شامگاه روز شنبه در مسیر هاتای به اسکندرون از توابع استان زلزله زده هاتای در جنوب ترکیه یک کامیون به چند خودرو و یک ایستگاه پمپ بنزین برخورد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان_ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه هلال احمر استان طی یک هفته گذشته در ۳۱ حادثه مختلف حضور داشته است، گفت: در مجموع این حوادث دو نفر در اثر تصادف جاده ای جان باختند.
۲۰ نفر از جمله ۱۸ عضو یک خانواده در یک تصادف جاده‌ای در نیجریه جان خود را از دست دادند.
روز چهارشنبه ۲۷ نفر بر اثر انحراف اتوبوس از جاده و سقوط به دره ای در ایالت اواکساکا در جنوب مکزیک کشته شدند.
مشهد ـ معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: تصادف زنجیره ای هفت دستگاه خودرو سواری و سنگین در جاده تربت حیدریه به مشهد ۱۷ مصدوم برجا گذاشت.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه نوروز سال جاری ۵۹۱ تصادف در محورهای استان رخ داده است، گفت: در مجموع این تصادفات ۲۲ نفر جان باختند.
زاهدان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: اولین روز از سال ۱۴۰۲ با ثبت ۱۱ فوتی بر اثر حوادث ترافیکی آغاز شد.
ویدیویی هولناک از لحظه وحشتناک شاخ به شاخ کامیون با پراید در جاده‌ای خلوت را ببینید.
خوردویی در حال عبور از جاده‌ای تاریک که با نور بالای خودرو روبه‌رویی، دید خود را از دست داد و با یک گاوو برخورد کرد.
وزیر صمت با اشاره به اینکه خوشبختانه از سال ۹۲ تا ۱۴۰۰ تعداد کشته‌های ناشی از تصادفات به ۱.۴ رسیده، گفت: بر اساس آمار سال ۹۹، در هر ۱۰۰ تصادف ۴.۴ فوتی و در سال ۱۴۰۰ این عدد به یک رسیده است.
رشت- رئیس اورژانس گیلان از مصدوم شدن ۱۱ نفر در دو تصادف جاده ای در امامزاده هاشم و گردنه حیران آستارا خبر داد.
براساس گزارش‌ها سالانه ۱۷ هزار نفر جان خود را در تصادفات جاده‌ای از دست می‌دهند. این یعنی ماهانه حدود ۱۴۱۶ و روزانه ۴۷ انسان جان خود را به علت تصادف از دست می‌دهند. سالانه حدود ۳۵ هزار نفر به همین علت نقص عضو می‌شوند. مرگ این تعداد از انسان‌ها در حالی‌ست که به گفته تیمور حسینی، جانشین پلیس راهور، ۵۰ درصد تصادفات اگر شرایط ایمنی خودرو مطلوب بود، اصلا اتفاق نمی‌افتاد.
ایران در میان کشور‌های جهان رتبه ۶۵حوادث جاده‌ای را دارد و آمار‌های منتشرشده سازمان پزشکی قانونی در سال گذشته نشان می‌دهد که هر نیم ساعت یک نفر جان خود را به‌دلیل حوادث جاده‌ای از دست می‌دهد و سیستان و بلوچستان، سمنان، مرکزی، کرمان، خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان شمالی، فارس، بوشهر و زنجان ۱۰استان با بیشترین تلفات جاده‌ای به نسبت جمعیت هستند.
مشهد ـ مسئول روابط عمومی اورژانس مشهد از تصادف در جاده کنه بیست مشهد با یک کشته و ۴ مجروح خبر داد.
ویدیویی از دوربینی که روی یک موتورسیکلت ضبط شده است را مشاهده میکنید، لحظه واژگونی خطرناک این موتور را نشان میدهد.
مدیرکل دفتر علائم،تجهیزات وتوسعه ایمنی راه سازمان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون تعداد ۱۱۵نقطه پر تصادف با اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد ریال رفع و اصلاح شده است.
پلیس فرانسه می‌گوید ۹ مارس، فرد مظنون در‌حالی که الکل نوشیده بوده با خودروی آئودی سیاه رنگ با زن دوچرخه‌سواری در جاده‌ای در نزدیکی شهر گرندبورگ‌ترولده واقع در ۱۴۰ کیلومتری شمال غربی پاریس تصادف می‌کند. راننده که تصور می‌کرده است او کشته شده است به خانه می‌رود تا بیل بیاورد. وقتی بر‌می‌گردد می‌بیند که او هنوز زنده است. پلیس فکر می‌کند که او با بیل «کار او را تمام کرده» و سپس جسد او را دفن کرده است و دوچرخه را در محل جمع‌آوری زباله‌ها انداخته است. شواهد و دلایل مستند و عینی برای روی دادن همه این ماجرا‌ها وجود دارد، اما هیچ جسد و دوچرخه‌ای در کار نیست و هیچ اعترافی در اختیار پلیس نیست.
سمنان_ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه شب گذشته یک نفر در استخر کشاورزی و یک نفر در تصادفات جاده‌ای دچار حادثه شدند، گفت: در این حوادث هر دو نفر جان خود را از دست دادند.
در پی تصادف یک اتوبوس با ماشین آتش‌نشانی و آمبولانسی در مسیر جاده‌ای جنوب‌شرقی ترکیه، شماری کشته و زخمی شدند.
امروز، ۱۷ آگوست، سالروز اولین مرگ حاصل از تصادف جاده‌ای در تاریخ است. سالانه حدود ۱.۳ میلیون نفر در اثر تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست می‌دهند. بین ۲۰ تا ۵۰ میلیون نفر دیگر از صدمات غیر کُشنده رنج می‌برند که بسیاری از آنها در نتیجه آسیب دیدگی خود دچار معلولیت می‌شوند. صدمات ناشی از تصادفات جاده ای علت اصلی مرگ و میر کودکان و جوانان ۵ تا ۲۹ ساله است. هر ۱ درصد افزایش در سرعت متوسط، ۴ درصد افزایش در خطر تصادف مرگبار و ۳ درصد افزایش در خطر تصادف جدی ایجاد می‌کند.
رضا شکاریان گفت: یک قلاده خرس قهوه‌ای در تصادف با خودرو در مسیر جوزک به آشخانه دچار جراحت شده و تلف شد. این خرس قهوه‌ای در اثر برخورد خودروی عبوری و ایراد جراحات وارده تلف شد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اعلام کرد: خبر تلف شدن این گونه ارزشمند جانوری و در معرض خطر انقراض، برای جامعه محیط زیست و علاقه‌مندان به حیات وحش بسیار تاسف بار بود و از آن بدتر آنکه گونه‌ای در این حادثه تلف شد که می‌توانست در سال‌های بعد، خود زادآور بوده و روزنه‌های امید بیشتری را در خصوص احیای اینگونه منحصربه فرد جانوری باز کند.
مشهد ـ جانشین رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: ٢٥ فقره تصادف فوتی، جرحی و خسارتی در ٢٤ ساعت گذشته در جاده‌های استان رخ داده است.
تصاویر دردناکی که در حافظه محیط زیست کشورمان برای همیشه نقش بیست را ببینید؛ تصاویری مربوط به تلف شدن هشتمین یوز ایرانی در حد فاصل سه راهی زیدر تا کاروانسرای میاندشت فقط طی دوازده سال. این تصاویر توسط صفحه «جانوران در خطر انقراض ایران» در اینستاگرام منتشر شده است.
بهرامعلی ظاهری گفت: توله یوزپلنگ ۱ ساله که شب گذشته در مسیر تردد جاده میامی_عباس آباد تلف شد، ۱۵ کیلومتر خارج از منطقه حفاظت شده بود و ۴۵ کیلومتر از منطقه‌های ریسک تلفات جاده‌ای که قبلا ۷ تلفات را در آن منطقه داشتیم، فاصله داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ