معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: مشتریان جهت خرید خودرو در پیش فروش گروه خودروسازی سایپا می توانند در بانک های تجارت، ملت، صادرات و اقتصاد نوین حساب وکالتی افتتاح و هنگام پیش ثبت نام معرفی کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از راه‌های پس‌انداز سودآور برای فرزندان سرمایه‌گذاری است. در حال حاضر بورس یکی از بهترین و سودآورترین سرمایه‌گذاری‌ها در بلندمدت به حساب می‌آید و یک کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با نبض بورس بهترین سهام برای سرمایه‌گذاری در بلندمدت را معرفی کرده است.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: امیدواریم الگوهای خوب عفاف و حجاب برای نسل‌های جدید معرفی شوند و اثرگذار باشند.
فرمانده کل انتظامی کشور افزود: از شنبه هفته آینده افرادی که در معابر عمومی، خودرو و یا در اماکن تجاری اقدام به کشف حجاب کنند با اسناد و مدارک به محاکم قضایی معرفی می شوند.
امکان معرفی حساب وکالتی برای ثبت نام در طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی وزارت صمت، به صورت حضوری و غیرحضوری در بانک شهر فراهم شد.
امکان معرفی حساب وکالتی برای ثبت نام در طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی وزارت صمت، به صورت حضوری و غیرحضوری در بانک شهر فراهم شد.
داور بازی حساس پرسپولیس و سپاهان معرفی شد
به گفته سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی، ترکیب این تیم برای بازی‌های پاراآسیایی بعد از مسابقات قهرمانی کشور که آخرین مرحله انتخابی تیم ملی به حساب می‌آید، مشخص خواهد شد.
قاعدتاً دکتر مصدق از طریقِ نوعی مصالحه با احمد قوام‌السلطنه یا معرفی جایگزینی برای خود از بین نیرو‌های معتدل‌تر جبهۀ ملی از قبیل مرحوم اللهیار صالح می‌توانست مانع انجام کودتا شود و به حفظ تکثر و تنوع سیاسی پدید آمده در سال‌های پس از جنگ جهانی دوم در جامعۀ ایرانی یاری رساند. با این حساب، می‌توان در دلایل و اسباب کودتای ۲۸ مرداد سهم و نقشی هم برای شادروان دکتر محمد مصدق قائل شد!
کلاهبردار سایبری که خود را سردبیر یکی از مجلات مهم معرفی کرده بود به قربانی اعلام می‌کند که جهت چاپ سریع مقاله باید مبلغ ۴۵۰ میلون ریال به حساب اعلامی پرداخت کند.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسامی ناظران و داوران دور رفت مرحله نخست پلی‌آف و پلی‌اوت لیگ برتر مردان را اعلام کرد.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسامی ناظران و داوران هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر مردان را اعلام کرد.
در راستای افزایش سطح دسترسی مشتریان، گروه صنعتی ایران خودرو دو بانک پاسارگاد و رفاه کارگران را به فهرست بانک های عامل برای افتتاح حساب وکالتی و یا وکالتی کردن حساب قبلی اضافه کرد.
کریم باقری فوتبالیست سابق کشور یکی از این افراد است که شماره حسابی را برای دریافت کمک‌های مردمی در صحفحه اینستاگرام معرفی کرده بود اما صبح امروز اعلام کرد شماره حساب وی مسدود شده است.
رئیس پلیس فتای استان تصریح کرد: شاکیان پس از واریز وجه به حساب معرفی شده پس از مدتی نه تنها هیچ کالایی دریافت نکردند، حتیی فروشنده از پاسخگویی به تماس آنها امتناع کرده و اقدام به حذف آگهی از سایت کرده است.
به اطلاع مشتریان عزیز می‌رساند، در راستای فروش عادلانه و اختصاص خودرو به مشتریان واقعی، سایپا ضمن اعمال محدودیت های قبلی، معرفی حساب وکالتی را نیز در نظر گرفته است.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسامی ناظران و داوران هفته هفدهم لیگ برتر مردان را اعلام کرد.
نفرات آغاز کننده برای آلومینیوم در دیدار حساس برابر استقلال مشخص شدند.
حساب توئیتر زیر نظر نهاد برگزارکننده جام جهانی (فیفا) در معرفی ایران پوستری را منتشر کرد که دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات را همچنان سرمربی ایران دانست.
ندری با بیان اینکه اخذ وام بانکی در برخی موارد بر اساس رانت نیز صورت می‌گیرد، اضافه کرد: بخشی از این قضیه بر اساس همان تسهیلات تکلیفی است که به بانک‌ها تحمیل می‌شود و آن‌ها مجبور هستند کسانیکه از طرف برخی از مقامات دولتی و بعضی از نمایندگان مجلس را معرفی می‌شوند دریابند و بدون دریافت تعهدات و وثایق لازم و همچنین بدون انجام اعتبار سنجی به آن‌ها وام‌های کلان را پرداخت کنند، که برخی از آن‌ها به نوعی برگشت ندارد و به حساب مطالبات معوق بانک‌ها منظور می‌شود.
صالح آبادی گفت: ما اکنون این نگرانی را داریم که فردی با وجود فعالیت غیر تجاری برای بهره منده از مشوق‌های در نظر گرفته شده برای حساب‌های تجاری، نام خود را تجاری معرفی کند، چون در عین عدم پرداخت مالیات از مشوق‌های در نظر گرفته شده برای حساب‌های تجاری هم استفاده می‌کند.
صالح آبادی گفت: ما اکنون این نگرانی را داریم که فردی با وجود فعالیت غیر تجاری برای بهره منده از مشوق‌های در نظر گرفته شده برای حساب‌های تجاری نام خود را تجاری معرفی کند چراکه در عین عدم پرداخت مالیات از مشوق‌های در نظر گرفته شده برای حساب‌های تجاری هم استفاده می‌کند.
صالح آبادی گفت: ما اکنون این نگرانی را داریم که فردی با وجود فعالیت غیر تجاری برای بهره منده از مشوق های در نظر گرفته شده برای حساب های شخصی به نام خود را تجاری معرفی کند چراکه در عین عدم پرداخت مالیات از مشوق های در نظر گرفته شده برای حساب های تجاری هم استفاده می کند.
اتحادیه جهانی کشتی با انتشار عکس 9 کشتی‌گیر ایرانی، آنها را شانس کسب مدال در مسابقات جهانی 2022 صربستان معرفی کرد.
وزیر اقتصاد گفت: در سال ۱۴۰۱ با لحاظ  مشکلات فعلی اجرای قانون سامانه مودیان مالیاتی طی بخشنامه‌ای از فعالان اقتصادی می‌خواهیم به شکل پیش‌دستانه دستگاه پز و حساب تجاری خود را معرفی کنند تا محاسبه و اخذ مالیاتشان دقیق و عادلانه‌تر انجام شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ