دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل و محمدرضا خورسندی رئیس هیات مدیره بانک کارآفرین، به همراه مدیران ارشد بانک از شعبه جزیره ی کیش بازدید کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: با کمک وزارت امور خارجه بالاخره اجازه بازدید از ایستگاه آب سنجی بالادست سد کجکی به تیم فنی ایران داده شد، اما افغانستان اجازه بازدید از مخزن سد کجکی را به تیم فنی ایران نداد.
محمدجواد خلیلی مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شرکت مس با حضور در شهرستان بم از روند ارائه خدمات‌رسانی این اردوی جهادی به مردم در زمینه‌های درمانی، عمرانی، فرهنگی و ورزشی بازدید کرد و در جریان آخرین اقدامات صورت‌گرفته قرار گرفت.
مدیر عامل بانک ملی ایران ضمن بازدید از اداره کل روابط عمومی در فضایی صمیمانه با کارکنان این اداره دیدار و گفت‌وگو نمود.
میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با حضور در خبرگزاری مهر با مدیرعامل گروه رسانه‌ای مهر دیدار و گفتگو کرد. وی در ادامه ضمن پاسخ به سوالات خبرنگاران از خبرگزاری مهر بازدید کرد.
میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی صبح امروز ۲۴ تیرماه به مناسبت هفته تامین اجتماعی از خبرگزاری مهر بازدید کرد.
مدیرعامل بیمه معلم در بازدید از مجتمع بیمه‌ای اصفهان، بر ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و کسب رضایت بیمه‌گذاران تأکید کرد.
معاون وزیر و مدیرعامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس و دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران از غرفه ایرانسل در الکامپ بازدید کردند.
دکتر فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی و دکتر نوروزی سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با همراهی دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه، از غرفه این بانک در نمایشگاه «تلاش با برکت» بازدید کردند.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران در راس هیاتی از مدیران این بانک از بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث (تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، داروئی و آزمایشگاهی) بازدید کرد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در بازدید از «سیامکو» سایت ایران خودرو در کشور سوریه، در جریان آخرین وضعیت این سایت تولیدی قرار گرفت.
حمیدیان درشب میلاد امام اول شیعیان و روز پدر با حضور شبانه از واحدهای مختلف شرکت سرکشی کرد.
مدیرعامل بانک گردشگری به همراه اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد این بانک در روز سه شنبه 11 بهمن ماه ضمن بازدید از مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا در نشستی با مدیرعامل گروه سایپا در خصوص تعامل بیشتر دو مجموعه به گفتگو پرداخت.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با ارسال پیامی از حضور و بازدید شهردار تهران و هیات همراه از خطوط تولید سایپا تقدیر کرد.
رییس هیات عامل ایدرو با اشاره به بازدید کاملا سرزده رییس جمهوری و اظهار نارضایتی ایشان درخصوص وضعیت تولید خودرو ناقص که منجر به ابلاغ دستور هشت‌بندی شد، تصریح کرد: جای خوش‌حالی دارد که بسیاری از بندها اجرا شده و خودروهای کف با وجود این‌که تاکید شده بود براساس شرایط تولید امکان توقف تولیدات دو هفته در پارکینگ‌ها وجود دارد، امروز به جایی رسیده که حتی یک خودرو ناقص هم از خط تولید ایران خودرو خارج نمی‌شود.
​مدیرعامل بانک صادرات در بازدید از دو شرکت پتروشیمی بر استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات شعب داخلی و خارجی و ابزارهای تامین زنجیره مالی برای حمایت از تولید و اشتغال در صنعت پتروشمی تاکید کرد.
مدیرعامل بانک تجارت و تعدادی از معاونان این بانک ضمن حضور در سایپا و بازدید از خطوط تولید این شرکت، در جلسه ای با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خصوص افزایش تعامل بین دو مجموعه به گفتگو نشست.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: تا سه سال دیگر و در فازهای بعدی بازآفرینی ادامه خواهد داشت.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران از پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شهرستان مشهد که با مشارکت این بانک در حال احداث است، بازدید و میزان پیشرفت و فرایند اجرایی این پروژه را مورد بررسی قرار داد.
دکتر آیت‌اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه به همراه جمعی از مدیران و معاونان در سفر به استان مازندران، ضمن دیدار با مدیران و رؤسای شعب، از چند کارخانه تولیدی فعال در منطقه نیز بازدید کرد.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن و هیات همراه ضمن بازدید از خطوط تولید شرکت سایپا و مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا در نشستی با مدیرعامل و مدیران ارشد این گروه خودروساز به بررسی ایجاد شرایط بهتر در تعامل و همکاری دو طرف و رفع موارد مربوط به تفاهم نامه فی مابین با هدف اجرای بهتر آن پرداخت.
بیت اله برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور از خبرگزاری مهر بازدید کرد.
​مدیرعامل بانک صادرات ایران در بازدید از دو شرکت خودروساز در استان کرمان بر استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات شعب داخلی و خارجی و ابزارهای تامین زنجیره مالی برای حمایت از تولید و اشتغال در صنعت خودرو تاکید کرد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن بازدید از خطوط تولید از شرایط و افزایش تولید ابراز رضایت کرد و گفت: با برنامه‌های صورت گرفته، طی نیمه دوم سال شاهد تحولات و جهش‌های عمده‌ای در حوزه تولید و کیفیت محصولات خواهیم بود.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار گفت: کیفیت محصولات عرضه شده در میادین نسبت به گذشته افزایش بسیاری داشته و ما به دنبال افزایش کیفیت بیشتر و کاهش قیمت محصولات هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ