اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: موراس در تمرینات انرژی خاصی را به بازیکنان منتقل می‌کند و نکته‌های فوق العاده ضروری را می‌گوید. اگر آماده باشیم و نکات مورایس را انجام دهیم نتیجه می گیریم.
ستاره شناسان حدس می‌زنند که چنین ستاره‌هایی در نهایت ساختار الماس مانندی پیدا خواهند کرد.
رئیس قوه قضاییه گفت: بار دیگر تاکید می‌کنیم که قوه قضاییه گوش شنوایی برای شنیدن انتقادات دارد و از هر نوع انتقاد مستدل و منطقی استقبال می‌کند.
گوش درد‌ها اگر علت عفونی و التهابی داشته باشند، باید به طور جدی پیگیری و درمان شوند. در بعضی موارد اتفاق می‌افتد که درد‌های سینوسی، مفصلی، دندانی و گیجگاهی در جلوی خود گوش یا حتی درد‌های گردن ممکن است با گوش درد خودرا نشان دهند.
وقتی به سراغ‌شان رفتیم با هم درگیر شدیم ضربه‌ای چاقو به حمید زدیم، اما قصدمان کشتن او نبود و وقتی ازآنجا فرار کردیم او زنده بود بعد به سراغ دوستش رفتیم که در نزدیکی آنجا بود گوشش را بریدیم بعد عکس گوش بریده شده را برای اینکه زورمان را نشان دهیم در پیج استوری خود گذاشتیم.
جرم زیاد گوش می‌تواند باعث خارش گوش شود. بیشتر اوقات گوش‌های ما خودشان را پاک‌سازی می‌کنند؛ اما گوش برخی از افراد به مقدار زیادی جرم تولید می‌کند و قادر نیست این جرم زیاد را خودش از گوش پاک کند. دیگر علائم جرم زیاد گوش شامل موارد زیر می‌شود:. گوش‌درد. احساس گرفتگی گوش. کاهش شنوایی. وزوز گوش. سرفه. بو یا ترشحات از گوش‌
تعداد کمی از گزارش‌ها نشان داده‌اند که درصد کمی از مردم بلافاصله پس از واکسینه شدن علیه کووید۱۹ دچار وزوز گوش می‌شوند.
تا ساعاتی دیگر دو دیدار تعیین کننده سوپرلیگ یونان پس از تعویق به دلیل کرونا برگزار خواهد شد.
در حالی که به نظر می‌رسید خطر ساخت یک مجتمع پتروشیمی در میانکاله برطرف شده است، اما شنیده‌ها حکایت از برنامه ریزی برخی برای ساخت این مجتمع، ۱۵ کیلومتر دورتر از جای قبلی دارد.
این جراح با تاکید بر اینکه بنا نیست هر فردی که گوش درد داشت حتما مشکلی داخل گوش داشته باشد، ادامه داد: نکته بسیار ساده در مورد گوش درد‌های دسته دوم، مفصل جلوی گوش یا مفصل گیج گاهی است که ممکن است به علت استفاده نامطلوب از آن یا ضربه، دچار التهاب شده باشد و دردش در داخل گوش احساس شود، ولی خود گوش، پرده گوش، کانال گوش، سیستم شنوایی، کاملا محفوظ و بدون عیب هستند.
به نظر می‌رسد یک ویژگی ضروری برای یک آهنگ وجود دارد که کرم‌های گوش را بچرخاند، خود موسیقی باید مقداری تکرار در آن داشته باشد. اکثر کرم‌های گوش، گروه کر آهنگ‌هایی هستند که به ناچار قطعات موسیقی هستند که بیشترین تکرار را دارند
‌می‌توانید گوش‌های خود را در خانه با دستمال مرطوب یا قطره‌های بدون نسخه تمیز کنید.
این دستگاه که اولین دستگاه گوش پاک‌کن تایید شده توسط سازمان غذا و داروی آمریکا است، مقادیر خفیف تا شدید جرم گوش را سریع و ایمن از بین می‌برد. اگرچه لازم به ذکر است که تنها متخصصان مراقبت‌های بهداشتی باید از آن استفاده کنند.
یک جراح گوش، حلق و بینی بعضی از بیماری‌های زمینه‌ای، عفونت‌های گوش میانی و گوش داخلی، جرم گوش و یا وجود بعضی از تومور‌ها در مسیر عصب شنوایی را باعث ایجاد وز وز گوش دانست.
با اینکه این موجودات گوش خارجی ندارند، اما در واقع آنها با اندام داخلی شنوایی خود به خوبی صداها را می‌شنوند.
هوش مصنوعی جدید عمیق‌تر از الگوریتم‌های پیشین امواج رادیویی و دیگر نشانگر‌های فناوری که نشان دهنده تمدن بیگانه است را گوش می‌دهد.
مربی آلومینیوم اراک گفت بازیکنان این تیم به این شخصیت رسیده اند که می توانند خودشان را در بالای جدول تثبیت کنند.
جانشین پلیس راهور گفت: کماکان شاهد این هستیم که به کیفیت و ایمنی خود اهمیتی داده نمی‌شود و متأسفانه گوش شنوایی در این رابطه وجود ندارد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ گوش بری در فضای مجازی!/ بازداشت عاملان قتل مرد جوان در شرق تهران/ پسر از قصاص پدرش گذشت/ حمل هروئین با بطری شامپو/ دستگیری قاتل درکمپ مهاجران غیرقانونی/ ماجرای دزدان مشهور در فیلم سرقت!/ ۴ محکوم به مرگ از پای چوبه دار برگشتند
حتما شما هم پس از احساس خارش در مجرای گوش و فرو کردن انگشت به درون آن ماده قهوه‌ای رنگی که روی انگشت‌تان به جای مانده دیده‌اید؛ این ماده همان موم گوش است.
رئیس قوه قضاییه گفت: از نقطه نظرات مختلف و مجادلات در مباحث حقوقی، نه تنها نگران و ناراحت نمی‌شویم بلکه چنانچه مستدل و منطقی و به دور از غرض‌ورزی باشند، از آنها استقبال می‌کنیم.
معاندان داخلی و خارجی در اعتراضات اخیر بر ضرورت شنیدن صدای مردم تاکید کرده‌اند، اما به نظر می‌رسد آنها برای شنیدن صدای مردم ایران یک گوش گزینش‌گر دارند و فقط صدای عده‌ای خاص را می‌شنوند.
برخورد گرم مهاجم پیکان با سرمربی و هم‌بازیان سابق خود در فولاد صحنه جالبی قبل از شروع این دیدار رقم زد.
عضو شورای شهر تهران گفت: با وجود اینکه ضرورت انتقال نمایشگاه‌های پر مخاطب از داخل شهر اجتناب ناپذیر است اما هنوز اقدامی در این رابطه صورت نگرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ