سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه بارش برف در گردنه های استان گزارش شده است، گفت: محور شهمیرزاد-کیاسر و محدوده گور سفید در مسیر فیروزکوه به سمنان مسدود شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به ۱۶۷ نفر از حادثه دیدگان برف و کولاک شدید در شهرستان سرعین و مشگین شهر خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به ۱۷۷۹ نفر متأثر از کولاک برف و آبگرفتگی در ۳۱ استان کشور خبرداد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، استان‌های تحت تاثیر کولاک برف، کاهش دمای شدید، بارش برف، باران و خیزش گردوخاک در پی هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی را اعلام کرد.
گزارش‌ها حاکی از آن است که به دلیل بارش برف و کولاک در محور تکاب - سایین‌قه‌لا ده‌ها خودرو در این جاده زمین گیر شدند.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از بارش برف و وقوع کولاک و آبگرفتگی در ۱۷ استان خبر داد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، این استان طی ۲۴ ساعت گذشته بارندگی‌هایی را دریافت کرد که بیشترین میزان آن در ایستگاه آبعلی به میزان ۴.۸ میلیمتر ثبت شده است.
به جز استان‌های بوشهر، خراسان شمالی، قم، گیلان و هرمزگان، تمامی‌پهنه کشور درگیر حوادث ناشی از نزولات جوی است و بر اساس گزارش سازمان امداد و نجات هلال احمر از صبح ۱۰ بهمن تا ساعت ۶ صبح امروز ۱۳ بهمن ۱۴۰۱، امدادرسانی به ۲۰ هزار و ۹۳۲ نفر گرفتار شده در برف، کولاک، آبگرفتگی و طوفان انجام شده است.
سرپرست سازمان امدادونجات از امدادرسانی با اشاره به آبگرفتگی و کولاک برف در ۲۸ استان کشور، از رهاسازی ۶۷۹ خودروی گرفتار در برف، طی دو روز گذشته خبر داد.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی نسبت به اثرات منفی فعالیت سامانه بارشی با بارش «برف و باران» و «باد و کولاک» در کشور هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشداری از بارش برف و کولاک در تهران و ۱۷ استان دیگر خبر داد و اعلام کرد: اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از خسارات احتمالی، توسط شهرداری‌ها، راهداری‌ها، آب و فاضلاب شهری، دستگاه‌های امدادی و سایر دستگاه‌های اجرائی در دستور کار قرار گیرد.
مشهد _ مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: نجاتگران هلال احمر در پی کاهش چشمگیر دما و بارش برف و کولاک در این استان، به ۲ هزار و ۲۸۰ مسافر گرفتار در امدادرسانی کردند.
مشهد _ مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: نجاتگران هلال احمر در پی کاهش چشمگیر دما و بارش برف و کولاک در این استان، به ۲ هزار و ۲۸۰ مسافر گرفتار در امدادرسانی کردند.
اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش برف و کولاک تا فردا (۲۵ دی ماه) و ثبت دمای انجماد در همه ایستگاه‌های هواشناسی خبر داد.
جمعیت هلال احمر اعلام کرد: ۲ نگهبان معدن در برف و کولاک پس از ۸ ساعت مفقودی نجات یافتند.
مشهد ـ رئیس جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: در پی بارش برف ۹۲ خودرو گرفتار در برف و کولاک و ۱۴۷۶ نفر حادثه دیده وجود داشته که امداد رسانی توسط امدادگران به ۱۳۴۶ نفر صورت گرفت.
مدیر کل دفتر امور عملیات و بحران راهداری گفت: بر اثر بارش و برف و کولاک برخی محورهای شریانی و غیر شریانی مسدود شده است.
شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: تردد در تمامی محور‌ها روان گزارش شده و تنها در محور آزادراه قزوین - کرج از محمد شهر تا ساسانی و پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین است.
اهواز - مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: امدادگران هلال احمر اندیکا شامگاه امشب به ۱٠ خودروی گرفتار در برف و کولاک محور اندیکا_ تاراز امدادرسانی کردند.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه سرد بارشی جدید به استان از سه‌شنبه ۶ دی خبر داد.
رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به حدود ۲۲۰۰ نفر در برف و کولاک و آبگرفتگی سه روز گذشته در کشور خبر داد
برف، کولاک و آبگرفتگی در ۲۴ استان کشور/ ۲۲۰۰ نفر امدادرسانی شدند رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به حدود ۲۲۰۰ نفر در برف و کولاک و آبگرفتگی سه روز گذشته در کشور خبر داد
طوفان شدید زمستانی که اوایل این هفته در مناطق مختلف آمریکا آغاز شد، تا به امروز ۹ کشته برجای گذاشته و موجب قطع برق بیش از یک میلیون آمریکایی در ۲۵ ایالت شده است.
رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به ۲۸۱ نفر در برف و کولاک و آبگرفتگی در سه روز گذشته خبر داد.
معاون امداد هلال احمر خراسان رضوی از گرفتار شدن ۱۰۰۰ خودرو در محور تربت حیدریه به مشهد به دلیل برف و کولاک و امدادرسانی به حادثه دیدگان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ