معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت:در حال حاضر ۷۷ درصد منطقه ۱۶ تهران بلااستفاده است و بر همین اساس باید برای بهره‌برداری بهتر از تهران به سمت صنایع نوآور حرکت کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان از وقوع رطوبت ۷۷ درصدی در استان خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته رطوبت هوا در ۱۶ شهر خوزستان بین ۶۶ تا ۷۷ درصد به ثبت رسید.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان از وقوع رطوبت ۷۷ درصدی در استان خبر داد گفت: در ۲۴ ساعت گذشته رطوبت هوا در ۱۶ شهر خوزستان به ثبت رسید.
یزد- رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: در سه ماه نخست سال جاری رشد ۷۷ درصدی در حوزه احکام جایگزین حبس در محاکم استان رقم خورده است.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ۷۰ درصد مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در حوزه علم و فناوری است که حقیقتاً به میزان زیادی اجرایی شده است.
سمنان- دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور با بیان اینکه ۷۰ درصد مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی فناوری است، گفت: ۲۰ درصد مصوبات در حوزه فرهنگ و مابقی در سایر حوزه ها هستند.
شاید فاجعه برای کلیچداراوغلو، کاهش چشمگیر مشارکت مردمی در مناطق کردنشین بود که از ۷۰/ ۸۱درصد به ۷۴/ ۷۵درصد کاهش یافت. به نظر می‌رسید که اظهارات به‌شدت ناسیونالیستی و ترکی کاندیدای مخالف و توافق با حزب راست‌گرای «پیروزی»، رای‌دهندگان کرد را از وی دور کرد. یکی از ساکنان دیاربکر، استانی با اکثریت کردنشین در جنوب شرقی ترکیه، گفت که رای نمی‌دهد؛ زیرا هیچ‌یک از طرفین به کرد‌ها اهمیت نداده‌اند.
طبق آمارهای تجمیعی حدود ۷۰درصد از ناوگان ایران بیش از ۲۵ سال سن دارند؛این آمار نشان می‌دهد خطرات بالقوه‌ای حوزه تجاری را تهدید می‌کند و این عمر طولانی بر افزایش مصرف سوخت اثر محسوسی دارد.
از آنجا که شاهد کمبود پزشک در شهرستان‌های دوردست و مناطق محروم هستیم و ایران در جهان از نظر تعداد پزشک در رتبه ۷۷ قرار دارد، نمایندگان امروز در جریان انجام وظایف نظارتی خود، وزیر بهداشت و درمان را در این خصوص مورد سوال قرار داده و نماینده سوال‌کننده صرفا سه ماه به وی جهت رسیدگی به موضوع فرصت داد.
از آنجا که شاهد کمبود پزشک در شهرستان‌های دوردست و مناطق محروم هستیم و ایران در دنیا از نظر تعداد پزشک در رتبه ۷۷ قرار دارد، نمایندگان امروز در جریان انجام وظایف نظارتی خود وزیر بهداشت و درمان را در این خصوص مورد سوال قرار داده و نماینده سوال‌کننده صرفا ۳ ماه به وی جهت رسیدگی به موضوع فرصت داد.
سخنگوی صمت ضمن اشاره به رشد ۷.۷ درصدی تولید شرکت های بورسی، گفت: رشد تولید صنعت خودروسازی و قطعات در دی‌ماه امسال نسبت به دی‌ماه سال قبل به میزان ۲۸.۸ درصد بوده است.
در حال حاضر میزان ورودی آب به سد‌های کشور تا ۲۳ بهمن‌ماه معادل ۹ میلیارد و ۶۱ میلیون مترمکعب بوده که این عدد در مقایسه با سال گذشته که عددی معادل ۱۰ میلیارد و ۷۷ میلیون مترمکعب بوده ۱۱ درصد کاهش داشته است.
رییس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: با مصوبه کمیسیون تلفیق سازمان محیط زیست از پرداخت ۷۰ درصد هزینه‌های دادرسی در بودجه سال آینده معاف شد.
یافته‌های یک نظرسنجی نشان می‌دهد که بیش از ۷۶درصد مردم کره جنوبی از مسلح شدن کشورشان به سلاح هسته‌ای حمایت می‌کنند!
اصفهان- مدیر دفتر تاسیسات آبی شرکت آب منطقه‌ای اصفهان با اشاره به اینکه ذخیره آب سدهای استان به ۱۸۵ میلیون مترمکعب رسیده، گفت: ذخایر آب سدهای اصفهان نسبت به میانگین ۷۱درصد کاهش نشان می‌دهد.
بندر امام- معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: لایروبی مسیر دسترسی آبراه خورموسی در مجتمع بندر امام با ۷۱ درصد پیشرفت در دست اقدام است.
بر اساس یک نظرسنجی، تقریبا ۷۳درصد مردم ترکیه خواستار روابط خوب با روسیه هستند.
۷۰درصد مردم پرتغال خواهان نیمکت‌نشینی رونالدو
«اُلکسی رزنیکوف» وزیر دفاع اوکراین ماه گذشته گفت که روسیه نزدیک به ۷۰درصد از ذخیره‌گاه‌های پیش از جنگ خود را از انواع موشک‌هایی که عمدتا در حمله روز سه‌شنبه مورد استفاده قرار گرفتند، سوزانده و تهی کرده است
تعرفه‌های جدید خرید تضمینی برق از نیروگاه‌های تجدیدپذیر با افزایش میانگین ۷۷ درصد نسبت به سال گذشته توسط وزیر نیرو ابلاغ شد.
تعرفه‌های جدید خرید تضمینی برق از نیروگاه‌های تجدیدپذیر (خورشیدی، بادی انشعابی، برق‌آبی و زیست توده تا ۱۰ مگاوات) با افزایش میانگین ۷۷ درصد نسبت به سال گذشته توسط وزیر نیرو ابلاغ شد.
یک جمعیت‌شناس با اشاره به آمار ۱۰،۵ میلیونی نوجوانان کشور، نسبت به ضرورت پوشش تحصیلی همگانی و اجباری ۱۵ تا ۱۸ ساله‌ها تا آخر مقطع دبیرستان تاکید کرد و گفت: «۷۰ درصد نوجوانان دختر و ۷۰درصد نوجوانان پسر ۱۵ تا ۱۸ ساله محصلند و ۳۰درصد این جمعیت «رها» هستند. این یک مساله است و باید به پوشش تحصیلی در این رده سنی توجه کرد.»
۸۰درصد دانشجویان و فارغ التحصیلان میل به مهاجرت خود را ناشی از عوامل بیرونی و شرایط کلی کشور می‌دانند و تنها ۷درصد افراد شرایط کلی کشور را دارای تاثیر کم و بسیار کم بر میل به مهاجرت خود می‌دانند.
سفیر ایران در روسیه در نشست تخصصی میز خرما در دشتستان (بوشهر) از تامین ۷۰ درصد خرمای وارداتی روسیه از طریق ایران خبر داد.
مدیرکل سرمایه گذاری گردشگری گفت: پروژه‌های سرمایه‌گذاری با پیشرفت ۷۰درصد،تأمین منابع مالی دو هزار میلیارد تومان، با قابلیت بهره‌برداری و ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۸هزار نفر ،حمایت‌ می شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ