در راستای افزایش سطح دسترسی مشتریان، گروه صنعتی ایران خودرو دو بانک پاسارگاد و رفاه کارگران را به فهرست بانک های عامل برای افتتاح حساب وکالتی و یا وکالتی کردن حساب قبلی اضافه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تا پایان روز یازدهم چهارمین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور ۱۲۴ مدال قهرمانی توزیع شده است.
مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد ایران شرایط سرمایه گذاری در ایران را برای مقامات استان های اربیل و سلیمانیه عراق تشریح شد.
ساکت الهامی نفرات منتخب خود را برای دیدار با نساجی مشخص کرد.
حریفان حسین وفایی در مسابقات مسترز آلمان و آزاد بریتانیا مشخص شدند.
رئیس جمهور برزیل می‌گوید که قصد دارد در حاشیه اجلاس گروه هفت، برزیل را به عنوان میانجی برای حل و فصل جنگ اوکراین معرفی کند.
ونوسیا V-Online در مدل ۲۰۲۳ از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری TGDI بهره می‌برد که امروزه تقریبا در اکثر کراس‌اوور‌های چینی دیده می‌شود. حداکثر قدرت تولیدی پیشرانه ۱۸۷ اسب بخار و گشتاور آن ۲۶۰ نیوتن‌متر بوده که از طریق گیربکس هفت سرعته دوکلاچه تر، به محور‌های جلو منتقل می‌کند.
پس از برکناری کیکه سانچس فلورس، باشگاه ختافه دقایقی پیش اعلام کرد که خوزه بوردالاس در هفت هفته باقیمانده هدایت آبی‌های مادریدی را برعهده خواهد داشت.
در پایان رقابت‌های انتخابی، برترین‌های تیم ملی تکواندو بانوان در هفت وزن مشخص شدند.
در پایان رقابت های انتخابی، برترین های تیم ملی تکواندو بانوان در هفت وزن معرفی شدند.
در پایان رقابت های انتخابی، برترین های تیم ملی تکواندو بانوان در هفت وزن معرفی شدند.
رقابت بهترین ماشین سال جهان از سال ۲۰۰۳ برگزار می‌شود و داوران ماشین‌ها را در هفت بخش از جمله بهترین ماشین‌های لوکس، الکتریکی، شهری و اسپرت انتخاب می‌کنند. برای حضور در این رقابت باید حداقل ده هزار دستگاه از ماشین تولید شده باشد و این ماشین در دو بازار اصلی خودرو در دو قاره فروخته شود. برندگان این جایزه همزمان با نمایشگاه خودروی نیویورک اعلام می‌شوند.
اولین رویکرد جدید رسانه سعودی عرب نیوز به ایران، با گزارشی از علاقه سعودی‌ها به طعم چلوکباب و بستنی زعفرانی تا معرفی هفت سین و موسیقی ایرانی، دیده شده.
میکی موس با نشان دادن عناصری از جمله آتش، سفره هفت سین و ماهی؛ عید نوروز ، سیزده به در و چهارشنبه سوری را معرفی کرد.
میکی موس با نشان دادن عناصری از جمله آتش، سفره هفت سین و ماهی؛ عید نوروز ، سیزده به در و چهارشنبه سوری را معرفی کرد.
اعلام یکباره هفت گزینه داخلی برای هدایت تیم ملی ایران از آن دست اتفاقاتی است که بی‌شباهت به ماجرای رخ‌داده در برنامه‌های خنداننده شو نیست! فارغ از مسئله زمان و هزینه‌های مالی، معرفی تعدادی از گزینه‌های موجود به قدر کفایت شبهه‌برانگیز است. فدراسیون اعلام کرده فرهاد مجیدی، امیر قلعه‌نویی، حسین فرکی، جواد نکونام، مهدی تارتار، ساکت الهامی و حمید مطهری گزینه‌های مدنظر هستند و از آن‌ها درخواست کرده برنامه‌شان را تحویل دهند.
دبیر جشنواره فجر اسامی لو رفته داوران را تایید کرد و به طور رسمی پرویز شیخ طادی، مجید اسماعیلی، ایراهیم حاتمی کیا، پرویز محمد رضوی، محمد تقفی فهیم و مسعود نقاش زاده و محمدرضا شریفی نیا را داوران این دوره معرفی کرد. سینمامتروپل با دوازده نامزدی پیشتاز است و اتاقگ گلی با یازده نامزدی، کت چرمی، یادگار جنوب و شماره 10 هرکدام با ده نامزدی، غریب با نه نامزدی، در آغوش درخت با هفت نامزدی و بچه زرنگ با شش نامزدی، بیشترین شانس را برای دریافت جوایز دارند.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسامی ناظران و داوران هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر مردان را اعلام کرد.
نخستین روز از رقابت‌های لیگ برتر وزنه‌برداری با معرفی نفرات برتر در هفت وزن پیگیری شد.
داوران هفته ششم لیگ برتروالیبال معرفی شدند.
هفته سوم لیگ برتر مردان روز چهارشنبه 20 مهرماه با هفت دیدار پیگیری خواهد شد و سازمان لیگ اسامی داوران و ناظران این مسابقات را اعلام کرد.
اندروید اخیرا ۷ ویژگی جدید سیستم عامل اندروید ۱۳ را معرفی کرده است که در این مطلب به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.
شرکت ایران خودرو دیزل با هفت محصول خود شامل چهار محصول جدید از جمله کامیون کشنده آتامان که به تازگی معرفی و رونمایی شده‌اند در بیست و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد حاضر شده است.
ایران خودرو دیزل با هفت محصول خود شامل چهار محصول جدید که به تازگی معرفی و رونمایی شده‌اند، در بیست و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد حاضر می‌شود.
امروز شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ