بانک کارآفرین هزینه خرید هدایا به مناسبت عید نوروز سال ۱۴۰۲ را به ساخت مدرسه دانش آموزان استثنایی اختصاص داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انزو فرناندز، ستاره آرژانتینی چلسی، در نیمه اول دیدار مقابل وستهم یک پنالتی از دست داد تا نیمه اول با برتری شاگردان پوچتینو به پایان نرسد.
در ادامه فهرست سیاه نقض حقوق بشری در آمریکا، رسانه‌های غربی روز چهارشنبه از کشته شدن فرد مظنون به تهدید بایدن به ضرب گلوله پلیس خبر دادند.
برنامه دولت سیزدهم ازابتدای استقرار ایجادسالانه یک میلیون شغل بوده و هرسال درابتدا سال برنامه‌ریزی شده وتقسیم تعهدات دستگاهی واستانی انجام می‌شود و وزرای کار وکشور به استان‌ها ابلاغ می‌کنند.
پیش از آنکه در باغچه کوچک حیاط عمارت باغ فردوس بذر گوجه کاشته شود، ایرانی‌ها، قیمه، آبگوشت و املت را بی‌گوجه می‌خوردند.
اینترمیامی با گل دقیقه 4+90 لیونل مسی توانست کروز آزول را 2-1 شکست دهد.
علایم مسمومیت خالص با متانول به صورت گیجی و خواب‌آلودگی، تهوع، استفراغ، درد شکمی، سردرد و تضعیف دستگاه اعصاب مرکزی همراه است. پس از دوره نهفته ۶ الی ۲۴ ساعت که بستگی به دوز متانول بلعیده شده دارد، اسیدوز متابولیک جبران نشده ایجاد می‌شود که باعث اختلال کارکرد بینایی می‌شود که می‌تواند در زمینه تاری دید و تغییرات میدان بینایی، فتوفوبی، اشکال در تطابق نور، دوبینی تا کوری کامل و به‌طور ناشایع نیستاگموس متغیر باشد.
پلتفرم اجتماعی ردیت اعلام کرد ۵ درصد نیروی انسانی خود یا ۹۰ کارمند را اخراج می کند و به این ترتیب به جرگه شرکت های فناوری پیوست که در سراسر آمریکا نیروی انسانی خود را اخراج می کند.
شاید بتوان ادعا کرد این روز‌ها یکی از پرمصرف‌ترین ماهی‌ها به خصوص در شهر‌های دور از دریا، قزل‌آلاست که معمولا آن را با نمک، فلفل و زعفران یا زردچوبه طعم‌دار کرده و در روغن سرخ می‌کنند.
نساجی مازندران برای دیدار با پیکان در یک چهارم نهایی جام حذفی آماده است.
ستاره ایرانی فاینورد پنج دقیقه پس از ورودش به زمین دروازه اوترخت را باز کرد.
فدراسیون فوتبال روسیه در ماه ژوئن برای اولین بار در تورنمنتی آسیایی به میدان خواهد رفت.
رکورد چشایی ده طعم قهوه در یک دقیقه توسط یک ایرانی و در حضور نماینده گینس و معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان تهران شکست.
میکولینو می‌گوید، اگرچه برخی از افراد در برابر پیشنهاد بستنی با طعم جیرجیرک، منزجر یا حتی ناراحت می‌شوند، آن دسته از افراد کنجکاو، با روی باز و لبخند تصمیم می‌گیرند، این طعم جدید را امتحان کنند. حتی برخی از آن‌ها هر روز این نوع بستنی را سفارش می‌دهند.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با بیان اینکه در جریان بازرسی از این کامیون مقادیری موادمخدر از نوع تریاک به وزن ۱۰کیلوگرم که به طرز ماهرانه‌ای در میان بار توت فرنگی جاساز شده بود کشف و ضبط شد، گفت: متهم به مقر انتظامی منتقل شده و پساز تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.
یک قاشق هوشمند ابداع شده که دارای الکترودی مخصوص است و با ارسال پالسی به پرزهای چشایی زبان طعم غذا را در دهان ارتقا می دهد.
گل‌گهر در هفته دوازدهم لیگ برتر توانست با گلزنی دو بازیکن سابق استقلال مقابل هوادار به برتری برسد.
هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراکز درمانی را در عراق برای خدمات رسانی به زائران ایجاد کرده است، در این گزارش بر روند فعالیت این مراکز نگاهی داریم.
تبریز- هفته هاست مردم تبریز درحال خوردن آبِ طعم دار و بودار هستند و به نظر می رسد با افزایش مصرف آب در تابستان شاهد کاهش کیفیت آب شرب مناطق مختلف شهر تبریز هستیم.
تبریز- هفته هاست مردم تبریز درحال چشیدن لذت آبِ طعم دار و بودار هستند و به نظر می رسد با افزایش مصرف آب در تابستان شاهد کاهش کیفیت آب شرب مناطق مختلف شهر تبریز هستیم.
گروهی از کارشناسان تغذیه در کره جنوبی سعی کردند کرم‌ خوراکی با طعم گوشت قرمز پرورش دهند.
مسابقات جهانی کشتی آزاد در سنگین وزن در حالی پیگیری می‌شود که حریف گرجی زارع به دنبال انتقام است.
چند سال است که بعضی هیات‌های مذهبی، برای عزادارانِ حسینی، کنار چایِ قند پهلو، قلیان، چاق می‌کنند. شیوه جدیدی که گفته می‌شود تعدادی از هیئات و مجالس مذهبی برای جذب عزاداران به سبک قهوه خانه و به صرف چای و قلیان، باب کرده اند.
حضرت محمد (ص) فرمود: «خواب روزه‌دار عبادت است، سكوتش تسبیح، عملش قبول شده و دعایش پذیرفته است‌» و امام صادق (ع) فرمود: «هر مؤمن روزه‌‌دار هنگام سحر و افطارش سوره قدر را بخواند، همانند كسى است كه در فاصله این دو وقت در راه خدا ‌خونش ریخته شده است‌.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ