‌روابط عمومی فرودگاه پیام اعلام کرد: علت حادثه سقوط هواپیمای آموزشی نقص فنی بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک بالگرد اورژانس، به علت نقص فنی در منطقه ای از استان کهگیلویه و بویراحمد، مجبور شد فرود سخت داشته باشد.
یک بالگرد سازمان اورژانس کشور، به علت نقص فنی در منطقه ای از استان کهگیلویه و بویراحمد سقوط کرد.
مشهد ـ مدیر روابط‌ عمومی شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد گفت: مشکل فنی در قطار، منجر به تخلیه مسافری و اختلال چند دقیقه‌ای در سرویس دهی خط یکم متروی این شهر شد.
مسافر هواپیمایی زاگرس گفت: متأسفانه در این مدت نماینده شرکت هواپیمایی سراغ مسافران نیامد و هیچ توضیحی به مسافران نداد، این در حالی است که تعدادی از مسافران از شهرستان‌های استان کرمان به کرمان آمده بودند و برای برگشت و سپس بازگشت روز آینده با مشکل مواجه هستند.
پرواز اهواز - مشهد هواپیمایی آتا به شماره ۵۶۴۰ که از فرودگاه بین‌المللی اهواز به سمت مشهد پرواز کرده بود، دقایقی پس از پرواز به دلیل اعلام هشدار و بنا به تشخیص خلبان و بر اساس استاندارد‌های ایمنی در سلامت کامل به فرودگاه مبدا بازگشته است. تهران-
مسعود درستی درباره حادثه روز گذشته ۲۳ خرداد در ایستگاه متروی شهید بهشتی که ساعت ۱۷:۱۲ در پله برقی رخ داد، گفت: بر اساس بررسی‌های اولیه در کمیسیون سوانح، دلیل این حادثه، نقص فنی در اتصالات گیربکس پله برقی بوده؛ اما موارد دیگر نیز در دست بررسی است.
سخنگوی هواپیمایی ایران‌ایر گفت: پرواز مشهد- جده به‌دلیل یک نقص فنیِ خاص به جای بازگشت به ایران در فرودگاه مدینه‌النبی فرود آمد.
هواپیمای بوئینگ آسمان که روز گذشته در فرودگاه زاهدان به دلیل نقص فنی زمین‌گیر شده بود، امروز یکشنبه در فرودگاه مشهد دچار همان مشکل شد و نتوانست پرواز مشهد به یزد خود را به موقع انجام دهد.
مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس گفت: مسافران شرکت هواپیمایی ایران ایرتور به دلیل نقص فنی امروز این هواپیما در تهران، ساعت ۲۲ امشب از شیراز راهی پایتخت می‌شوند.
نقص فنی موجب شده نتفلیکس از دسترس خارج شود و بیش از ۱۱ هزار کاربر آن در آمریکا نتوانند از این طریق فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه خود را تماشا کنند.
هواپیمای کاروان نونهالان فولاد خوزستان در مسیر تهران دچار نقص فنی شد.
روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی در اطلاعیه‌ای با اشاره به دلیل انتشار دود در اتوبوس بی‌آرتی، اعلام کرد: بر این اساس روز جاری یک دستگاه اتوبوس بی‌آرتی در ایستگاه لویزان تهران دچار نقص فنی شد که به دلیل بروز نقص فنی در قسمت موتور، اتوبوس بی‌آرتی دچار دود گرفتگی شد.
روابط عمومی شرکت واحد طی اطلاعیه‌ای علت انتشار دود در اتوبوس بی‌آرتی در صبح امروز را اعلام کرد.
خواب آلودگی راننده و نقص فنی کامیون، تصادف زنجیره ای در بزرگراه شهید یاسینی را رقم زد.
در روستای باغکمش توابع شهرستان پردیس کشنده هوو حامل بار سیمان به علت نقص فنی در سیستم ترمز در شیب رها می‌شود.
در روستای باغکمش توابع شهرستان پردیس کشنده هوو حامل بار سیمان به علت نقص فنی در سیستم ترمز در شیب رها می‌شود.
رسانه‌های آمریکا از تأخیر تمام پروازهای این کشور و لغو صدها پرواز به علت آنچه مسئولان نقص فنی نامیده‌اند، خبر می‌دهند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از وقوع تصادف خونین در جاده فیروزکوه خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: دودزا بودن دو جریمه دارد؛ اول اینکه خودرو به علت دودزا بودن جریمه می‌شود و دوم به علت این موضوع، اعمال قانون و متوقف خواهد شد و در ادامه پلاک اعزام به تعمیرگاه دریافت می‌کند و حتما باید به تعمیرگاه برود و رفع نقص انجام دهد.
یکی از مدیران ارشد شرکت کاکائو، اپراتور برترین پیام‌رسان موبایلی کره جنوبی موسوم به کاکائو تاک به علت نقص فنی بی سابقه آن کناره‌گیری خواهد کرد.
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: یک دستگاه اتوبوس حامل زائران اربعین حسینی که از شهر بناب آذربایجان شرقی عازم مرز مهران بوده، در کیلومتر ۳۵جاده ایلام به مهران به علت نقص فنی از قسمت موتور دچار حریق شده و با حضور به موقع ماموران پلیس راه و عوامل امدادی اطفاء حریق انجام شد.
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: یک دستگاه اتوبوس حامل زائران اربعین حسینی که از شهر بناب آذربایجان شرقی عازم مرز مهران بوده، در کیلومتر ۳۵جاده ایلام به مهران به علت نقص فنی از قسمت موتور دچار حریق شده و با حضور به موقع ماموران پلیس راه و عوامل امدادی اطفاء حریق انجام شد.
شیراز - رئیس پلیس راه سعادت شهر استان فارس گفت: یک دستگاه اتوبوس مسافربری به علت نقص فنی در محور شیراز - ابرکوه دچار حریق شد.
مدیرعامل یک شرکت هواپیمایی اظهار کرد: علت ورود دود به داخل کابین پرواز امروز تهران - تبریز، نقص فنی نبود بلکه به دلیل گرد و خاک، موتورها شستشو داده شده بود که مواد شوینده وارد کابین شده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ