مشتریان جدید بانک ملی ایران می توانند بدون مراجعه به شعب بانک و با احراز هویت هوشمند طی چند مرحله ساده در سامانه بام، نسبت به افتتاح حساب دیجیتال خود اقدام کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متقاضیان تسهیلات طرح «مروارید» بانک ملی ایران می توانند به صورت غیرحضوری و در کوتاه ترین زمان نسبت به افتتاح حساب خود در سامانه بام اقدام کنند.
بانک ملی ایران امکان افتتاح حساب غیر حضوری تسهیلات « طرح زائران اربعین حسینی » را در سامانه بام فراهم کرده است.
این زن تبهکار با کارت ملی جعلی حسابی افتتاح کرده و این پول‌ها را به این حساب می‌ریخت و با آن طلا و سکه می‌خرید.
مشتریان بانک ملی می توانند در هر ساعت از شبانه روز و بدون داشتن دغدغه زمان از خدمات بانکداری اینترنتی و غیرحضوری این بانک از طریق سامانه بام بهره مند شوند.
سرپرست بانک مسکن در خصوص روند ارائه تسهیلات نهضت ملی مسکن گفت: از ابتدای اجرای طرح تاکنون به این منظور یک میلیون و ۱۴ هزار و ۳۷۶ نفر در بانک مسکن افتتاح حساب کردند.
امروزه برای استفاده از خدمات آنلاین مثل خرید اینترنتی، گرفتن کد بورسی، افتتاح حساب بانکی یا صرافی ارز دیجیتال و … به کد پستی منزل یا محل کار نیاز است. اما معمولا این کد ۱۰ رقمی را حفظ نیستیم یا تا به حال برای دریافت آن اقدامی نکرده‌ایم.
متقاضیان واجد شرایط که اطلاعات آنها از سوی بانک ارسال می‌شود باید از جمعه ۲۶ اسفند تا یکشنبه ۲۸ اسفند نسبت به ثبت نام اولیه به منظور تشکیل لیست نوبت دهی (لیست انتظار) اقدام کنند.
مشتریان بانک ملی ایران می توانند با وکالتی کردن حساب خود نزد این بانک، در طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی وزارت صمت شرکت کنند.
در پی طرح سوال از سوی متقاضیان، گروه صنعتی ایران خودرو درخصوص زمان افتتاح حساب وکالتی و امکان ثبت نام محصولات اطلاعیه ای صادر کرد.
گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور سهولت دسترسی متقاضیان شرکت در طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود، تعداد بانک‌های عامل برای افتتاح حساب وکالتی را به ۱۳ بانک افزایش داد.
بر اساس مصوبه مجلس، به وزارت کشور اجازه داده می‌شود به منظور جلب و تجهیز و مدیریت منابع در حوزه پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی، حسابی تحت عنوان حساب کاهش آسیب‌های اجتماعی افتتاح کند.
مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند همزمان با ایجاد حساب وکالتی برای خرید خودروهای داخلی و خارجی در بانک صادرات ایران، از سود سرمایه‌گذاری و مزایای طرح نوین تسهیلاتی این بانک استفاده کنند.
با ابلاغ وزارت صمت و تعیین بانک کارآفرین بعنوان بانک منتخب برای متقاضیان خرید خودرهای وارداتی، تا روز پنج شنبه ۱۱ اسفند ماه متقاضیان می توانند با مراجعه به شعب بانک کارآفرین ضمن افتتاح حساب وکالتی در لیست متقاضیان خرید خودروهای وارداتی قرار گیرند.
امکان ارائه خدمت حساب وکالتی برای خریداران خودروهای وارداتی در بانک شهر فراهم شد.
همزمان با آغاز به کار سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی از ششم اسفندماه بانک ملی آمادگی دارد تا نسبت به انجام فرایند بانکی مربوطه برای افتتاح حساب وکالتی متقاضیان خرید خودرو اقدام کند.
مسلما یک روز سخن گفتن از قرعه کشی و افتتاح حساب وکالتی و روز دیگر تاکید بر عرضه خودرو در بورس کالا، مردمی که متقاضی واقعی خرید خودرو آن هم در هفته‌های پایانی سال هستند را بسیار نگران کرده و از تیم اقتصادی دولت انتظار تصمیم نهایی در این باره را دارند.
ایران خودرو اعلام کرد: مهلت افتتاح حساب وکالتی تمدید نشده و طبق اطلاع رسانی قبلی، دیروز ۱۷ بهمن‌ماه آخرین مهلت برای افتتاح حساب و واریز وجه بوده است.
در راستای افزایش سطح دسترسی مشتریان، گروه صنعتی ایران خودرو دو بانک پاسارگاد و رفاه کارگران را به فهرست بانک های عامل برای افتتاح حساب وکالتی و یا وکالتی کردن حساب قبلی اضافه کرد.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: مشتریان جهت خرید خودرو در پیش فروش گروه خودروسازی سایپا می توانند در بانک های تجارت، ملت، صادرات و اقتصاد نوین حساب وکالتی افتتاح و هنگام پیش ثبت نام معرفی کنند.
راهنمای نحوه خرید خودرو از طریق بورس کالا و افتتاح حساب وکالتی برای متقاضیان منتشر شد.
سرپرست بانک مسکن با اعلام اینکه تاکنون ۷۹۸ هزار و ۶۳۶ نفر درطرح نهضت ملی مسکن افتتاح حساب کردندازانعقاد قرارداد پرداخت تسهیلات با ۲۰۰ هزار و ۲۶۱ واحد به مبلغ ۶۸ هزار و ۹۶ میلیاردتومان خبرداد
اخیرا برنامه‌ای با نام ویپاد منتشر شده که به کاربران امکان می‌دهد تا علاوه بر افتتاح حساب دیجیتال بانک پاسارگاد و دریافت کارت بانکی پاسارگاد در آدرس دلخواه، از امکان دریافت تسهیلات آنلاین و آنی خرد بدون ضامن و وثیقه برخوردار شوند.
یک مقام مسئول از افتتاح حساب ۶۸۴ هزار و ۵۴۷ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن نزد این بانک خبر داد.
بانک مرکزی در بخشنامه ای به بانک ها و مؤسسات اعتباری اعلام کرد: افتتاح هر گونه حساب به صورت گروهی برای کارکنان شرکت ها را ممنوع اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ