ساعت کاری بانک کارآفرین در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ​اعلام شد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساخت این ساختمان که اکنون موزه بانک ملی است در ۲۶ تیر ۱۳۱۲ با کلنگ زنی رضا شاه آغاز شد. کلنگی که برای این کار انتخاب شده بود، تبر طلایی و جواهر نشانی بود که هم اکنون در موزه بانک ملی در معرض دید عموم قرار دارد.
شورای هماهنگی بانک‌ها اعلام کرد: ساعت کار بانک‌ها تا ۱۵ شهریورماه از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه شروع و ۱۲ و ۳۰ دقیقه پایان می‌یابد.
مشتریان بانک ملی می توانند در هر ساعت از شبانه روز و بدون داشتن دغدغه زمان از خدمات بانکداری اینترنتی و غیرحضوری این بانک از طریق سامانه بام بهره مند شوند.
کارمندان شعب بانک‌ها از شنبه تا چهارشنبه باید تا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه در محل کار خود حاضر باشند. مشتریان نیز می‌توانند از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ برای کار‌های بانکی خود به شعب مراجعه کنند. روز پنجشنبه، ساعت کاری کارمندان بانک‌ها تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه و بازه زمانی حضور مشتریان، ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ تعیین شده است.
اگر شما بخواهید بر یک ساختمان ۵ طبقه دو طبقه جدید اضافه کنید، باید همه محاسبات ساختمان را دوباره انجام دهید، چون بار‌های وارده به ساختمان تغییر می‌کند. ساعت روزانه نیز همین گونه است. ساعت رسمی در سراسر کشور برقرار است، ادارات، مراکز آموزشی، حمل‌ونقل، مغازه‌ها و بازار، امور بانکی، خواب و استراحت مردم، همه آن‌ها تحت‌تاثیر این ساعت قراردادی هستند و اگر بخواهید ادارات را چند ساعت زودتر آغاز کنید، همه این متغیر‌ها تحت‌تاثیر قرار می‌گیرند. در همین مورد آغاز به کار زودتر مترو کل برنامه‌ریزی فنی و موازنه اقتصادی مترو را دگرگون می‌کند.
بنابر تصمیم شورای هماهنگی بانک ها، ساعت کاری جدید بانک ها در تابستان سال ۱۴۰۲ اعلام شد.
نمونه این اتفاق را می‌شود با مراجعه به بانک‌ها در شهر‌هایی مانند تهران دید؛ به این صورت که ساعت کاری بانک‌های دولتی با ساعت کاری بانک‌های خصوصی تفاوت دارد و در نتیجه، «ارتباط بین بانکی» دست کم در ساعاتی از روز مختل و حتی قطع است؛ وضعیتی که نتیجه مستقیم وضع مقررات، آن هم به صورت موضعی و غیرفراگیر است و با تغییر ساعت کاری ادارات، بی شک تکرار و چه بسا تشدید خواهد شد.
نمونه این اتفاق را می‌شود با مراجعه به بانک‌ها در شهر‌هایی مانند تهران دید به این صورت که ساعت کاری بانک‌های دولتی با ساعت کاری بانک‌های خصوصی تفاوت دارد و در نتیجه، «ارتباط بین بانکی» دست کم در ساعاتی از روز مختل و حتی قطع است. وضعیتی که نتیجه مستقیم وضع مقررات، آن هم به صورت موضعی و غیرفراگیر است و با تغییر ساعت کاری ادارات، بی شک تکرار و چه بسا تشدید خواهد شد.
مشفق در خصوص ساعت کاری بانک‌ها در سراسر کشور گفت: ساعت آغاز به کار بانک‌ها همچنان ۷ و ۳۰ دقیقه صبح است و کارمندان بانک‌ها برای انجام مقدمات شروع به کار، نیم ساعت زودتر حاضر خواهند بود تا از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح خدمات بانکی به مردم ارائه شود.
بانک تجارت برای ارائه خدمات بهینه به مشتریان همزمان با روزهای پایانی سال، ساعت کار تمامی شعب خود در تهران و شهرستان‌ها را افزایش داد.
بانک تجارت برای ارائه خدمات بهینه به مشتریان همزمان با روزهای پایانی سال، ساعت کار تمامی شعب خود در تهران و شهرستان‌ها را افزایش داد.
اعلام ساعات کاری بانک آینده در روزهای پایانی سال و نوروز
ساعات کاری سامانه­‌های ساتنا و پایا در هفته پایانی سال­ جاری به منظور ایجاد سهولت در پرداخت­ های مشتریان شبکه بانکی در ایام پایانی سال اعلام شد.
همزمان با فرارسیدن روزهای پایانی سال و براساس اعلام بانک مرکزی، بانک سامان ساعات تسویه سامانه‌های ساتنا و پایا را افزایش داد.
در حالی که بهای دلار در آخرین به روزرسانی سایت بازار متشکل ارزی به رقم ۴۵۲۰۷ تومان در صرافی‌ها رسیده است، بانک مرکزی از آغاز به کار فعالیت مرکز مبادله ارز و طلای ایران از فردا خبر داد و تاکید کرد این مرکز  دارای چندین تالار معاملاتی و عرضه ارز و طلا خواهد بود.
در حالی که بهای دلار در آخرین به روزرسانی سایت بازار متشکل ارزی به رقم ۴۵۲۰۷ تومان در صرافی‌ها رسیده است، بانک مرکزی از آغاز به کار فعالیت مرکز مبادله ارز و طلای ایران از فردا خبر داد و تاکید کرد این مرکز  دارای چندین تالار معاملاتی و عرضه ارز و طلا خواهد بود.
فرزین، رئیس بانک مرکزی از آغاز به کار مرکز مبادله ارز و طلا از فردا ساعت ۱۱ خبر داد.
روز جمعه 21 بهمن بعد از آخرین نشست پرسش و پاسخ فیلم های جشنواره فجر ۴۱ در ساعت ۱۹، منتخبی از میهمان های خارجی در سالن نشست پرسش و پاسخ مهمان اهالی رسانه خواهند شد.
طبق اعلام بانک مرکزی، بازار متشکل معاملات ارزی تا اطلاع ثانوی، همه روزه از ساعت ۹ الی ۱۹ فعال است.
امروز بانک مرکزی سقف عرضه ارز به متقاضیان دارای کارت ملی را از ۲۰۰۰ به ۵۰۰۰ یورو افزایش داد. همچنین سایت بازار متشکل ارزی با تغییراتی همچون حذف بخش دلار و یورو توافقی همراه شد؛ روندی که نشان از پایان سیاست دلار توافقی داشت.
​بانک صادرات ایران برای تسهیل داد و ستد، کاهش هزینه مبادلات، ارتقای سرعت معاملات در فضای کسب و کار و افزایش کارایی چک، «چک امن دیجیتال» را به عنوان خدمتی نوین ارائه کرد.
با رعایت چارچوب منابع و مصارف شبکه بانکی و رفع ایرادات سامانه وزارت راه و شهرسازی و همچنین دستور کاری که در دولت درخصوص تنوع بخشی به نحوه تامین مالی طرح جهش مسکن در جریان است.
عبدالعلی علی عسگری رئیس پیشین سازمان صدا و سیما که در هفته جاری به سمت مدیرعاملی هلدینگ پتروشیمی فارس منصوب شده بود استعفا داد! خبر کوتاه بود اما رسانه ها را در نوردید! خبر استعفا علی عسگری صحت دارد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ