رئیس شورای شهر تهران گفت: شهروندان می‌بینند که پروژه‌های گذشته و متوقف مانده اکنون افتتاح می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- استاندار اصفهان گفت: ۲ پروژه بزرگ انتقال آب به اصفهان در حال اجرا است که پیشرفت فیزیکی خوبی دارد اما برای استمرار سرعت پروژه‌ها نیاز به تامین منابع مالی است.
اهواز - استاندار خوزستان گفت: پروژه‌های مربوط به ترافیک، زیبایی شهر، آسفالت، ورودی‌های شهر و اتوبوسرانی در شهر اهواز با جدیت در شهر دنبال شود.
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تاکنون پروژه‌های نهضت ملی مسکن به ۳۱ هزار نفر از متقاضیان در استان اصفهان اختصاص یافته است.
دولت آمریکا، مدعی شد که تمامی انواع حمایت‌های مالی از پروژه‌های علمی و تکنولوژی در شهرک‌های صهیونیستی را متوقف نموده است.
دبیر کمیته سرمایه گذاری و تأمین مالی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه در چهار چوب بودجه متوقف نمی شویم، گفت: تامین مالی پروژه‌های راهبردی و جذاب را از راه های نوین مشارکتی دنبال می‌کنیم‌.
دانشگاه صنعتی امیرکبیر در راستای هدفمندسازی اجرای پروژه‌های فناورانه حوزه نفت، تفاهم‌نامه‌ای با شرکت مهندسی و توسعه نفت منعقد کرد.
احمد وحیدی وزیر کشور گفت: ایجاد سازمان مهاجرت و حکم رئیس مرکز به عهده وزارت کشور است، اما برای تشکیل سازمان مهاجرت به مصوبه مجلس نیاز است. وزیر کشور همچنین با اشاره به توقف مسکن مهر پرند توسط شهرداری این شهر اظهار داشت: شهرداری نمی‌تواند پروژه‌های نهضت ملی مسکن را متوقف کند. اگر چیزی متوقف شود، حتما رسیدگی می‌شود.
وزیر کشور درباره توقف ساخت مسکن مهر پرند توسط شهرداری گفت: شهرداری نمی‌تواند پروژه‌های نهضت ملی مسکن را متوقف کند.
مسجدسلیمان- رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی با پیشرفت ۵۰ درصد در سه شهرستان خوزستان تا مهرماه سال جاری خبر داد.
مسجدسلیمان- رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی با پیشرفت ۵۰ درصد در سه شهر خوزستان تا مهرماه سال جاری خبر داد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: برخی پروژه‌های پیشران که اجرای آنها چند سال زمان می‌برد، بهتر است فازبندی شوند تا در صورت امکان پیش از بهره برداری کامل طرح، شاهد افتتاح فازهای مختلف باشیم.
تربت حیدریه - بخشدار رخ از بهره برداری پروژه‌های جلگه رخ تربت حیدریه با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال خبرداد.
لئاندرو پریرا با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرامش در خصوص حضور در پرسپولیس نوشت.
«برنامه مفاهیم پیشرفته نوآورانه ناسا»، پروژه‌هایی را بررسی می‌کند که ممکن است در آینده اکتشافات فضایی بسیار موثر باشند.
تفاهم نامه‌ای در راستای اجرای پروژه‌های نانو و بیو پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک با دانشگاه شهیدبهشتی منعقد شد.
الشتر- وزیر صنعت، معدن و تجارت از اجرای پروژه‌های توازن سرمایه گذاری در مناطق مختلف کشور به منظور ایجاد اشتغال صنعتی و معدنی و پیشگیری از مهاجرت خبر داد.
یک کارشناس بازار مسکن با اشاره به اینکه با متوقف شدن پروژه‌های انبوه‌سازی بخش خصوصی، عملا ساخت و ساز مسکن در کشور وارد رکود سنگینی شده است، اضافه کرد: دولت نیز با توجه به این که قول داده بود سالی یک میلیون مسکن بسازد، عملاً تاکنون با گذشت یک سال از عمر دولت هیچگونه اقدام عملی برای ساختن این واحد‌ها انجام نداده که این موضوع بخواهد رونقی در بخش ساخت و ساز کشور ایجاد کند.
مشهد ـ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: پروژه‌های زودبازده باید با اقدام جهادی جدی، هرچه سریع‌تر به نتیجه برسد.
مدیر طرح‌ریزی و ارزش‌یابی کیفیت ایران خودرو، از بهبود کیفیت قطعات حاصل از به ثمر رسیدن ۵۹ پروژه بهبود کیفیت در نیمه دوم سال خبر داد.
تیم فوتبال مس رفسنجان با شروع فصل جدید برخلاف فصل گذشته دیگر در تهران تمرین نمی‌کند.
ستاد توسعه زیست فناوری فراخوانی برای پژوهشگران حوزه بیوتکنولوژی، در راستای هدفمندسازی پژوهشها منتشر کرد.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران در بازدید از پروژه‌های متوقف و رها شده این سازمان،گفت: در این دوره مدیریت شهری هیچ پروژه رهاشده و متوقفی نخواهیم داشت.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران در بازدید از پروژه‌های متوقف و رها شده این سازمان،گفت: در این دوره مدیریت شهری هیچ پروژه رهاشده و متوقفی نخواهیم داشت.
نرگس آبیار، داستان‌نویس، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان سینما حدود دو هفته پیش، قبل از آن‌که اتفاقات باغ عفیف‌آباد واکنش‌برانگیز شود، دیداری با عزت‌الله ضرغامی ـ وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی داشت. ضرغامی هم در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درباره این دیدار نوشت: «با خانم نرگس آبیار کارگردان ارزنده کشورمان ملاقات داشتم. جناب قاسمی همسر ایشان و تهیه‌کننده سینما هم حضور داشتند. خانم آبیار از فعالان جدی در حوزه میراث فرهنگی کشور است. در مورد بافت تاریخی یزد و به ویژه منطقه شاهدیه که از آن‌جا بازدید کرده بودم، مطالب خوبی را مطرح کردند. در مورد پروژه‌های سینمایی آینده‌شان هم گفت‌وگو کردیم.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ