"پاتریک بت داوید" به مالک تیم بیسبال حرفه‌ای امریکایی "نیویورک یانکیز" تبدیل شد که یکی از حرفه ای‌ترین تیم‌های ورزشی آمریکا محسوب می‌شود. اکنون او در ویدئویی که در یوتیوب منتشر کرده توضیح می‌دهد که چرا میلیاردر‌ها تیم‌های ورزشی را خریداری می‌کنند و چرا سرمایه گذاری در خارج از بازار سهام بسیار قدرتمند است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مصاحبه با رسول دانیال زاده کارآفرین برتر حوزه فولاد؛ پیرامون مشکلات بانکی
مصاحبه با رسول دانیال زاده کارآفرین برتر؛ پیرامون خصوصی سازی در صنعت فولاد
روزبه پیروز فعال بخش کشاورزی گفت: در حوزه کشاورزی دو موضوع و معضل اصلی وجود دارد. مورد اول به صادرات مربوط می‌شود.
ساعت کاری بانک کارآفرین در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ​اعلام شد
بانک کارآفرین هزینه خرید هدایا به مناسبت عید نوروز سال ۱۴۰۲ را به ساخت مدرسه دانش آموزان استثنایی اختصاص داد.
نرخ حق الوکاله بانک کارآفرین در سال ۱۴۰۲ اعلام شد.
بانک کارآفرین به‌عنوان نخستین بانک خصوصی موفق شد تا استاندارد آموزشی بین‌المللی ایزو ۲۹۹۹۳ را دریافت کند.
با ابلاغ وزارت صمت و تعیین بانک کارآفرین بعنوان بانک منتخب برای متقاضیان خرید خودرهای وارداتی، تا روز پنج شنبه ۱۱ اسفند ماه متقاضیان می توانند با مراجعه به شعب بانک کارآفرین ضمن افتتاح حساب وکالتی در لیست متقاضیان خرید خودروهای وارداتی قرار گیرند.
نشست هم اندیشی و هم افزایی با بانوان کارآفرین عرصه دانش بنیانی در معاونت علمی برگزار شد.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر اینکه بانوان کارآفرین نباید از مقوله صادرات غافل شوند، گفت: از ابتدای روی کار آمدن دولت مسئله اشتغال و کارآفرینی در اولویت قرار گرفت.
شهردار منطقه ۹ از برگزاری نمایشگاه شب‌های یلدایی در گذر گردشگری اجتماعی (خیابان غذا) با حضور ۱۶۱ بانوی فعال کارآفرین و سرپرست خانوار در غرب پایتخت خبر داد.
اتحادیه اروپا در نظر دارد که برخی از کارآفرینان روس در بخش کود شیمیایی را از تحریم های جدید خود معاف کند.
اهواز - بیش از ۲۰۰بانوی کارآفرین و خودسرپرست اهوازی به دنبال محلی ثابت برای فروش و محصولات تولیدی خود هستند که نه شهرداری در این زمینه همکاری دارد و نه دیگر نهادهای ذیربط به فکر آنها هستند.
حمایت از شرکت های دانش بنیان یکی از برنامه های اصلی بانک کارآفرین در سال‌های اخیر بوده و در این راستا نیز تفاهم نامه های متعددی با دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان امضا کرده است؛ به گونه‌ای که رییس صندوق نوآوری و شکوفایی، بانک کارآفرین را بانک پیشرو در حمایت و تامین مالی شرکت‌های دانش بنیان نامیده است.
دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل و محمدرضا خورسندی رئیس هیات مدیره بانک کارآفرین، به همراه مدیران ارشد بانک از شعبه جزیره ی کیش بازدید کردند.
بانک کارآفرین به همراه گروه مالی خود در چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی خوش درخشید.
داستان بازنشسته ۷۰ ساله‌ای که کارآفرین شد
لیونل مسی، ابرستاره فوتبال آرژانتین، با ثبت یک شرکت به نام پلی‌تایم وارد حوزه کسب و کارهای جدید شد. شرکتی که در حوزه فوتبال و فناوری فعالیت خواهد کرد.
فرشاد محمدپور از ثبت پیشنهاد هیئت مدیره بانک کارآفرین جهت افزایش سرمایه ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی خبر داد.
طی احکامی از سوی مدیرعامل بانک، مدیریت امور مالی، مدیر بودجه و امور مجامع و مشاور معاونت مالی و امور مجامع بانک کارآفرین معرفی شدند.
بانک کارآفرین ضامن صکوک مرابحه شرکت شیشه دارویی رازی شد.
تفاهم‌نامه همکاری بین بانک کارآفرین و دانشگاه تهران با هدف «ترویج فرهنگ کارآفرینی» و با محوریت شرکت عصر امین کارآفرین و دانشکده تجارت و مالیه منعقد شد.
دولت هنوز به شکلی رسمی زمان دقیق واریز یارانه مرداد ۱۴۰۱ را اعلام نکرده، اما آنطور که مسئولان سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفته اند در این مرحله پرداخت‌ها در چند روز انجام نمی‌شود و احتمالا به صورت همزمان واریزی‌ها انجام خواهد شد. در چنین شرایطی به نظر می‌رسد که پنجشنبه ۲۰ مرداد، یا جمعه ۲۱ مرداد یارانه مرحله جدید به حساب سرپرستان خانوار واریز شود.
عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در مجموع ۲۷۰ نفر در کنکور ۱۴۰۰ متخلف شناخته شده و محکوم شدند. این ۲۷۰ نفر یا دستگاهی همراه خود داشتند، یا گزارش‌های متقن برای تقلب آن‌ها وجود داشت، یا کلید تقلبی آزمون را دریافت کرده بودند. این افراد بین یک تا پنج سال از شرکت در کنکور سراسری محروم شدند و در مجموع پرونده تخلف در کنکور ۱۴۰۰ بسته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ