بر اثر برخورد دو دستگاه کامیون با چند خودرو شخصی در استان هاتای در جنوب ترکیه ۱۲ نفر کشته و دست‌کم ۳۱ نفر زخمی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های ترکیه اعلام کردند در پی واژگونی اتوبوس مسافربری در مناطق مرکزی این کشور، ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند.
براساس اعلام اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه امروز انفجار گاز در یک منزل مسکونی در روستای لالب باغملک منجر به وقوع یک حادثه ناگوار شد. در این انفجار ۶ نفر با سن‌های ۸، ۲۲، ۱۲، ۶۰، ۲۵و ۵۰ سال کشته شدند.
بر اثر حمله تروریستی به اتوبوسی در حومه پایتخت سومالی ۶ تن از مسافران، جان خود را از دست دادند و ۱۲ نفر دیگر نیز زخمی شدند.
براساس گزارش‌ها، در پی حمله فردی با چاقو به چندین نفر در نزدیکی پایتخت کره جنوبی، دست کم یک نفر جان خود را از دست داد و ۱۲ تن دیگر زخمی شدند.
استفاده نابجا از اسلحه در حین برگزاری یک مراسم عروسی در تالار یادمان باغ‌ملک یک کشته و چند زخمی برجای گذاشت که شامل سه مرد و سه زن می‌شوند.
رسانه‌های آمریکا از وقوع یک تیراندازی در شهر فیلادلفیا خبر می‌دهند که در جریان آن دست‌کم ۴ نفر کشته و ۸ نفر دیگر نیز زخمی شدند.
در حادثه آتش‌سوزی و انفجار در کارخانه باروت‌سازی روسیه در مجموع تا کنون ۱۶ تَن زخمی و ۴ نفر هم کشته شدند.
در حادثه آتش‌سوزی و انفجار در کارخانه باروت‌سازی روسیه در مجموع تا کنون ۱۶ تَن زخمی و ۴ نفر هم کشته شدند.
به گزارش رسانه های محلی ژاپن، بر اثر برخورد یک کامیون با اتوبوس در هوکایدو در شمال ژاپن، پنج نفر کشته و ۱۲ نفر دیگر به بیمارستان منتقل شدند.
در جریان تیراندازی در رستورانی در شهر «مونتانیتا» واقع در اکوادور، ۶ نفر کشته و ۶ تَن هم زخمی شدند.
شامگاه روز شنبه در مسیر هاتای به اسکندرون از توابع استان زلزله زده هاتای در جنوب ترکیه یک کامیون به چند خودرو و یک ایستگاه پمپ بنزین برخورد کرد.
در پی آتش‌سوزی در یک رستوران ایتالیایی در مادرید پایتخت اسپانیا، دو نفر کشته و ۱۲ نفر زخمی شدند که حال شش نفر از آنها وخیم است.
انفجار و آتش‌سوزی در نزدیکی یک پالایشگاه غیرقانونی نفت در منطقه دلتای نیجریه دست‌کم ۱۲ کشته برجای گذاشت، اگرچه ساکنان محلی تلفات بسیار بیشتری را گزارش می کنند.
رسانه‌های آمریکا گزارش دادند که بر اثر وقوع طوفان و بارش سنگین برف در روزهای اخیر در مناطق شمال‌شرقی این کشور شماری جان باختند و برق هزاران نفر نیز قطع شده است.
به‌دنبال وقوع انفجار در بازار محلی در بلوچستان پاکستان، دست کم چهار نفر کشته و ۱۲ تن مجروج شدند.
منابع رسمی جدیدترین آمار قربانیان زلزله در ترکیه و سوریه را اعلام کردند که حاکی از افزایش تصاعدی شمار جان باختگان و مصدومان این رخداد است.
اداره بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه ترکیه از افزایش تلفات زلزله در این کشور به بیش از ۱۲ هزار کشته و بیش از ۶۲ هزار زخمی خبر داد.
بندرگز- فرمانده انتظامی بندرگز از دستگیری ۱۲ نفر از عوامل نزاع و درگیری شب گذشته در این شهرستان خبر داد.
در پی وقوع درگیری بین دو قبیله در غرب سودان، ۱۲ نفر جان خود را از دست دادند.
در پی وقوع درگیری میان دو قبیله در غرب سودان ۷ نفر جان خود را از دست دادند.
اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان اعلام کرد:: شب گذشته ریزش در معدن ۱۲ - ۱۴ زغالسنگ کوهبنان واقع در شمال استان کرمان رخ داد که پنج حادثه‌دیده داشت که سه تن نجات یافتند و ۲ نفر از حادثه‌دیدگان درون معدن محبوس شدند؛ و جان خود را از دست دادند.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: ساعت ۱۲:۳۳ امروز ۹ آبان، یک مورد حادثه تصادف در محدوده اشتهارد، روستای اختر آباد به سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد. پس از اطلاع این حادثه به سرعت تیم‌های امداد و نجات هلال احمر به محل اعزام شدند.
فرو ریختن پلی در ایالت آمازوناس در شمال غربی برزیل، چند کشته و شمار زخمی برجای گذاشت.
وزارت دفاع روسیه در گزارش روزانه خود از تحولات جنگ در اوکراین اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۴۵۰ نظامی ارتش اوکراین کشته شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ