درحال حاضر با توجه به حضور تیم‌های امداد و نجات در محل، عملیات جهت رهاسازی افراد گرفتار در زیر آوار ساختمانی در حال اجرا است که تا به این لحظه تعداد چهار نفر از زیر آوار نجات پیدا کرده و اقدامات برای نجات جان سایر افراد گرفتار در زیر آوار با سرعت در حال اجرا است.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از ریزش چند ساختمان نیمه‌کاره در شهرک احمدیه منطقه 19 شهرداری تهران، برخی عوامل شهرداری و نیروهای امنیتی حاضر در صحنه زیر آوار گرفتار شدند.
آذری جهرمی، وزیر سابق ارتباطات در واکنش به ریزش چند ساختمان در منطقه ۱۹ تهران در کانال تلگرام خود نوشت: خطر «مدیر پر روی کارنابلد» برای یک شهر به مراتب بیشتر از «ساختمان‌های ناایمن» است.
رییس شورای شهرتهران با اشاره به ریزش چندین ساختمان در حال تخریب گفت: چند ساختمان به دلیل ضربه‌ای که به یک ساختمان زده شده، فرو ریختند و نیروی پلیسی که در حال صورت جلسه بوده زیر آوار مانده و جان خود را از دست داده است؛ نه تنها ساختمان درز انقطاع نداشته بلکه شرایط نشان می‌دهد که ایمنی نیز نداشته است.
دادستان تهران تصریح کرد: متاسفانه در حین اجرای این عملیات‌ها، یکی از ساختمان‌ها دچار ریزش شده و تعدادی از نیروهای انتظامی و شهرداری تهران زیر آوار محبوس می‌گردند.
ریزش چند ساختمان درحال ساخت در جنوب تهران سبب حضور عوامل آتش‌نشانی، هلال احمر، اورژانس، پلیس و ... در محل حادثه شده و تاکنون دست کم چهار نفر از زیرآوار نجات داده شده‌اند. پلیس تهران اعلام کرده که این حادثه در حین تخریب ساخت‌وساز‌های غیرمجاز رخ داده و چهارتن از عوامل انتظامی و دو مامور شهرداری در زیر آوار محبوس شده‌اند.
سرهنگ یزدان سلیمان آبادی رئیس پایگاه دهم پلیس امنیت تهران و سرگرد حسین اسماعیل از نیروهای پایگاه دهم دو نیروی پلیس جانباخته در این حادثه هستند.
ساعاتی پیش و در زمان اجرای تخریب یکی از واحدهای غیرایمن در محله خلازیر واقع ( منطقه ۱۹ تهران) تعداد پنج ساختمان همجوار تخریب شد. براساس گزارش ها 6 مامور پلیس شهرداری زیر آوار هستند. سخنگوی آتش نشانی تهران می‌گوید: «تا این لحظه هیچ عدد دقیقی درمورد افراد گرفتار زیر آوار نداریم. تا این لحظه دو نفر زنده از زیر آوار خارج شده اند.» هیچ کدام از ساختمان ها مسکونی نبوده اند و همگی در حال ساخت بوده‌اند.
همه افراد همه روزه درجه‌های مختلفی از ریزش مو را تجربه می‌کنند، اما اگر این ریزش از ۱۰۰ تار مو در روز بیشتر شود، نشان دهنده وجود مشکل است.
چند روز قبل بود که در فضای مجازی یک عکس دست به دست شد، عکسی که نشان می‌داد گنبد مسجد امیرچخماق در یزد آسیب دیده است، همان موقع مدیرکل میراث فرهنگی استان یزد گفت: «با توجه به ریزش بخشی از گنبد مسجد امیر چقماق از سوی اعضای شورای فنی میراث فرهنگی استان از مسجد بازدید انجام شد.» بازدیدی که البته از جزئیات آن چیزی منتشر نشد تا حجم خسارت وارد شده به گنبد این مسجد تاریخی مبهم باقی بماند.
در حالی که چند روزی است، بازار ارز و به دنبال آن بازار‌هایی همچون طلا و سکه و خودرو، روند کاهشی در پیش گرفته اند، امروز قیمت‌ها در بازار طلا و سکه با شدت بیشتری نزولی شد.
در حالی که چند روزی است بازار ارز و به دنبال آن بازارهایی همچون طلا و سکه و خودرو، روند کاهشی را در پیش گرفته اند، امروز قیمت ها در بازار طلا و سکه با شدت بیشتری نزولی شد.
علل احتمالی زیادی برای ریزش مو وجود دارد، به گونه‌ای که هورمون‌ها نقش زیادی در این روند دارند. در حالی که تأثیرگذاری بر برخی از عوامل ممکن است دشوار باشد، برخی دیگر به راحتی قابل تغییر هستند.
برخی از خانه‌ها در ترکیه را نمی‌توان برچید، زیرا در اثر تماس با تجهیزات ساختمانی فرو می‌ریزد. در دیاربکر، یک ساختمان آپارتمانی که بخشی از یک مرکز تجاری است در حین تخریب فرو ریخت.
حسن شمشکی مدیرعامل پیست اسکی دربندسر به این اتفاق اشاره و بیان کرد: اتفاق خاصی نبود چند سنگ از سنگ چین مربوط به مسیر منحرفی پیست ریزش کرده و روی ماشین‌هایی که آنجا پارک کرده بودند، افتاده است. این اتفاق در قسمت ضلع غربی بوده است و در بقیه قسمت‌ها مشکل خاصی نداریم. نمی‌دانم چه کسی این موضوع را تا این حد بزرگ کرده است.
قیمت ارز هم اکنون بر خلاف چند روز گذشته روند ریزشی خود را آغاز کرده است.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از ریزش چند ساختمان بدنبال انفجار گاز در روستای کرکج تبریز خبر داد.
برجها و ساختمان‌ها با وجود گذشت چند روز از زلزله هولناک در جنوب ترکیه همچنان ریزش می کنند!
بازار سرمایه امروز بعد از چند روز ریزش به صورت رنگ سبز درآمد
چند روزی است که دیگر خبری از رشد نماد‌ها نیست و شاخص کل کانال ۱.۶ میلیون واحدی را از دست داده است. کدام نماد‌های شاخص ساز بیشترین اُفت را از سقف زمستانه داشت؟
قیمت نفت پس از ریزش سنگین شب گذشته، در معاملات روز پنج شنبه تحت تاثیر افت ارزش دلار آمریکا، بهبود یافت اما نفت برنت همچنان پایین ۸۰ دلار در هر بشکه ماند.
رژیم غذایی نادرست، برخی بیماری‌ها و درمان‌ها، نگرانی، استرس، تغییرات هورمونی و ژنتیک می‌تواند روند ریزش مو را تسریع کند. هوای گرم، آب، مواد شیمیایی، سشوار و… نیز بی تأثیر نخواهند بود. مشکل ریزش مو در حالت طبیعی موضوع نگران کننده‌ای نیست، اما در صورتی که شدید باشد و منجر به طاسی شود، باید مورد رسیدگی قرار گیرد و منبع مشکل، شناسایی شود.
معاملات امروز بازار سرمایه در شروع معاملات حاکی از ریزش ۵۹۹ واحدی شاخص کل دارد.
در ماه‌های گذشته چند شهردار اسبق آبادان و پرسنل شهرداری این شهرستان به اتهام در ریزش ساختمان متروپل دستگیر شده‌اند.
اولین ورزشکار مغولستانی که موفق به کسب مدال طلای المپیک برای کشورش شد، به دلیل قتل دوست دوران کودکی خود به زندان افتاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ