در پایان جام تدارکاتی ویلیام جونز در چین تایپه، النی کاپوجیانی اسامی دوازده بسکتبالیست را برای کاپ آسیا (دیویژن B) اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های ترکیه اعلام کردند در پی واژگونی اتوبوس مسافربری در مناطق مرکزی این کشور، ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند.
تیم چین که با ترکیب لیگ ملت‌هایش و با سرمربیگری شنگ وو پا به مسابقات گذاشته بود در کشور خود توانست ایران را با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۲ شکست دهد تا ایران را از دومین مدال خود در این تورنمنت محروم کند.
رشت- «سیدحامد موسوی ثابت» استاد گروه شیلات دانشگاه گیلان به کمک محققانی از ترکیه و آلمان موفق شد یک گونه ماهی ۱۲ میلیون ساله زنده را در رودخانه‌های ایران کشف کند.
هزاران ترکیب با استفاده از یک آزمایش غربالگری با کارایی بالا که معمولا در فرآیند‌های کشف دارو استفاده می‌شود، غربالگری شدند. پرووساید به عنوان گزینه‌ای ایده‌آل شناخته شد و مشخص شد که دارای خواص ضد ویروسی برای طیف گسترده‌ای از ویروس‌ها برای جلوگیری از تکثیر ویروس‌های عفونی با حداقل عوارض جانبی است.
رئیس انجمن موی تای گفت: برای حضور در رقابت‌های جهانی موی تای تیم ملی با ترکیب کامل شامل ۱۲ ورزشکار به مسابقات جهانی موی تای اعزام می‌شود.
طبق اعلام رسانه سرشناس ترکیه، توافقات نهایی ژرژ ژسوس با فدراسیون فوتبال عربستان برای قبول هدایت این تیم انجام شده است.
شامگاه روز شنبه در مسیر هاتای به اسکندرون از توابع استان زلزله زده هاتای در جنوب ترکیه یک کامیون به چند خودرو و یک ایستگاه پمپ بنزین برخورد کرد.
بر اثر برخورد دو دستگاه کامیون با چند خودرو شخصی در استان هاتای در جنوب ترکیه ۱۲ نفر کشته و دست‌کم ۳۱ نفر زخمی شدند.
در اسکی شهیر ترکیه بر اثر تصادف اتوبوس، خودرو‌های نظامی و ون ۱۴ نفر مجروح شدند که ۱۲ نفر آن‌ها نظامی بودند.
کودک ۱۲ ساله پس از ۲۶۰ ساعت ماندن در زیر آوار، سرنجام زنده بیرون کشیده شد و نجات یافت.
برای چاق شدن سریع صورت هر شب قبل از خواب ۲ قاشق غذاخوری شیر خشک را با ۱ قاشق مرباخوری عسل و ۱ لیوان شیر ترکیب کنید و بخورید. شیر خشک سرشار از ویتامین و مواد معدنی است و در آبرسانی به پوست صورت نقش موثری دارد. همانطور که بالاتر اشاره کردیم، مصرف عسل و شیر هم در چاق شدن صورت موثر است.
رییس انجمن بسکتبال با ویلچر مردان درباره آخرین وضعیت ۱۲ بازیکن لژیونر بسکتبال با ویلچر پس از زلزله ترکیه گفت: تمام بازیکنان در صحت و سلامت هستند و مشکل خاصی وجود ندارد.
«یونس سزر» با اشاره به تداوم بی وقفه تلاش برای امداد و نجات یک هفته پس از این زمین لرزه اعلام کرد که ۲۳۳ هزار و ۳۲۰ نفر نیروی امدادی و ۱۲ هزار و ۳۲۲ دستگاه ماشین آلات و تجهیزات آواربرداری و امدادی در مناطق زلزله زده مشغول به کار هستند.
منابع رسمی جدیدترین آمار قربانیان زلزله در ترکیه و سوریه را اعلام کردند که حاکی از افزایش تصاعدی شمار جان باختگان و مصدومان این رخداد است.
سازمان مدیریت حوادث غیرمترقبه ترکیه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که شمار قربانیان زلزله‌های دوشنبه ششم فوریه ۲۰۲۳ در جنوب کشور به ۱۲ هزار و ۳۹۱ نفر و تعداد مصدومین نیز به ۶۲ هزار و ۹۱۴ تن افزایش یافته است.
اداره بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه ترکیه از افزایش تلفات زلزله در این کشور به بیش از ۱۲ هزار کشته و بیش از ۶۲ هزار زخمی خبر داد.
حردانی، رییس هیات جانبازان معلولین استان خوزستان در مورد این سه فوتبالیست به «اعتماد» می‌گوید: «در حال حاضر ما اطلاع دقیقی از این افراد نداریم. از روز دوشنبه که زلزله رخ داد تا همین الان که با شما صحبت می‌کنم هیچ خبری از آنان نیست. فقط از طریق یکی از همکاران‌مان با مربی آنها که اهل ترکیه هم هست در ارتباط بودیم البته او هم از وضعیت این سه نفر بی‌اطلاع است ولی می‌گویند هنوز برخی افراد در آن قسمت زنده زیر آوار هستند.»
تصاویری از لحظه فروریختن یک ساختمان نوساز ۱۲ طبقه پس از وقوع زمین لرزه در ترکیه را مشاهده می‌کنید.
تیم ملی هندبال ایران بامداد روز سه‌شنبه ۱۲ دی‌ماه با ترکیب ۲۰ ورزشکار منتخی ووسلین عازم لهستان خواهد شد.
از آغاز سال ۲۰۲۲ تاکنون ۱۱۹ هزار و ۸۱۷ مهاجر غیرقانونی از ترکیه اخراج شده که ۶۶ هزار نفر از آنان افغانستانی و ۱۲ هزار و ۳۸۵ تن دیگر پاکستانی بوده‌اند.
کارشناسان فوتبال اعتقاد دارند ممکن است تیم ملی آرژانتین هم مثل اسپانیا که ۱۲ سال قبل بازی اولش را باخت بتواند خود را تا فینال جام جهانی بالا بکشاند.
کارشناسان فوتبال اعتقاد دارند ممکن است تیم ملی آرژانتین هم مثل اسپانیا که ۱۲ سال قبل بازی اولش را باخت بتواند خود را تا فینال جام جهانی بالا بکشاند.
گوش بری هولناک تا سرقت و اخاذی های میلیاردی
ترکیب ۱۱نفره انگلیس مقابل ایران در بی بی سی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ