این زن تبهکار با کارت ملی جعلی حسابی افتتاح کرده و این پول‌ها را به این حساب می‌ریخت و با آن طلا و سکه می‌خرید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضانورد ناسا یاسمن مقبلی، فضانورد ESA (سازمان فضایی اروپا) آندریاس موگنسن ساتوشی فوروکاوا، فضانورد JAXA (آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن) و کنستانتین بوریسف، فضانورد Roscosmos با فضاپیمای دراگون اسپیس ایکس و موشک فالکون ۹ پرتاب خواهند شد.
ملک جهان خانم ملقب به مهدعلیا مادر ناصرالدین شاه، اشرف‌الملوک معروف به فخرالدوله نوه مظفرالدین شاه، تاج الملوک ملقب به ام‌الخاقان مادر محمدعلی شاه از جمله زنان بزرگ و تاثیرگذار خاندان قاجار بودند.
بر اساس تصاویری که از همایش سراسری قوه قضائیه منتشر شده انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رییس‌جمهوری تنها زنی است که در این همایش شرکت داشته!
ستاره مظهری نام خود را به عنوان اولین زن مسلمان در رقابت‌های جهانی موج سواری السالوادور که انتخابی بازی‌های المپیک پاریس نیز بود، ثبت کرد.
تصویر فارس،از حضور دو زن که به نظر می‌رسد از مدعوین خارحی مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی می‌باشند، مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.
زن ایده آل کیست و چه ویژگی هایی دارد. از دید هوش مصنوعی زن ایده آل موی بلوند با اندام انحنادار و ظاهری جدی و حتی همراه با اخم دارد.
برخی از تماشاگران دیدار پرسپولیس و نساجی به روش‌های عجیب این تقابل را تماشا می‌کنند.
در سریال «جیران» رعنا آزادی‌ور نقش تاج‌الدوله یکی از همسران ناصرالدین‌شاه را بازی کرده است.
تا دیروز ۴ ایرانی از دپارتمان ریاضی محض هاروارد دکترا گرفته بودند: فرشید جمشیدیان (۱۹۸۰)، پیروز وکیلی (۱۹۸۸)، مریم میرزاخانی (۲۰۰۴)، علی اکبر دائمی (۲۰۱۴)
انتشار تصویر یک سرباز زن سعودی با کودکی در آغوش در زمان عملیات خروج غیرنظامیان از سودان، واکنش گسترده و مثبت کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخت. این تصویر روز دوشنبه ۲۴ آوریل (چهارم اردیبهشت) در بندر جده ثبت شده است؛ زمانی که نیروی دریایی عربستان سعودی بیش از ۲۰۰ تن از شهروندان خود و دیگر اتباع خارجی را از کشور بحران زده سودان خارج کرد. یک کاربر در توییتر با همرسانی این تصویر نوشت «چگونه می‌توان باور کرد که این زن که با این مهر و محبت کودکی را در آغوش دارد، مادر او نیست.» گاردین نیز این تصویر در بین برترین تصاویر روز قرار داده است.
نیویورک پست در گزارشی، به این موضوع پرداخت که شاید یکی از نقاط قوت موفقیت‌های کنونی ران دسانتیس، فرماندار فلوریدا که سودای ریاست‌جمهوری آمریکا را نیز در سر دارد، نه‌تن‌ها دستاورد‌های شخصی‌اش که همسر خوش‌پوش او باشد که در ضمن، هوش و درایت سیاسی بالایی هم دارد.
راحله طهماسبی سروستانی که پیش از این به عنوان اولین دریانورد زن ایران مورد توجه رسانه‌ها و مسئولان کشوری قرار گرفته بود، اینبار بعنوان اولین کاپیتان زن ایرانی برای استان فارس افتخار آفرینی کرد.
عباسی: فوتبالی‌ها با نشر عکس زن خود باعث بی‌حجابی‌اند!
این چکمه‌ها پس از مدتی از دزفول به تھران منتقل شد و در مقابل کاخ موزه سعدآباد به عنوان «نماد دیکتاتوری» نصب شد.
علیرضا جهانبخش به بهانه روز جهانی زن یک استوری با تصویر از تماشاگران زن منتشر کرد.
وریا غفوری یک استوری اینستاگرامی جدید منتشر کرده است
در حاشیه برگزاری مراسم معارفه کریستیانو رونالدو در لباس النصر به نصراوی ها، لبخند CR ۷ به مجری مراسم و نگاه‌های جورجینا رودریگس به این اتفاق، سوژه شبکه‌های اجتماعی شد.
این زن جایی در بیرون، در جهانی موازی، کمین کرده است. برای ظاهر کردنش، تنها کاری که باید بکنید این است که دستور‌های درست را در یک مبدل تصویر هوش مصنوعی، تایپ کنید. مانند یک طلسم دیجیتالی، کلمات، چهره وهم‌آلود زنی با نگاهی تهی و خالی از زندگی را در برابر چشمان شما ظاهر می‌کنند. نام زن خیالی در این تصویر دیجیتالی «Loab» است که یک هنرمند سوئدی که با نام کاربری «سوپرکامپوزیت» (Supercomposite) در توییتر شناخته می‌شود، کشفش کرده است.
زهره هراتیان به عنوان آخرین نماینده رسمی باقیمانده از ایران، در جام جهانی حضور دارد.
همراهی یک زن ناشناخته با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده است.
همراهی یک زن ناشناخته با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده است.
اولین عکس از جایگاه تماشاگران زن در بازی‌های لیگ ایران
زن ۲۶ ساله‌ گفت: عضویت در این کانال تلگرامی مرا درگیر خودش کرده بود و دیگر کاملا از همسرم فاصله گرفته بودم و به او توجهی نداشتم تا این که مدتی بعد مهرزاد چالشی در گروه به راه‌انداخت که خانم‌های عضو، تصاویری بدون آرایش از خودشان را به اشتراک بگذارند تا اعتماد به نفس آن‌ها سنجیده شود.
امروز مطالبی همچون دلار توافقی گران شد، خبری مهم برای خساپا،  فولاد تاثیرگذارترین نماد بر شاخص کل، جاماندگان سود سهام عدالت بخوانند، مجمع شکام ۱۴۰۱ | شرکت برنامه‌ای برای افزایش سرمایه دارد؟، سیگنال منفی و مهم نظام بانکی به بازار سرمایه، چرا سهامداران به سمت سیگنال فروشان می‌روند؟، گزارش عملکرد، زمان برگزاری مجمع و زمان پرداخت سود ۴ نماد پالایش، حمایت مهم شاخص کل کجاست؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ