عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در مجموع ۲۷۰ نفر در کنکور ۱۴۰۰ متخلف شناخته شده و محکوم شدند. این ۲۷۰ نفر یا دستگاهی همراه خود داشتند، یا گزارش‌های متقن برای تقلب آن‌ها وجود داشت، یا کلید تقلبی آزمون را دریافت کرده بودند. این افراد بین یک تا پنج سال از شرکت در کنکور سراسری محروم شدند و در مجموع پرونده تخلف در کنکور ۱۴۰۰ بسته شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احمد محمودزاده رئیس سازمان مدارس غیردولتی موسسه آموزشی با حضور در برنامه «فرامتن» شبکه افق از تعطیلی موسسه آموزشی گاج به دلیل جهت‌گیری در اغتشاشات سال گذشته خبر داد.
اولین اظهار نظر رسانه‌ای نماینده اوقاف درباره حواشی واگذاری موقوفه ۱۵۰ هکتاری به عروس مهدی خاموشی رییس این سازمان را ببینید.
رییس سازمان زندانها گفت: آقایان هاشمی و طبری و نجفی در چارچوب موازین قانونی از زندان آزاد شده‌اند و هیچ کدام الان به واسطه مرخصی طویل المدت خارج از زندان نیستند.
دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: اقدامات حقوقی برای استرداد منافقین به ایران در جریان است که متولی این امر قوه قضائیه و وزارت اطلاعات هستند.
اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی در خصوص نصب دوربین‌های جدید در تاسیسات هسته‌ای گفت: نصب ۱۰۰ دوربین جدید را تکذیب می‌کنم. ما هیچ تعهد جدیدی خارج از پادمان با آژانس نداشتیم و تمام اقدامات ما در چارچوب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها انجام شده است.
سلاجقه رئیس سازمان محیط‌زیست گفت: قبل از اینکه خودم مسئول شوم هر وقت از جلوی سازمان محیط‌ زیست رد می‌شدیم به‌خاطر آلایندگی‌ها می‌گفتم رئیس این سازمان باید اعدام شود. الان هر روز پسرم از من می‌پرسد بابا رئیس سازمان محیط‌زیست را می‌خواهید چه‌کارش کنید؟/فارس
رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین گفت: این آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی در خیابان پیروزی قزوین رخ داد و ساعت ۲۳ و ۵۸ دقیقه جمعه نوزدهم خرداد ماه ۱۴۰۲ این حادثه به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین اعلام شد.
سال‌هاست درباره تبعات خشک شدن دریاچه ارومیه شنیده می‌شود، عیسی کلانتری، رئیس سابق سازمان حفاظت از محیط زیست درباره خطر تخلیه شهر تبریز و هزینه‌های سنگین خشک شدن دریاچه ارومیه می‌گوید. توضیحات او را ببینید.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در واکنش به رفتار امام جمعه رشت با انتشار ویدئویی از رهبر انقلاب نوشت: برای این دختران من و شما (به تعبیر حاج قاسم) باید روشن‌گر باشیم، پدرانه دعا کنیم و از سر محبت تذکر بدهیم، خصوصاً این اشخاصی که برای برنامه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت آمده‌اند.
رئیس جمهور ترکیه در مراسمی از تلاش‌های سازمان هلال احمر ایران در ترکیه تقدیر و تشکر کرد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در تلاش هستیم با مشارکت مردم گونه‌های در خطر انقراض دیگر از جمله تمساح و گوزن زرد ایرانی را هم به طبیعت برگردانیم.
رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران گفت: مرگ بر آمریکا برای این است که آمریکا اموال ایران را به غارت برده و به دنبال براندازی است. هر کسی که می‌خواهد براندازی کند مرگ بر او می‌گوییم این دستور قرآن است.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران: چند روز پیش ۲ گروه اراذل و اوباش در کافه‌ای در جردن قرار دعوا می‌گذارند. بعد از زد و خورد و تخریب کافه در کمتر از یک روز عوامل اصلی این دعوا شناسایی و دستگیر شدند.
د قربانزاده ساعاتی پس از پخش برنامه «پایش»، با انتشار اسکرین‌شات‌های چتش با سردبیر برنامه، نشان داد که قرار بوده است به تنهایی در نشست حضور داشته باشد اما سازندگان برنامه برخلاف قرار ابتدایی عمل کرده‌ و ترکیب مناظره‌ای چیده‌اند.
قربانزاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی در برنامه مناظره پایش با بیگی نماینده مردم تبریز پیرامون موضوع مولدسازی از پاسخگویی به انتقادات این نماینده طفره رفت ترجیح داد و برنامه را ترک کرد.
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی که زمانی عضو شورای شهر تهران بوده گفت من اصلا نمی خواستم به شورا بروم. من می خواستم رئیس فدراسیون شوم اما دولت آقای احمدی نژاد یعنی آن بنده خدایی که رییس سازمان تربیت بدنی بود مرا راه نداد.
عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش گفت: اختیار کامل در مورد نحوه قطع اینترنت با وزارت ارتباطات است. ما می‌خواهیم عکسی ارسال یا دریافت نشود نمی‌خواهیم به طور کامل اینترنت قطع شود.
رئیس قوه قضاییه گفت: اگر اجازه می‌دادیم دوربین‌ها محاکم و زندان‌های ما را ببینند وضعمان امروز بهتر بود./ در همه نامه‌های رییس بازرسی کل کشور نوشته می‌شود محرمانه. از کجا معلوم که این کار درست است؟/ در این دوره با دوربین به چند انبار تملیکی رفتیم. این بازدید صد برابر از گزارش‌های سازمان بازرسی موثرتر بود، چون به عیان مردم دیدند و کسی نمی‌توانست دفاع کند.
حجت الاسلام حسین طائب، رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه درباره بوللتن محرمانه خبرگزاری فارس گفت: این شخص انشای خبر می‌کرده است.
حسین طائب رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه گفت: سرویس‌های غربی-عبری می‌خواستند در انتخابات سال۹۲ با حذف یک فرد ۲ تابعیتی در داخل؛ مثل سال ۸۸ اغتشاش بپا کنند، که پیشگیری شد.
رئیس جمهور پیش از بازگشت به ایران بوستان سعدی و کتاب مجموعه اسناد خلیج فارس را تقدیم، دبیرکل سازمان ملل کرد.
نجیب ابوکیله رئیس جمهور سالوادور با دخترش در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد حضور یافته است.
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در نشست مجمع سازمان ملل متحد در نیویورک، یونان را متهم به برخورد نامناسب با پناهجویان و مهاجران در دریای اژه نمود. وی تاکید کرد که یونان با غرق کردن قایق‌های حامل پناهجویان دریای اژه را به گورستان پناهجویان مبدل می‌کند. اردوغان در جریان سخنرانی عکسی از اجساد کودکان جان باخته در دریای اژه نشان داد که گارد ساحلی یونان، قایق آنان را در آب غرق کرد.
سید ابراهیم رئیسی رئیس ‌جمهور کشورمان با وجود فضاسازی رسانه‌های معاند برای برگزاری تجمعات اعتراضی، پس از سخنرانی در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل، مسیر این سازمان تا هتل محل اقامت را به صورت پیاده طی کرد.
رجب طیب اردوغان، رئیس‌ جمهور ترکیه در حاشیه هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک با جانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) دیدار کرد. اینفانتینو در این دیدار توپ جام جهانی قطر ۲۰۲۲ که نام رجب طیب اردوغان روی آن حک شده بود را تقدیم کرد. اینفانتینو اظهار داشت: تنها یک عدد از این توپ‌ها تولید شده است. اردوغان نیز پس از تحویل گرفتن توپ اهدایی با آن هد زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ