سخنگوی هواپیمایی ایران‌ایر گفت: پرواز مشهد- جده به‌دلیل یک نقص فنیِ خاص به جای بازگشت به ایران در فرودگاه مدینه‌النبی فرود آمد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
‌روابط عمومی فرودگاه پیام اعلام کرد: علت حادثه سقوط هواپیمای آموزشی نقص فنی بوده است.
ایرباس ۳۰۰-۳۴۰ هواپیمایی آسمان به رجیستر EP-APA که صبح امروز (دوشنبه) از تهران عازم استانبول بود، به دلیل نقص فنی موتور نتوانست به پرواز خود ادامه دهد.
پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایرتور کیش به تبریز به دلیل نقص فنی نتوانست از باند پرواز جدا شود.
این پرواز متعلق به شرکت «ایران ایر تور» بود که رای ساعت ۱۴:۳۰ کیش را به مقصد تبریز ترک کرد اما نیمه راه مجبور به بازگشت به جزیره شد.‌
مشهد ـ مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: پرواز مشهد - نجف به دلیل نقص فنی پس از پرواز به فرودگاه مبدا بازگشت.
پرواز اهواز - مشهد هواپیمایی آتا به شماره ۵۶۴۰ که از فرودگاه بین‌المللی اهواز به سمت مشهد پرواز کرده بود، دقایقی پس از پرواز به دلیل اعلام هشدار و بنا به تشخیص خلبان و بر اساس استاندارد‌های ایمنی در سلامت کامل به فرودگاه مبدا بازگشته است. تهران-
هواپیمای بوئینگ آسمان که روز گذشته در فرودگاه زاهدان به دلیل نقص فنی زمین‌گیر شده بود، امروز یکشنبه در فرودگاه مشهد دچار همان مشکل شد و نتوانست پرواز مشهد به یزد خود را به موقع انجام دهد.
ساعاتی پیش یک فروند جنگنده F-۱۸ هورنت نیروی هوایی اسپانیا از اسکادران ۱۵ پایگاه هوایی ساراگوسا در حین پرواز دچار نقص فنی شد و سقوط کرد. در ویدئو چتر خلبان پس از اجکت (بیرون پریدن از هواپیما) دیده می‌شود.
چندین پرواز شرکت هواپیمایی آتا از روز گذشته به دلیل بروز نقص فنی در یکی از هواپیماها دچار تاخیر شده است و مسافران سرگردان مانده‌اند.
پرواز چارتر پرسپوليس برای بازگشت به تهران به مشکل خورده تا آنها احتمالا مجبور به اسکان در تبریز شوند.
خلبان پرواز شماره ۶۶۴۴ هواپیمایی آتا که قرار بود روز گذشته و در ساعت ۲۰ از مبدا نجف به مقصد مشهد حرکت کند، بعد از دریافت خطای تایر (نقص فنی در سیستم لاستیک هواپیما) و هنگام تاکسی وِی در باند فرودگاه از پرواز منصرف شد.
رسانه‌های آمریکا از تأخیر تمام پروازهای این کشور و لغو صدها پرواز به علت آنچه مسئولان نقص فنی نامیده‌اند، خبر می‌دهند.
محمدعلی قراملکی گفت: پرواز هواپیمایی که مقرر بود صبح امروز از تهران به ارومیه انجام شود، به دلیل نقص فنی، پرواز صورت نگرفت. بنابراین این نقص موجب تأخیر ۳ ساعته در انجام پرواز ارومیه به مقصد تهران شده است.
فرودگاه شهید صدوقی اعلام کرده، هواپیما در حال تعمیر بوده و پرواز جایگزین ساعت ۲۱ امشب وارد مدار خدمتی شده و آماده خدمت رسانی به مسافران خواهد بود.
اعضای تیم تراکتور با 12 ساعت تاخیر خود را به تهران رساندند.
بر اساس اعلام یکی از مسافران تهران- بوشهر هواپیمایی آسمان، این پرواز در ساعت ۵ صبح امروز (دوشنبه) دچار نقص فنی در زمان استارت موتور شد. ترکیدگی موتور منجر به آتش‌سوزی شد و نهایتاً با حضور نیرو‌های آتش‌نشانی عملیات حریق در فرودگاه مهرآباد انجام و به هیچ مسافری آسیبی وارد نشده است.
صبح امروز (چهارشنبه) یکی از مسافران پرواز شماره ۳۹۱۴ هواپیمای آسمان در مسیر تهران-بوشهر در تماس از ناتمام ماندن این پرواز به دلیل نقص فنی خبر داد.
پرواز مشهد نجف که قرار بود ساعت ۸ صبح امروز مشهد را به مقصد نجف ترک کند به دلیل نقص فنی به تأخیر افتاد.
پرواز مشهد نجف که قرار بود ساعت ۸ صبح امروز مشهد را به مقصد نجف ترک کند به دلیل نقص فنی به تأخیر افتاد.
منابع آمریکایی گزارش دادند که در پی شناسایی یک نقص فنی در بالگردهای نظامی شینوک ۴۷ ارتش آمریکا، پرواز این بالگردها تا اطلاع ثانوی متوقف شده است.
پرواز شب گذشته تهران- استانبولِ ایران ایر به دلیل مشکل بیلید بعد از ۵۰ دقیقه پرواز به سمت مقصد (استانبول) مجبور شد به فرودگاه امام خمینی بازگردد.
مدیرعامل یک شرکت هواپیمایی اظهار کرد: علت ورود دود به داخل کابین پرواز امروز تهران - تبریز، نقص فنی نبود بلکه به دلیل گرد و خاک، موتورها شستشو داده شده بود که مواد شوینده وارد کابین شده بود.
دقایقی قبل پرواز هواپیمای ایربای ۳۱۰ ماهان در هنگام برخاست از باند فرودگاه امام خمینی (ره) دچار نقص فنی در بخش لاستیک شد که پس از برطرف کردن، مسافران به هواپیما برگشتند.
دلیل نقص فنی در این پرواز، نقص در سیستم فرامین بوده است که خلبان را از ادامه مسیر پروازی منصرف و نیم ساعت بعد از پرواز به فرودگاه امام خمینی بازگرداند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ