مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران گفت: برنامه چهارم شهرداری تهران در کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر در حال بررسی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر چمن‌های باشگاه سپاهان می‌گوید برنامه تغییر چمن ورزشگاه نقش جهان در حال بررسی است.
سخنگوی کمیسیون شوراها در مجلس از بررسی برنامه ستاد اربعین در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و تاکید کرد: برای صدور گذرنامه زیارتی با مبلغ ۵۰ هزار تومان برنامه‌ریزی شده است.
محمدباقر قالیباف بیان کرد: کار مهم و اساسی یعنی تقدیم برنامه پنج ساله هفتم به مجلس شورای اسلامی انجام شد این برنامه بدون شک با همکاری مجلس و دولت و با توجه به اولویت‌ها و سیاست‌های کلان پیش برده خواهد شد و با مساله محوری و اولویت‌بندی کار‌ها در مجلس شورای اسلامی نهایی خواهد شد.
برگزاری انتخابات هیات رئیسه کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی در سال چهارم مجلس یازدهم و بررسی برنامه ها و صلاحیت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی از جمله دستورکارهای کمیسیون های مجلس در هفته جاری به شمار می رود.
عضو فراکسیون ورزش مجلس می گوید که رئیس جمهور و معاون اول به امر ورزش نگاه ویژه ای داشته اند.
قرار است به زودی لایحه برنامه هفتم توسعه به مجلس شورای اسلامی ارائه شود و نمایندگان ابتدا در کمیسیون تلفیق و سپس در صحن مجلس این لایحه را بررسی و تصویب می‌کنند.
«جرمی کلارکسون»، «ریچارد هموند»، «جیمز می» در برنامه «تور بزرگ / The Grand Tour»، دور دنیا را می‌گردند و هر هفته خودروهای جدیدی را بررسی می‌کنند یا دست به ماجراجویی‌های غیرمنتظره و کمدی می‌زنند. پیش از این گزیده فصل‌های اول، دوم، سوم و چهارم این برنامه را در تابناک تماشا کرده‌اید و اکنون نوبت فصل پنجم است. در اولین قسمت از فصل پنجم، آنها سفری جذاب را در نروژ، سوئد و فنلاند انجام پی می‌گیرند و در یک ماجراجویی تماشایی با خودروهای رالی از این سرزمین‌های برفی عبور می‌کنند. آنها میتسوبیشی لنسر اوولوشن | Mitsubishi Lancer Evolution، آئودی آراس 4 | Audi RS4 و سوبارو ایمپرزا | Subaru Impreza را به جدالی سخت می‌برند.
اتاق بازرگانی ایران در گزارشی به بررسی ابعاد مختلف مشکلات و نیازهای بخش صنعت ایران پرداخته و در قالب ۱۰ پیشنهاد، خواسته در جریان نهایی شدن برنامه هفتم توسعه در دستور کار قرار بگیرد.
برنامه جلسات مجلس برای بررسی لایحه بودجه
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: نمایندگان کمیسیون تلفیق در چهار روز به صورت دقیق منابع و مصارف بودجه را بررسی کردند و در نهایت کلیات به تصویب رسید.
شهردار تهران به منظور ادامه بررسی برنامه چهارم توسعه شهر در صحن شورا حضور یافت.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: بررسی لایحه برنامه چهارم شهرداری تهران در صحن شورای شهر انجام میشود.
لایحه برنامه چهارم شهرداری تهران در یکصد و بیست و یکمین جلسه شورا مورد بررسی اعضا قرار گرفت و شهردار تهران توضیحاتی را در این باره ارائه داد.
سخنگوی شورای شهر تهران از بررسی لایحه برنامه چهارم شهرداری تهران در جلسه آتی شورا خبر داد.
اینکه مجلس اصرار دارد برنامه از سوی دولت داده شود، آزمونی برای نمایندگان است. قانون برنامه پس از پایان این دوره مجلس بر کل کشور تاثیرگذار بوده و این سند بالادستی است. به دولت تاکید می‌کنیم اول برنامه را ارائه دهد و بعد بودجه را و مجلس را در رسانه‌ها تحت فشار نگذارد. اینکه سال گذشته در تبصره ای، برنامه تمدید شد، به این دلیل بود که دولت جدید است، اما از شهریور ماه، دولت فرصت نگارش لایحه برنامه را داشت.
سرپرست وزارت راه و شهرسازی، تعامل، هم افزایی و آسیب شناسی برنامه های پیشین را گامی مؤثر در پیشبرد احکام مربوط به این وزارتخانه در برنامه هفتم توسعه اقتصادی بیان کرد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: امیدواریم در هفته آخر آذر بتوانیم برنامه چهارم توسعه شهر تهران را در صحن شورای شهر به تصویب برسانیم.
در جلسه علنی نوبت صبح سه‌شنبه ۱۷ آبان ماه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش مشترک کمیسیون‌های برنامه و بودجه و محاسبات و ویژه جهش رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل چهل و چهارم (۴۴) قانون اساسی مبنی بر نحوه عملکرد دستگاه‌های مسئول در خصوص بند (الف) تبصره (۱۸) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ کل کشور مباحثه تندی بین مجلس و دولت صورت گرفت
سخنگوی شورای شهر تهران از بررسی لایحه برنامه عملیاتی احیا و مدیریت بازچرخانی آب و ارائه گزارش حسابرسی چهار منطقه در شهرداری تهران خبر داد.
بحث، بررسی و تدوین سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه در جلسه فوق العاده مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت‌الله صادق آملی لاریجانی و با حضور رئیس قوه قضائیه و اعضای مجمع به پایان رسید.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر با اعلام آماده سازی سند الزامات تدوین برنامه چهارم مدیریت شهری تهران گفت: این سند به زودی در دستور کار جلسات صحن شورا برای بررسی و تصویب قرار می‌گیرد.
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه امروز که به ریاست آملی لاریجانی و با حضور روسای قوای مقننه و قضائیه، دبیر و اکثریت اعضای مجمع برگزار شد،بحث و بررسی سیاستهای کلی برنامه هفتم توسعه را ادامه داد.
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه امروز که به ریاست آملی لاریجانی و با حضور روسای قوای مقننه و قضائیه، دبیر و اکثریت اعضای مجمع برگزار شد،بحث و بررسی سیاستهای کلی برنامه هفتم توسعه را ادامه داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ