لیونل مسی، ابرستاره فوتبال آرژانتین، با ثبت یک شرکت به نام پلی‌تایم وارد حوزه کسب و کارهای جدید شد. شرکتی که در حوزه فوتبال و فناوری فعالیت خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، صبح امروز در حالی قدم به میدان گذاشت که هارپر سون بکام همراه او برای ورود به زمین بود.
یکی از مربیان لیگ MLS آمریکا به داوران آمریکایی توصیه کرد با ورود لیونل مسی به مسابقات این لیگ با پیراهن اینتر میامی به شکل ویژه از او مراقبت کنند و مانع از آسیب‌دیدگی جدی‌اش بشوند.
کاپیتان آرژانتین حضوری کوتاه در سریال تلویزیونی "محافظان" داشت که در آن نقش خودش را بازی می‌کرد.
اصرارهای هواداران بوکاجونیورز نیز نتیجه بخش نبود و لیونل مسی حاضر نشد پیراهن این تیم را در شب خداحافظی رومن ریکلمه به تن کند.
خوان سباستین ورون، ستاره سابق فوتبال آرژانتین، می‌گوید لیونل مسی حالا دیگر به دنبال آرامش است و تنها به این خاطر بود که تصمیم گرفت راهی آمریکا شود.
سایت اسپونیک روسیه از علت معطلی مسی پس از ورود به چین خبر داد.
لیونل مسی به دلیل مسافرت به چین با پاسپورت اشتباه، توسط ماموران مرزبانی چین متوقف شد و دو ساعت طول کشید تا اجازه ورود به این کشور را دریافت کند.
با وجود این که لالیگا طرح مالی بارسا را تصویب کرد و دست این تیم برای امضای قرارداد با مسی باز شد، مدیران باشگاه معتقدند جذب مسی کار سختی است.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، یک بار دیگر تاکید کرد که درهای باشگاه از نظر او کاملا به روی لیونل مسی باز است.
با وجود آن که باشگاه پاری سن ژرمن لیونل مسی را جریمه کرده بود اما این بازیکن بخشیده شد و به تمرین تیمش‌ برگشت.
درحالیکه رویای اصلی بلوگرانا برای تابستان امسال بازگشت لئو مسی است اما بارسا منتظر ورود یک ستاره جذاب دیگر هم خواهد بود: ایلکای گوندوگان از منچسترسیتی.
ورود مسی به دنیای بازیگری تایید شد.
با وجود تمایل بارسلونا به بازگشت لیونل مسی، پاری‌سن‎‌ژرمن تنها باشگاهی است که در حال مذاکره با این بازیکن برای آینده است.
با وجود انتشار اخباری مبنی بر توافق قطعی لیونل مسی با سران پاری‌سن‌ژرمن برای تمدید قرارداد، حالا بحث احتمال جدایی او از پاریسی‌ها مطرح است.
یک رسانه فرانسوی می‌گوید با وجود اخبار اخیر درباره قریب‌الوقوع بودن تمدید قرارداد لیونل مسی با پاری‌سن‌ژرمن او تمایل دارد تابستان امسال این باشگاه را ترک کند.
هیئت بین المللی IFAB قوانین بازی را تغییر خواهد داد تا تمام شائبه‌ها در مورد ورود یک بازیکن به زمین را از بین ببرد.
با وجود اینکه تمدید قرارداد لیونل مسی با پاری سن ژرمن قطعی به نظر می‌رسد ولی باشگاه آمریکایی اینتر میامی همچنان به جذب این ستاره بزرگ آرژانتینی امیدوار است.
پاری سن ژرمن ویدئویی از ورود مسی و روز اول بازگشت او منتشر کرد که نیمار وارد اتاق استراحت می‌شود و در حالی که می‌گوید قهرمان جهان کجاست، به سمت مسی می‌رود و او را در آغوش می‌گیرد.
در کلمبیا افرادی وجود دارند که به نام فوتبالیست های درجه یک جهان مانند مسی، امباپه، نیمار و کریستیانو رونالدو نامگذاری شده اند.
امیلیانو مارتینز با وجود دریافت سه گل، قهرمان مردم کشورش شد.
پارلمان مکزیک بعد از آن که اقدام مسی را اهانت به پیراهن تیم ملی فوتبال این کشور تلقی کرد، ورود این فوق ستاره آرژانتینی به خاک مکزیک را ممنوع کرد.
کریستیانو رونالدو و لیونل مسی به زودی وارد چهره‌های باسابقه جام جهانی خواهند شد.
پاری سن ژرمن حالا بیشتر از همیشه به تمدید قرارداد با لیونل مسی امیدوار شده است.
لباسی که لیونل مسی در هنگام ورود به هتل تیم ملی آرژانتین پوشید مورد توجه کاربران و هواداران قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ