با ابلاغ وزارت صمت و تعیین بانک کارآفرین بعنوان بانک منتخب برای متقاضیان خرید خودرهای وارداتی، تا روز پنج شنبه ۱۱ اسفند ماه متقاضیان می توانند با مراجعه به شعب بانک کارآفرین ضمن افتتاح حساب وکالتی در لیست متقاضیان خرید خودروهای وارداتی قرار گیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: تا زمان تعیین ضوابط واردات خودرو در هیئت دولت، مردم از خرید و سفارش خودروهای وارداتی دست دوم یا صفر کیلومتر اجتناب کنند.
در حالی مسئولان خبر از امکان واردات میلیون ها خودروی خارجی به کشور می دهند که با گذشت حدود ۶ ماه از ثبت نام برای خرید و البته حدود یک سال از آزادسازی واردات، خبری از خودروهای خارجی نیست.
پروسه آزادسازی حساب های وکالتی از امروز آغاز شده و این موضوع برای افرادی است که از ادامه ثبت نام در خودروهای وارداتی انصراف داده و یا مشمول نشده اند.
امکان معرفی حساب وکالتی برای ثبت نام در طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی وزارت صمت، به صورت حضوری و غیرحضوری در بانک شهر فراهم شد.
قرعه‌کشی برای تعیین نوبت متقاضیان خرید خودروهای واردات یساعت ۱۴ امروز یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ در وزارت صمت برگزار می‌شود.
یکی از شروط واردات خودرو را لزوم واردات خودروی اقتصادی اختصاص داده ایم؛ این سخن وزیر صمت حدود شش ماه قبل است. وعده‌ای که با توجه به صحبت اخیر سخنگوی وزارت صمت، قرار نیست محقق شود؛ چراکه قدرت خرید مردم کم شده است!
سخنگوی وزارت صمت از ثبت نام حدود ۱۲۰ هزار متقاضی خرید خودروهای وارداتی خبر داد.
سخنگوی وزارت صمت از ثبت نام حدود ۱۲۰ هزار متقاضی خرید خودروهای وارداتی خبر داد.
با توجه به اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر ثبت نام متقاضیان خرید خودرو‌های وارداتی، "بانک ایران زمین" همانند سایر بانک‌ها امکان فعال‌سازی سرویس حساب‌های وکالتی را برای این متقاضیان فراهم کرده است.
سخنگوی وزارت صمت گفت: احتمالا فرایند قرعه کشی لیست نهایی متقاضیان خرید خودروهای وارداتی جهت تعیین اولویت خرید، عصر سه شنبه انجام می شود.
امکان وکالتی کردن حساب برای ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی در بانک گردشگری فراهم شده است.
قیمت خودرو‌های وارداتی در محدوده زیر ۱۰ هزار یورو تا ۱۰ هزار و ۹۰۰ یورو است. تمام مدارک خودرویی که عرضه می‌شود باید کامل شده و قیمت آن مشخص شده باشد و خودرو‌هایی که در حال حاضر عرضه می‌شوند دارای این شرایط هستند
بانک شهر با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان و مشتریان شبکه بانکی از خدمات این بانک، امکان ارائه خدمت حساب وکالتی برای خرید خودروهای وارداتی را فراهم کرده است.
همزمان با آغاز به کار سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی از ششم اسفندماه بانک ملی آمادگی دارد تا نسبت به انجام فرایند بانکی مربوطه برای افتتاح حساب وکالتی متقاضیان خرید خودرو اقدام کند.
بانک ملت با توجه به اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر ثبت نام متقاضیان خرید خودروهای وارداتی، امکان فعال‌سازی خدمت حساب‌های وکالتی را برای این متقاضیان فراهم کرد.
بانک ملت با توجه به اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر ثبت نام متقاضیان خرید خودروهای وارداتی، امکان فعال‌سازی خدمت حساب‌های وکالتی را برای این متقاضیان فراهم کرد.
بر خلاف روش‌های گذشته، فروش خودرو‌های وارداتی که متقاضیان، کل پول را در همان زمان نام نویسی پرداخت می‌کردند، در سامانه یکپارچه، خریداران قطعی تا زمان تحویل خودرو طی سه مرحله اقدام به تکمیل وجه می‌کنند که مراحل آن در بخشنامه ذکر شده است.
برخلاف روش‌های گذشته فروش خودرو‌های وارداتی که متقاضیان، کل پول را در همان زمان ثبت‌نام پرداخت می‌کردند، در سامانه یکپارچه، خریداران قطعی تا زمان تحویل خودرو طی ۳ مرحله اقدام به تکمیل وجه می‌کنند که مراحل آن در بخشنامه ذکر شده است.
فرایند ثبت نام برای خرید خودروهای وارداتی از طریق سامانه یکپارچه از امروز ساعت ۱۲ آغاز می‌شود.
مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت گفت: خودرو‌های وارداتی از کشور‌های مختلف همچون چین است و به غیر از برند‌های آمریکایی یا ساخت آمریکا، از سایر کشور‌ها بحث ثبت سفارش صورت گرفته است و در بازه سه ماهه آینده عرضه می‌شود.
سخنگوی وزارت صمت اظهار داشت: از روز شنبه به مدت یک هفته در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از متقاضیان خرید خودرو‌های وارداتی خارجی ثبت نام خواهیم کرد؛ برخی از شرایط ثبت نام اینگونه است که متقاضی باید دارای گواهینامه رانندگی باشد و در ۴۸ ماه گذشته خرید خودرو از شرکت‌های خودروسازی یا بورس کالا نداشته باشد.
آغاز ثبت‌نام خرید خودروهای وارداتی از هفته آینده، اجرای توافقات با چین تا ۲ ماه آینده، افزایش قابل توجه قیمت سکه و افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی قیمت مواد غذایی از جمله اخبار مهم این هفته صمت بود.
بورس کالا در نامه‌ای جداگانه شرایط جدید خودروهای عرضه شده طی روزهای ۲۴ و ۲۵ بهمن را ابلاغ کرد.
رئیس اداره نظارت بر بازار بورس‌های کالایی سازمان بورس ضمن تشریح شرایط و زمان عرضه ۲۱ هزار و ۱۴۰ دستگاه خودروی وارداتی در بورس کالا عنوان کرد: قیمت پایه زمانی که عرضه خودروها توسط عرضه‌کننده اعلام شود، مشخص و منتشر خواهد شد. همچنان هر کد ملی قادر به درخواست سفارش یک خودرو است و محدودیت سابقه خرید از سال ۱۳۹۸ که توسط وزارت صمت اعلام شد نیز به قوت خود باقی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ