بر اساس مصوبه مجلس، به وزارت کشور اجازه داده می‌شود به منظور جلب و تجهیز و مدیریت منابع در حوزه پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی، حسابی تحت عنوان حساب کاهش آسیب‌های اجتماعی افتتاح کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز کنترل کیفی آزمایشگاه‌های سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: برخی داروهای مخدر که با مجوز وزارت بهداشت در داروخانه ها عرضه می‌شود، باید با نسخه معتبر پزشک در اختیار متقاضی قرار گیرد.
سخنگوی وزارت کشور عراق در موضع گیری جدید خود درباره اربعین گفت: درباره ایران باید بگوییم که هر فردی که گذرنامه نداشته باشد، سند ویژه ای خواهد داشت که مجوز ورود به خاک عراق محسوب می‌شود.
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار از صدور ۵۰۰ مجوز کار از سوی قطر برای ایرانیان خبر داد و گفت: در شش ماه گذشته ۵۰۰ روادید کار برای ایرانیان متقاضی کار در قطر صادر شده است و طی توافقی که با کشور قطر داشتیم تصمیم بر این شد تا ریل‌گذاری و چارچوب بندی اعزام نیروی کار به نحو شایسته صورت گیرد که در حال شکل گیری است.
وزارت اطلاع رسانی سوریه از لغو مجوز فعالیت شبکه انگلیسی بی بی سی در این کشور به دلیل عدم رعایت اصول حرفه‌ای خبر داد.
وزیر نیرو با بیان اینکه مسئولیت اصلی ما در حوزه مدیریت منابع آب کشور توزیع عادلانه آب است، افزود: اکنون درشرایطی قرار داریم که برخی چاه‌های کشاورزی بیش از ۱۱برابر سقف مجاز آب برداشت می کنند.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه ۶۰۲ دشت کشور در معرض فرونشست هستند، گفت: وزارت نیرو در حال بررسی راهکاری است که برداشت آب در چاه‌های حفرشده در کشور (چاه‌های مجاز و غیرمجاز) برای مدت زمان مشخصی (مثلاً یک یا دو سال) متوقف شود.
وزیر کشور اعلام کرد که دو کمیته مجزا در وزارت کشور و ریاست جمهوری در حال تحقیق درباره اتفاقات و ناآرامی‌های پاییز سال گذشته هستند. احمد وحیدی اظهار کرد: کمیته‌ای که رئیس جمهور دستور تشکیل آن را صادر کرده در جای خود در حال انجام اقدامات لازم است. او ادامه داد: البته وزارت کشور نیز کمیته دیگری در این زمینه تشکیل داده که وظیفه آن بررسی اتفاقات رخ داده در پاییز سال گذشته است.
به دنبال انتشار فیلمی در فضای مجازی در خصوص بازداشت یک سرباز مرزبانی ایران از سوی نیروهای طالبان، منابع آگاه سیستان و بلوچستان، توضیحاتی در این خصوص ارائه کردند.
به دنبال انتشار فیلمی در فضای مجازی در خصوص بازداشت یک سرباز مرزبانی ایران از سوی نیروهای طالبان، منابع آگاه سیستان و بلوچستان، توضیحاتی در این خصوص ارائه کردند.
به دنبال انتشار فیلمی در فضای مجازی در خصوص بازداشت یک سرباز مرزبانی ایران از سوی نیروهای طالبان، منابع آگاه سیستان و بلوچستان توضیحاتی در این خصوص ارائه کردند.
معاونت سیاسی وزارت کشور با انتشار بیانیه‌ای، فرمان عفو رهبر معظم انقلاب را فراخوانی برای نخبگان، احزاب و تشکل‌های سیاسی دانست.
طبق ابلاغیه معاون اول رئیس جمهور، وزارت کار مجاز به فروش ۹ ملک متعلق به خود در استان تهران و واریز وجوه حاصل از فروش آن به حساب درآمد عمومی کشور شد.
بیمه ملت با مجوز وزارت امور اقتصادی و دارایی، اولین اوراق بیمه اتکایی کشور را منتشر می‌کند.
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در دیدارهای جداگانه با آیت الله العظمی سبحانی و آیت الله سعیدی به بیان وقایع چند ماه گذشته درکشور و تشریح اهداف دشمنان در اسلام ستیزی پرداخت.
متولی راه اندازی درگاه ملی مجوز‌های کشور وزارت اقتصاد است، اما در عمل با وجود گذشت ده ماه از زمان رونمایی از این درگاه هنوز مشکلات در عمل باقی است. دبیر سابق ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور معتقد است: وزارت اقتصاد باید در مقابل عملکرد خود در زمینه درگاه واحد تخصصی صدور مجوز پاسخگو باشد.
بستن چاه‌های غیرمجاز کشاورزی و نصب کنتورهای هوشمند در چاه‌های مجاز از سوی وزارت نیرو یکی از الزامات اصلاح الگوی کشت در کشور است.
مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در اطلاعیه‌ای نقل قول منتسب به وزیر کشور مبنی بر فیلتر شدن فضای مجازی را تکذیب کرد.
در پی انتشار نقل قولی از احمد وحیدی وزیر کشور مبنی بر فیلتر شدن فضای مجازی مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در اطلاعیه ای این نقل قول رسانه ای را تکذیب کرد.
وزارت اقتصاد نباید اهمال کاری خود را به دیگر دستگاه ها ارتباط دهد. آن‌هایی که به طور کامل به درگاه ملی مجوزها متصل شدند، چه تغییری در نظام صدور مجوزها ایجاد کرده اند که حال منتظر ادامه اتصال به درگاه ناقص مجوزهای کشور هستیم.
قرار بود وزارت اقتصاد لیست کسب و کارهای ثبت محور که اصلاً نیازی به مجوز ندارند را مشخص کند که هنوز این کار را انجام نداده است. این وزارتخانه به عنوان متولی اقتصاد کشور، باید بستری را فراهم کند که صدور مجوزها به راحتی انجام شود، نه اینکه متقاضیان در استفاده از این درگاه با معضلات بزرگ‌تری روبه رو شوند.
قرار بود وزارت اقتصاد لیست کسب و کارهای ثبت محور که اصلاً نیازی به مجوز ندارند را مشخص کند که هنوز این کار را انجام نداده است. این وزارتخانه به عنوان متولی اقتصاد کشور باید بستری را فراهم کند که صدور مجوزها به راحتی انجام شود نه اینکه متقاضیان در استفاده از این درگاه با معضلات بزرگتری مواجه شوند.
وزارت جهاد کشاورزی رتبه دوم صدور مجوز کسب و کارها در کارنامه درگاه ملی مجوزهای کشور را به خود اختصاص داد.
طبق اعلام وزارت بهداشتی‌ها، اتباع خارجی که مجوز قانونی اقامت در کشور را دارند، می‌توانند برای برقراری پوشش بیمه به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند. اتباع غیر مجاز هم با ثبت مشخصات خود و با تایید وزارت کشور می‌توانند از بیمه برخوردار شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ