کارشناسان فوتبال اعتقاد دارند ممکن است تیم ملی آرژانتین هم مثل اسپانیا که ۱۲ سال قبل بازی اولش را باخت بتواند خود را تا فینال جام جهانی بالا بکشاند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرانک دی بوئر، سرمربی هلندی سرمربی الجزیره، از کسب پیروزی تیمش در دیدار خارج از خانه مقابل النصر ابراز خوشحالی کرد.
بهره‌مندی از امکان سوادآموزی و به تبع آن دسترسی به مراتب بالای تحصیلی یکی از معیارهای رشد جوامع محسوب می‌شود.
سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان معتقد است با وجود پیروزی تیمش مقابل مالزی، نقص هایی در بازی ایران وجود داشته است.
رابرت آندریچ، ستاره 28 ساله لورکوزن پس از به ثمر رساندن یک گل با دست، داور را از خطای هند خود مطلع کرد.
یک اشتباه تایپی سبب شده میلیون ها ایمیل ارتش آمریکا که برخی از آنها حاوی اطلاعات بسیار حساس بودند به کشور مالی ارسال شوند.
نقل و انتقالات پرسپولیس با جدایی شش بازیکن همراه بود و آنها البته همچنان برای خالی کردن لیست با مشکل مواجه هستند.
علی ر غم اینکه مسئولان وزارت جهاد کشاورزی از آرامش در بازار شکر خبر می‌دهند، چالش‌های این حوزه همچنان برپاست و حتی کارخانجات تولیدی نیز قادر به تهیه این کالا نیستند.
معاون دادستان کل کشور گفت: بسیاری از دستگاه‌ها اهتمامی جهت اجرای قانون حمایت از معلولان ندارند.
افزایش نرخ خوراک پتروشیمی ها همواره چالش هایی را به دنبال داشته است، اما اکنون ماجرا کمی متفاوت شده زیرا کارشناسان امر می گویند نرخ ۷هزار تومانی خوراک ورشکستگی متانولی ها را به دنبال دارد.
شاهرود_ رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه طی حادثه سهمگین دو تریلی و یک پیکان با شدت به یکدیگر برخورد کردند، گفت: بی توجهی تریلی در محور شاهرود_طرود مرگ پنج سرنشین پیکان را رقم زد.
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس از بی توجهی وزیر پیشنهادی صمت به ظرفیت مهم معادن و ایجاد صنایع در مناطق محروم در برنامه های علی آبادی انتقاد کرد.
فیل فودن، بازیکن منچسترسیتی نزدیک بود در جشن قهرمانی خیابانی تیمش با یک مصدومیت بزرگ مواجه شود.
مجلس شورای اسلامی اخیرا با افزایش وام ودیعه مسکن موافقت کرد؛ به این ترتیب سقف وام ودیعه مسکن در شهر تهران به ۲۰۰ میلیون تومان رسید.
در مراسم اهدای مدال مسابقات پرس سینه بزرگسالان قهرمانی جهان در آفریقای جنوبی نماینده اوکراین حاضر نشد با امیر رضا مس فروش از ایران دست دهد.
عضو شورای شهر تهران گفت: در یکی از شنبه‌های امید و افتخار شهرداری تهران ۲۷۷ میلیارد تومان برای ورود ۶۳۰ ون پرداخت کرد اما با گذشت ۵ ماه هنوز خودروها در اختیار شهرداری قرار نگرفته است.
بر خلاف ادعای تشریفاتی بودن جایگاه چارلز سوم، پادشاه جدید در ۱۸ کشور اختیارات متعدد دارد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال که این تیم را راهی جام جهانی کرد از شرایطش حتی برای قطع همکاری با این تیم اظهار بی اطلاعی می‌کند درحالی که نام مربی ترکیه‌ای به عنوان جایگزین او مطرح شده است.
سرمربی تیم ملی بسکتبال که این تیم را راهی جام جهانی کرد از شرایطش حتی برای قطع همکاری با این تیم اظهار بی اطلاعی می‌کند درحالی که نام مربی ترکیه‌ای به عنوان جایگزین او مطرح شده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: شورا از سفرهای خارجی مدیران شهرداری بی اطلاع است و حمل و نقل عمومی از وضعیت قرمز گذشته شده است.
الکس فرگوسن، مربی اسطوره‌ای منچستریونایتد، هرگز راضی نمی‌شود تیمش از تاتنهام بازیکن بخرد اما به نظر می‌رسد نظر او برای اریک تن هاخ مهم نیست.
شهرآورد پایتخت سومین بازی پرتماشاگر این هفته فوتبال ایران بود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس حساسیتی نسبت به درز اطلاعات از ترکیب اصلی تیمش برای دربی ۱۰۰ ندارد.
یک حقوقدان و استاد دانشگاه گفت: در تبصره ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی موضوع کشف حجاب به عنوان مصداق بارز عدم رعایت حجاب اسلامی، جرم انگاری شده و در جرم بودن آن شکی نیست.
کارشناسان فوتبال اعتقاد دارند ممکن است تیم ملی آرژانتین هم مثل اسپانیا که ۱۲ سال قبل بازی اولش را باخت بتواند خود را تا فینال جام جهانی بالا بکشاند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ