست از هموطنان خواست از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.
پردیس- رئیس پلیس راه شرق استان تهران با بیان این که هیچ محوری در شرق استان تهران در پی بارش برف مسدود نیست، از هموطنان خواست از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.
اهواز - رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیکا از امدادرسانی به بیش از ۱۳۰ سرنشین خودرو در محور اندیکا _ بازفت بر اثر بارش شدید برف خبر داد.
فرماندار ازنا بیان کرد: از شب گذشته شاهد بارش برف در شهرستان ازنا بودیم و هم‌اکنون برخی از راه‌های روستایی و مواصلاتی مسدود است که عوامل راهداری در حال بازگشایی این مسیر‌ها هستند.
محور چالوس و آزادراه تهران - شمال دارای بارش برف و باران و سایر محورهای شمالی فاقد هرنوع مداخلات جوی است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بارش برف و باران در جاده‌های ۲۱ استان کشور خبر داد و گفت: ترافیک در پنج محور مواصلاتی از جمله چالوس و هراز، نیمه سنگین است.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه تمام جاده‌های استان علی‌رغم بارش برف روز و شب گذشته هم اکنون باز است، گفت: تنها محورهای شاهرود - آزادشهر و شهمیرزاد - کیاسر لغزنده هستند.
مشهد _ رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: محور درگز- قوچان هم اکنون به دلیل شدت بارش برف لغزنده است و از تردد تریلر در این مسیر جلوگیری می‌شود.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه هم اکنون ترافیک در محورهای مواصلاتی استان روان گزارش شده است، گفت: گردنه آهوان، شهمیرزاد-فولاد محله و سمنان-فیروزکوه با بارش برف مواجه است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و چهار محور مواصلاتی دیگر و نیز بارش برف و باران در جاده‌های شش استان خبرداد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران خبر داد و گفت: محور چالوس و آزادراه تهران – شمال با بارش برف و باران همراه است.
کرمی یادآور شد: رانندگان چنانچه قصد سفر در محورهای کوهستانی استان البرز را دارند زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ