هواپیمای کاروان نونهالان فولاد خوزستان در مسیر تهران دچار نقص فنی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
‌روابط عمومی فرودگاه پیام اعلام کرد: علت حادثه سقوط هواپیمای آموزشی نقص فنی بوده است.
پرواز اهواز - مشهد هواپیمایی آتا به شماره ۵۶۴۰ که از فرودگاه بین‌المللی اهواز به سمت مشهد پرواز کرده بود، دقایقی پس از پرواز به دلیل اعلام هشدار و بنا به تشخیص خلبان و بر اساس استاندارد‌های ایمنی در سلامت کامل به فرودگاه مبدا بازگشته است. تهران-
هواپیمای بوئینگ آسمان که روز گذشته در فرودگاه زاهدان به دلیل نقص فنی زمین‌گیر شده بود، امروز یکشنبه در فرودگاه مشهد دچار همان مشکل شد و نتوانست پرواز مشهد به یزد خود را به موقع انجام دهد.
ساعاتی پیش یک فروند جنگنده F-۱۸ هورنت نیروی هوایی اسپانیا از اسکادران ۱۵ پایگاه هوایی ساراگوسا در حین پرواز دچار نقص فنی شد و سقوط کرد. در ویدئو چتر خلبان پس از اجکت (بیرون پریدن از هواپیما) دیده می‌شود.
این هواپیما قرار بود از لوکزامبورگ به شیکاگو برود که به دلیل نقص فنی، کمی پس از برخاستن مجبور به فرود اضطراری شد. منبع: مهر
مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس گفت: مسافران شرکت هواپیمایی ایران ایرتور به دلیل نقص فنی امروز این هواپیما در تهران، ساعت ۲۲ امشب از شیراز راهی پایتخت می‌شوند.
هواپیمای کاروان نونهالان فولاد خوزستان در مسیر تهران دچار نقص فنی شد.
یک فروند هواپیمای ایرباس تهران- پکن شرکت ماهان در آسمان آلماتی دچار نقص فنی شد.
پرواز چارتر پرسپوليس برای بازگشت به تهران به مشکل خورده تا آنها احتمالا مجبور به اسکان در تبریز شوند.
خلبان پرواز شماره ۶۶۴۴ هواپیمایی آتا که قرار بود روز گذشته و در ساعت ۲۰ از مبدا نجف به مقصد مشهد حرکت کند، بعد از دریافت خطای تایر (نقص فنی در سیستم لاستیک هواپیما) و هنگام تاکسی وِی در باند فرودگاه از پرواز منصرف شد.
یک فروند هواپیمای تک موتوره پایپر PA ۲۸ در ساحل فرود اضطراری کرده است. به گزارش لس آنجلس تایمز این هواپیما به دلیل نقص فنی قادر به بازگشت به فرودگاه نبوده و در ساحلی در ۳۰ مایلی شمال سن دیگو فرود آمده است. سه سرنشین در هواپیما حاضر بودند که هر سه نفر سلامت از هواپیما خارج شده‌اند./ منبع: چندثانیه
یک فروند هواپیمای تک موتوره پایپر PA۲۸ در ساحل فرود اضطراری کرده است. به گزارش لس آنجلس تایمز این هواپیما به دلیل نقص فنی قادر به بازگشت به فرودگاه نبوده و در ساحلی در ۳۰ مایلی شمال سن دیگو فرود آمده است. سه سرنشین در هواپیما حاضر بودند که هر سه نفر سلامت از هواپیما خارج شده‌اند.
محمدعلی قراملکی گفت: پرواز هواپیمایی که مقرر بود صبح امروز از تهران به ارومیه انجام شود، به دلیل نقص فنی، پرواز صورت نگرفت. بنابراین این نقص موجب تأخیر ۳ ساعته در انجام پرواز ارومیه به مقصد تهران شده است.
در مجموع ۶۸ نفر از اهالی رسانه برای پوشش خبری یک رزمایش عازم بندرعباس می‌شوند، تا از آنجا به چابهار بروند. مقدمات برای سفر آماده شده و هواپیمای ترابری ارتش جمهوری اسلامی ایران با مدل C-۱۳۰ ماموریت انتقال خبرنگاران را برعهده گرفته است. درست زمانی که همه آماده‌ی سفر هستند، هواپیما پنج ساعت تأخیر می‌کند و مسافران بالاخره عازم می‌شوند. چیزی از بلند شدن هواپیما نمی‌گذرد که نقص فنی در یکی از چهار موتور هواپیما مسافران را وحشت‌زده می‌کند. هواپیما تغییر جهت می‌دهد و دوباره به سمت فرودگاه مهرآباد بازمی‌گردد، اما با یک موتور خاموش سه کیلومتر نزدیکتر از باند فرودگاه و در شهرک توحید تهران سقوط می‌کند.
فرودگاه شهید صدوقی اعلام کرده، هواپیما در حال تعمیر بوده و پرواز جایگزین ساعت ۲۱ امشب وارد مدار خدمتی شده و آماده خدمت رسانی به مسافران خواهد بود.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: باند ۲۹ راست فرودگاه مهرآباد که به دلیل حادثه برای هواپیمای تابان غیرعملیاتی شده بود، مجدداً بازگشایی شد.
سخنگوی سازمان هواپیمای کشوری، با تکذیب آتش سوزی موتور هواپیمای فوکر آسمان گفت: این هواپیما دچار نقص فنی در موتور شده بود.
لوئیز سوارز، ستاره تیم ملی اروگوئه، هنوز به اردوی این تیم در اتریش اضافه نشده است.
یک فروند هواپیمای سوخو ۲۲ نیروی هوافضای سپاه پاسداران به دلیل نقص فنی در هرمزگان دچار سانحه شد و خوشبختانه تلفات جانی نداشت.
یک فروند هواپیمای سوخو ۲۲ متعلق به نیروی هوافضای سپاه در حین اجرای مأموریت‌های جاری دچار نقص فنی شد و با مهارت خلبانان به مناطق غیر مسکونی هدایت شد.
صبح امروز (چهارشنبه) یکی از مسافران پرواز شماره ۳۹۱۴ هواپیمای آسمان در مسیر تهران-بوشهر در تماس از ناتمام ماندن این پرواز به دلیل نقص فنی خبر داد.
دقایقی قبل پرواز هواپیمای ایربای ۳۱۰ ماهان در هنگام برخاست از باند فرودگاه امام خمینی (ره) دچار نقص فنی در بخش لاستیک شد که پس از برطرف کردن، مسافران به هواپیما برگشتند.
دلیل نقص فنی در این پرواز، نقص در سیستم فرامین بوده است که خلبان را از ادامه مسیر پروازی منصرف و نیم ساعت بعد از پرواز به فرودگاه امام خمینی بازگرداند.
روابط عمومی نیروی هوافضای سپاه از وقوع سانحه برای یک فروند هواپیمای سوخو ۲۲ این نیرو به دلیل نقص فنی در پایگاه هوایی شیراز خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ