از آغاز سال ۲۰۲۲ تاکنون ۱۱۹ هزار و ۸۱۷ مهاجر غیرقانونی از ترکیه اخراج شده که ۶۶ هزار نفر از آنان افغانستانی و ۱۲ هزار و ۳۸۵ تن دیگر پاکستانی بوده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهلت اسکان زلزله‌زدگان ترکیه در اماکن ترکیه نظیر خوابگاه‌ها به پایان رسیده است و دولت این کشور در حال مجبور کردن مردم زلزله‌زده برای ترک این اماکن است.
روز گذشته مهلت اسکان زلزله‌زدگان ترکیه در اماکن ترکیه نظیر خوابگاه‌ها به پایان رسید و دولت این کشور در حال مجبور کردن مردم زلزله‌زده برای ترک این اماکن است.
باشگاه کاراگومروک ترکیه سرمربی سرشناس خود آندره‌آ پیرلو را بعد از تنها یک فصل کار در این تیم اخراج کرد.
طبق نتایج منتشرشده توسط شورای عالی انتخابات ترکیه، اردوغان توانست ۴۹.۵ درصد آراء شرکت‌کنندگان را به خود اختصاص دهد و رهبر حزب جمهوری‌خواه خلق نیز موفق به کسب ۴۴.۸۹ درصد آراء شد.
رقیب اصلی رئیس جمهور ترکیه در انتخابات ریاست جمهوری، در آستانه دور دوم انتخابات این کشور گفت که در صورت پیروزی، تمام پناهجویان را از ترکیه اخراج خواهد کرد.
نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه و اصلی ترین رقیب رئیس جمهور فعلی این کشور وعده داد در صورت پیروزی در انتخابات حداکثر طی دو سال همه پناهجویان سوری و افغانستانی را به کشورشان بازمی گرداند.
رسانه‌های ترکیه اعلام کردند فدراسیون فوتبال این کشور قرارداد اشتفان کونتس، سرمربی آلمانی تیم ملی را فسخ و عبدالله آوجی را به عنوان جانشین او منصوب کرده است.
ترکیه اعلام کرد که ۳۶۵ مهاجر افغانستانی را از شهر «آغری» این کشور توسط شرکت هواپیمای آریانا اخراج کرده‌ است.
روملو لوکاکو که در بازی دیشب اینتر و یوونتوس با توهین‌های نژادپرستانه مواجه شده و به دلیل شادی بعد از گل جنجالی‌اش اخراج شد، درباره اتفاقات بازی صحبت کرده و خواهان اقدام واقعی علیه نژادپرست‌ها شد.
فرشاد احمدزاده فوتبالیستی است که از سوی یحیی گل‌محمدی در ترکیب پرسپولیس به میدان رفت و با تصمیم او نیز از پرسپولیس خارج شد.
مشاور اسبق امنیت ملی آمریکا در مقاله‌ای تند، چندین عضو ناتو از جمله ترکیه را به‌دلیل حمایت نکردن یا اکراه در حمایت از اوکراین، به شدت مورد انتقاد قرار داد.
نام بردن از اسطوره فوتبال ترکیه در حین گزارش بازی کانادا برابر مراکش برای گزارشگر ترک دردسرساز شد.
وزیر خارجه ترکیه گفت که این کشور با درخواست رژیم صهیونیستی برای اخراج رهبران حماس از خاک ترکیه مخالف است.
پس از اخراج رونالدو از تمرینات و خط خوردن نام این ستاره پرتغالی از لیست منچستر، حالا در ترکیب اصلی تیم آقای تن هاخ حضور دارد.
دیده بان حقوق بشر اعلام کرد که نیروهای امنیتی و مسئولان مهاجرت ترکیه از خشونت، ارعاب و فشار جهت اخراج پناهندگان سوری استفاده می کنند.
با اخراج محمد حسینی، قربان بردیف ناچار به ایجاد تغییر در ترکیب تیمش خواهد بود.
شکست 2-1 تیم ملی ترکیه مقابل جزایر فارو در لیگ ملتهای اروپا اشتفان کونتز، سرمربی آلمانی این تیم را در آستانه اخراج قرار داده است.
وزارت کشور ترکیه از اخراج بیش از ۳ هزار مهاجر از این کشور طی دوم و هشتم ماه سپتامبر جاری خبر داد.
اریک تن هاح انتظار نداشت که توماس توخل در ابتدای فصل از چلسی اخراج شود. او همچنین تایید کرد که رونالدو فردا می‌تواند برابر رئال سوسیداد در ترکیب ثابت باشد.
رسانه های افغانستان اعلام کردند که ۲۲۷ پناهجوی دیگر این کشور از طریق فرودگاه استانبول در ترکیه اخراج می شوند.
ستاره ایرانی کایسری اسپور ترکیه امشب به لیست تیم خود برای مسابقه با باشاک شهیر برمی‌گردد.
۱۳۶ مهاجر غیرقانونی تبعه افغانستان از فرودگاه‌ ایغدیر ترکیه به کشورشان بازگردانده شدند.
رییس یک باشگاه در لیگ دسته سوم ترکیه به دلیل ملاقات بازیکنان تیمش با چهره مخالف او، هشت بازیکن را از این تیم اخراج کرده است.
هافبک ایرانی تیم کایسری اسپور ترکیه یکشنبه شب خاصی را در سوپرلیگ این کشور پشت سر گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ