همزمان با آغاز به کار سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی از ششم اسفندماه بانک ملی آمادگی دارد تا نسبت به انجام فرایند بانکی مربوطه برای افتتاح حساب وکالتی متقاضیان خرید خودرو اقدام کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه بان باتجربه پیکان برای سومین فصل متوالی پیراهن این تیم را برتن خواهد کرد.
تمدید مهلت استفاده از طرح بخشش وجه التزام تأخیر تأدیه دین موضوع بسته وصول مطالبات غیرجاری با تأکید بر رعایت کامل قوانین و مقررات در دستور کار شعب بانک سپه قرار گرفت.
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس که با فسخ قرارداد و انجام مذاکراتش با استقلال جدایی از جمع سرخپوشان را قطعی نشان می داد، پس از موافقت باشگاه با شرایطش برای دو سال دیگر در این تیم ماند.
با تمدید قرارداد دو دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان، بحث حضور سیدحسین حسینی در این تیم منتفی شد.
اصفهان - دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد.
قرارداد مربی دروازه بان های پرسپولیس برای یک فصل دیگر با این باشگاه تمدید شد.
هافبک تیم هوادار با نظر محمود فکری قراردادش را با این تیم تمدید کرد.
سران قوا با تمدید یکساله اختیارات بانک مرکزی برای تعیین تکلیف برخی موسسات مالی و اختیارات این بانک برای مدیریت نوسانات بازار ارز موافقت کردند.
سران قوا با تمدید یکساله اختیارات بانک مرکزی برای تعیین تکلیف برخی موسسات مالی و اختیارات این بانک برای مدیریت نوسانات بازار ارز موافقت کردند.
بازیکن نام آشنای هوادار که در آخرین بازی لیگ خیلی زود تعویض شد از بازیکن ۱۹ ساله این تیم تمجید کرد.
سخنگوی باشگاه استقلال درباره پرداخت مطالبات لئوناردو پادوانی اظهار کرد: همان‌طور که پیش از این اعلام کرده بودیم، مطالبات پادوانی آماده شد و به حساب کارپردازی بانک شهر در قطر هم واریز شد.
جشنواره زمستانی باشگاه مشتریان بانک تجارت تا پایان ماه مبارک رمضان تمدید شد.
جشنواره زمستانی باشگاه مشتریان بانک تجارت تا پایان ماه مبارک رمضان تمدید شد.
با مصوبه بانک مرکزی، مهلت اعطای تسهیلات کمک ودیعه مسکن از محل منابع بانکی موضوع ماده (۴) قانون جهش تولید مسکن تا پایان شهریور ماه سال ۱۴۰۲ تمدید شد.
با توجه به تاخیر در ارسال اطلاعات حساب وکالتی مشتریان توسط برخی از بانک ها، گروه صنعتی ایران خودرو زمان تعیین برندگان طرح فروش فوق العاده را از ساعت ۱۱ به ساعت ۱۷ امروز ۲۱ اسفندماه موکول و مهلت نام نویسی را تا ساعت ۱۳ تمدید کرد.
وزیر اقتصاد گفت: ابر بدهکاران بانکی که تسهیلات بزرگ دریافت کرده‌اند، طبق رویه بانک مرکزی هم مشمول شفافیت و هم جریمه خواهند بود.
سیو زیبای دروازه بان سپاهان شباهت زیادی به سیو معروف دروازه بان تیم ملی آرژانتین در فینال جام جهانی داشت.
در راستای گسترش بانکداری الکترونیک و توسعه ارائه خدمات ضمانت‌نامه‌ای و با هدف حمایت از شرکت‌های صرافی فعال، طرح "صرافان" بانک رفاه کارگران بازنگری و تمدید شد.
تمدید طرح بخشودگی بانک آینده
مدافع راست تیم ملی کرواسی به تعریف و تمجید از هم تیمی هایش از جمله لوکا مودریچ پرداخت.
طرح "اوج" (اعطای جایزه و تسهیلات به پذیرندگان بهره‌بردار از پایانه‌های فروشگاهی) بانک رفاه کارگران تمدید شد.
سخنگوی بانک مرکزی گفت: ترتیبات فروش ارز به صورت اسکناس به بازرگانان دیروز ۱۰ آذر به بانک‌های ملی ایران، سپه، تجارت، ملت و صادرات ایران ابلاغ شد.
با توجه به اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص عبور کشور از شرایط بحرانی، مشتریان بانک سپه برای تمدید کارت‌های بانکی خود می توانند به‌صورت حضوری به شعب مراجعه کنند.
تسهیلات بانکی سررسید شده صادرکنندگان خدمات فنی مهندسی که عراقی ها مطالباتشان را پرداخت نکرده اند، برای یک سال دیگر تمدید شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ