داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۲ لازم است با مراجعه به سامانه پنجره خدمات یکپارچه دولت، نسبت به تأیید یا اعلام مغایرت سوابق تحصیلی خود اقدام کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل ارتش در پیامی تأکید کرد: آزادگان یادآور حماسه‌های بی‌بدیل رزمندگان جبهه حق و نماد حقانیت امتی به بزرگی نام ایران در مقابل ظلم و ستم استکبار هستند.
امروز بر اساس اعلام آموزش و پرورش آخرین مهلت اعلام تأیید یا مغایرت سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور سراسری است.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۲ با مراجعه به سامانه پنجره خدمات یکپارچه دولت، نسبت به تأیید یا اعلام مغایرت سوابق تحصیلی خود اقدام کنند.
تمدید مهلت استفاده از طرح بخشش وجه التزام تأخیر تأدیه دین موضوع بسته وصول مطالبات غیرجاری با تأکید بر رعایت کامل قوانین و مقررات در دستور کار شعب بانک سپه قرار گرفت.
سهامداران با حضور در مجمع عمومی عادی سالانه بانک ملت بر عملکرد این بانک در سال مالی منتهی به پایان اسفندماه 1401 مهر تایید زدند.
سهامداران با حضور در مجمع عمومی عادی سالانه بانک ملت بر عملکرد این بانک در سال مالی منتهی به پایان اسفندماه 1401 مهر تایید زدند.
پروژه صدور سفته الکترونیک از طریق سامانه بستام بانک ملت از سوی وزارت اقتصاد مورد تایید قرار گرفت.
هویز- رئیس جمهور، کار نیروهای متخصص در صنعت نفت کشور را ماندگار دانست و گفت: در دولت تأکید شد که نسبت به میادین مشترک اقدامات خوبی انجام شود چون ثروت و حقوق ملت ایران هستند.
سازمان بسیج مستضعفین در آستانه روز جهانی قدس تأکید کرد: ملت مؤمن، انقلابی و روزه‌دار ایران اسلامی، پرشورتر از سال‌های قبل فریاد آزادی قدس شریف را سر خواهد داد.
در اطلاعیه دانشگاه صنعتی شریف تاکید شده که پذیرش نهایی متقاضیان منوط به تایید سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود و متقاضیان می‌بایست درخواست خود را تا پایان امشب، پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه به صورت الکترونیکی به همراه مدارک لازم، از طریق اتصال به درگاه "https://admission. edu.sharif.edu" ارسال کنند.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: متهمان پرونده خانه اصفهان ۲۰ روز مهلت دارند به حکم صادره اعتراض کنند.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی، این حماسه را نمایش سرمایه اجتماعی انقلاب اسلامی دانست و تأکید کرد که دشمن چاره‌ای جز پذیرش هویت دینی ملت ایران ندارد.
سازمان حسابرسی، افزایش سرمایه 91.000 میلیارد ریالی بانک ملت را از محل سود انباشته مورد تایید قرار داد.
معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای، آخرین مهلت تعیین و تایید رتبه نهایی مشمولان رتبه بندی را از سوی ارزیابان اعلام کرد.
ناگفته پیداست که تصویر منتشره، مستند خوبی برای پی بردن به واقعیت نیست و باید راستی آزمایی شود؛ تلاشی که راه به جایی نبرد تا بازار تفسیر و تعبیر همه چیز داغ شود و برخی تاکید کنند که این افزایش ها، نوعی تنبیه اعمال شده برای دانشجویان است که به تازگی موجب التهاب آفرینی در برخی دانشگاه‌ها و به دنبال آن، بعضی شهر‌های کشور شده اند.
ناگفته پیداست که تصور منتشر شده، مستند خوبی برای پی بردن به واقعیت نیست و می‌بایست مورد راستی آزمایی قرار گیرد. تلاشی که راه به جایی نبرد تا بازار تفسیر و تعبیر همه چیز داغ شود و برخی تاکید کنند که این افزایش ها، نوعی تنبیه اعمال شده برای دانشجویان است که اخیرا موجب التهاب آفرینی در برخی دانشگاه‌ها و به تبع آن، بعضی شهر‌های کشور شده اند.
اکرم الکعبی با تأکید بر همبستگی نُجَباء با ملت و رهبر جمهوری اسلامی، خاطرنشان ساخت که حملات شرارت‌بار ضدایرانی، هزینه پشتیبانی این کشور از مستضعفان شرق و غرب جهان در برابر مستکبران عالم است.
با توجه به غیربومی بودن ماهی «سی بس» مجوز پایلوت پرورش این گونه به مدت یک سال مشروط به ارائه گزارش ارزیابی ریسک گونه در سال ۱۳۹۶ داده شد و با توجه به عدم ارائه گزارش ارزیابی ریسک مورد تایید سازمان حفاظت محیط زیست از سوی سازمان شیلات ایران و اتمام مهلت مجوز پایلوت، در حال حاضر پرورش این گونه تا ارائه گزارش مورد تایید ارزیابی ریسک بر اساس روش‌های به‌روز و استاندارد جهانی ممنوع است.
دادگاه فدرال آرژانتین نه تنها حکم قبلی «فدریکو ویِنا» قاضی فدرال مبنی بر مجوز خروج از این کشور در تاریخ دوم اوت (۱۱ مرداد) را تایید کرد بلکه به این قاضی مسئول پرونده، ۱۰ روز مهلت داد تا وضعیت هفت خدمه دیگر را تعیین تکلیف کند.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن با تأکید بر اینکه همه توطئه های خارجی علیه یمن شکست خورد، گفت: ملت یمن اکنون قادر به احقاق حقوق خود است و بحران ایجاد شده توسط ائتلاف سعودی به زودی پایان می یابد.
امیدواریم تاج قانون شکنی گذشته در مورد تداوم غیرقانونی سرپرستی را تکرار نکند و تا سه ماه مهلت پیش رو، دبیرکل قطعی را بعداز تایید هیات رئیسه معرفی کند.
رئیس جمهور با تأکید بر اینکه با وجود تحریم‌ها و تهدید‌ها دولت کار را با جدیت ادامه خواهد داد، گفت: با اعتقاد و اطلاع دقیق از ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها می‌گویم که آینده برای کشور روشن است. امروز جنگ، جنگ اراده‌هاست و ملت ایران اراده کرده است بر دشمنان خود فائق آید.
فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان ضمن تأکید بر قدرت مقاومت برای احقاق حقوق لبنان هشدار داد که مهلت رژیم صهیونیستی برای تعیین تکلیف پرونده ترسیم مرزها نامحدود نیست.
یکی از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین با عدم تایید ترور یکی دیگر از فرماندهان این جنبش، رژیم صهیونیستی را مسئول دور جدید درگیری ها در غزه برشمرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ