گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور سهولت دسترسی متقاضیان شرکت در طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود، تعداد بانک‌های عامل برای افتتاح حساب وکالتی را به ۱۳ بانک افزایش داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون تنیس با اشاره به موفقیت اخیر این تیم گفت: می‌توان از تعداد همراهان کم و ورزشکار بیشتری به بازی‌های آسیایی هانگژو اعزام کرد.
تعداد مدال‌های کاروان ایران در بازی‌های تابستانی ناشنوایان روسیه به 9 رسید.
نفرات اعزامی کاروان ایران در بازی‌های آسیایی دچار تغییر شد و برخی رشته ها صاحب سهمیه بیشتر شدند.
رکورد جدیدی از تعداد ورزشکاران حاضر در بازی‌های آسیایی ثبت شد.
تعداد زیادی از تیم های لیگ برتری از هفته آینده در شهر تهران اردو می زنند تا بتوانند بازی دوستانه انجام بدهند.
طبق مصوبه ستاد بازی های پاراآسیایی، کاروان ایران در ۱۶ رشته مردان و ۱۱ رشته زنان در این دوره بازی ها شرکت خواهد کرد.
رئیس کمیته پارالمپیک آسیا از افزایش تعداد مشارکت ورزشکاران در رقابت‌های پاراآسیایی هانگژو خبر داد.
معاون زنان وزارت ورزش و جوانان از افزایش تعداد ورزشکاران زن در بازی‌های آسیایی هانگژو خبر داد.
یک سازمان خیریه که در زمینه کمک به نیازمندان در انگلیس فعالیت می‌کند، از جهش بی‌سابقه تعداد مراجعان نیازمند به بانک‌های غذا طی پنج سال گذشته خبر داد.
با توجه به پیش‌بینی کمیته ملی المپیک از تعداد طلاهای احتمالی ایران در بازی‌های آسیایی، از الان باید نگران نتایج در هانگژو بود.
پیش‌بینی تعداد طلای ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو
فرزین در رابطه با میزان ارزی که در اختیار مردم است، گفت: در سرقتی که از ۱۱۶ صندوق بانک ملی صورت گرفت، برآوردی از میزان ارزی که در این صندوق‌ها بود، وجود دارد. بر اساس این برآورد و در نظر گرفتن تعداد تمام صندوق‌های کشور بنظر می‌رسد حدود ۱۶ میلیارد دلار ارز در دست مردم و در صندوق‌ها باشد.
سخنگوی فراجا گفت: هیجان‌طلبی دانش‌آموزان و استفاده از بمبک‌های بد بو و موارد مشابه از عوامل اصلی این رخداد است که در این راستا حدود ۹ هزار بمبک بدبو جمع‌آوری و از فروش آن جلوگیری به عمل آمد و تعدادی از واردکنندگان عمده که این مواد را از طریق کشور‌های همجوار وارد کرده بودند، دستگیر شدند.
تعداد و مدل دقیق این تانک‌های پل گذار ارسال شده به اوکراین هنوز مشخص نیست، اما می‌دانیم که این تانک‌های ارسالی از نوع تانک‌های M60 یا نوعی از تانک‌های M60 Patton هستند.
به دنبال اوضاع نابسامان اقتصادی در لبنان، شماری از مردم این کشور تعدادی بانک را در لبنان به آتش کشیدند.
کارخانه اسلحه‌سازی آلمان تعداد تانک‌هایی که قصد دارد برای اوکراین ارسال کند را برملا کرد.
دادستان تهران اظهار کرد: متهم اصلی پرونده که گیرنده تسهیلات است با توجه به عدم نظارت ارکان بانک‌های سرمایه و دی، در شهریور ۹۵ تعداد ۱۹ فقره حواله ارزی و مهرماه همان سال، ۳۰ فقره حواله ارزی جهت واردات کالا دریافت می‌کند و حواله ارزی به حساب‌های خارجی تعیین شده، واریز می‌شود.
دادستان تهران اظهار کرد: متهم اصلی پرونده که گیرنده تسهیلات است با توجه به عدم نظارت ارکان بانک‌های سرمایه و دی، در شهریور ۹۵ تعداد ۱۹ فقره حواله ارزی و مهرماه همان سال، ۳۰ فقره حواله ارزی جهت واردات کالا دریافت می‌کند و حواله ارزی به حساب‌های خارجی تعیین شده، واریز می‌شود.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: طبق ادعای دولتمردان بانک‌های اطلاعاتی ما کامل است، پس شناسایی تعداد محدودی دلال و سفته‌باز بازار ارز، سکه و خودرو نباید کار سختی برای دولت باشد.
​​​​​​​ دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت که هنوز تعداد تیم‌ها و نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی نهایی نشده اما در عین حال تاکید کرد این کمیته از برنامه‌های خود اصلاً عقب نیست.
تیم ملی فوتبال ایران آخرین و پنجمین دیدار دوستانه خود پیش از جام جهانی را هفته آینده در قطر برگزار می کند.
"بانک ایران زمین" با هدف افزایش مشتری مداری و ارائه خدمات متمایز، اعطای تسهیلات ازدواج و فرزندآوری را همانند سایر بانک‌ها در اولویت کاری خود قرار داده تا جاییکه از ابتدای سال جاری تا نیمه اول شهریورماه، در مجموع تعداد ۱۲۱۴ عدد تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری در مجموع به مبلغ ۱۱۶۲ میلیارد ریال به متقاضیان اعطا کرده که نسبت به سال گذشته در بازه زمانی مشابه ۳۸۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی، گفت: طی ده روز گذشته بیش از ۲۴۰ شعبه دچار آسیب و شکستگی شیشه‌ها شدند که از این تعداد، حدود ۱۶ شعبه با خسارت جدی نظیر تخریب و آتش سوزی مواجه شدند.
در حالی که قرار بود تیم ملی کامپوند با ۶ کماندار در بازی‌های کشورهای اسلامی حضور پیدا کند، تنها حضور ۴ کماندار از سوی کشور میزبان برای شرکت در این بازی‌ها مورد تایید قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ