ایرباس ۳۰۰-۳۴۰ هواپیمایی آسمان به رجیستر EP-APA که صبح امروز (دوشنبه) از تهران عازم استانبول بود، به دلیل نقص فنی موتور نتوانست به پرواز خود ادامه دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: برای متقاضیانی که اطلاعاتشان در سامانه پیش ثبت نام انتخابات مجلس ناقص بوده است، پیامک ارسال می‌شود.
مرکز ارزشیابی نظام آموزش و پرورش در حالی از رفع نقص سامانه در نمایش کارنامه شرکت کنندگان در آزمون‌های استعدادهای درخشان خبر داده است که قرار است نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی هم اعلام شود.
‌روابط عمومی فرودگاه پیام اعلام کرد: علت حادثه سقوط هواپیمای آموزشی نقص فنی بوده است.
مشهد ـ مدیر روابط‌ عمومی شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد گفت: مشکل فنی در قطار، منجر به تخلیه مسافری و اختلال چند دقیقه‌ای در سرویس دهی خط یکم متروی این شهر شد.
دماوند- رئیس پلیس راهور دماوند با اشاره به اینکه برخورد تریلر با ۲۱ خودرو در مسیر تهران- دماوند ۵ مصدوم بر جا گذاشت، گفت: این حادثه به علت استفاده مکرر از ترمز و ایجاد نقص رخ داده است.
مسافر هواپیمایی زاگرس گفت: متأسفانه در این مدت نماینده شرکت هواپیمایی سراغ مسافران نیامد و هیچ توضیحی به مسافران نداد، این در حالی است که تعدادی از مسافران از شهرستان‌های استان کرمان به کرمان آمده بودند و برای برگشت و سپس بازگشت روز آینده با مشکل مواجه هستند.
پرواز اهواز - مشهد هواپیمایی آتا به شماره ۵۶۴۰ که از فرودگاه بین‌المللی اهواز به سمت مشهد پرواز کرده بود، دقایقی پس از پرواز به دلیل اعلام هشدار و بنا به تشخیص خلبان و بر اساس استاندارد‌های ایمنی در سلامت کامل به فرودگاه مبدا بازگشته است. تهران-
مسعود درستی درباره حادثه روز گذشته ۲۳ خرداد در ایستگاه متروی شهید بهشتی که ساعت ۱۷:۱۲ در پله برقی رخ داد، گفت: بر اساس بررسی‌های اولیه در کمیسیون سوانح، دلیل این حادثه، نقص فنی در اتصالات گیربکس پله برقی بوده؛ اما موارد دیگر نیز در دست بررسی است.
سخنگوی هواپیمایی ایران‌ایر گفت: پرواز مشهد- جده به‌دلیل یک نقص فنیِ خاص به جای بازگشت به ایران در فرودگاه مدینه‌النبی فرود آمد.
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: اطلاعات مربوط به خودروها را برای جایگزینی کارت‌های بانکی با کارت‌های سوخت در اختیار نداریم.
هواپیمای بوئینگ آسمان که روز گذشته در فرودگاه زاهدان به دلیل نقص فنی زمین‌گیر شده بود، امروز یکشنبه در فرودگاه مشهد دچار همان مشکل شد و نتوانست پرواز مشهد به یزد خود را به موقع انجام دهد.
مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس گفت: مسافران شرکت هواپیمایی ایران ایرتور به دلیل نقص فنی امروز این هواپیما در تهران، ساعت ۲۲ امشب از شیراز راهی پایتخت می‌شوند.
نقص فنی موجب شده نتفلیکس از دسترس خارج شود و بیش از ۱۱ هزار کاربر آن در آمریکا نتوانند از این طریق فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه خود را تماشا کنند.
هواپیمای کاروان نونهالان فولاد خوزستان در مسیر تهران دچار نقص فنی شد.
هواپیمای کاروان نونهالان فولاد خوزستان در مسیر تهران دچار نقص فنی شد.
روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی در اطلاعیه‌ای با اشاره به دلیل انتشار دود در اتوبوس بی‌آرتی، اعلام کرد: بر این اساس روز جاری یک دستگاه اتوبوس بی‌آرتی در ایستگاه لویزان تهران دچار نقص فنی شد که به دلیل بروز نقص فنی در قسمت موتور، اتوبوس بی‌آرتی دچار دود گرفتگی شد.
یک سیستم پیشرفته برای اولین بار می‌تواند با گوش کردن به صدای بخش‌های مختلف موتور خودرو اشکالات آن را شناسایی کند تا برای رفع نقص اقدام شود.
یک فروند هواپیمای تک موتوره پایپر PA ۲۸ در ساحل فرود اضطراری کرده است. به گزارش لس آنجلس تایمز این هواپیما به دلیل نقص فنی قادر به بازگشت به فرودگاه نبوده و در ساحلی در ۳۰ مایلی شمال سن دیگو فرود آمده است. سه سرنشین در هواپیما حاضر بودند که هر سه نفر سلامت از هواپیما خارج شده‌اند./ منبع: چندثانیه
یک فروند هواپیمای تک موتوره پایپر PA۲۸ در ساحل فرود اضطراری کرده است. به گزارش لس آنجلس تایمز این هواپیما به دلیل نقص فنی قادر به بازگشت به فرودگاه نبوده و در ساحلی در ۳۰ مایلی شمال سن دیگو فرود آمده است. سه سرنشین در هواپیما حاضر بودند که هر سه نفر سلامت از هواپیما خارج شده‌اند.
در مجموع ۶۸ نفر از اهالی رسانه برای پوشش خبری یک رزمایش عازم بندرعباس می‌شوند، تا از آنجا به چابهار بروند. مقدمات برای سفر آماده شده و هواپیمای ترابری ارتش جمهوری اسلامی ایران با مدل C-۱۳۰ ماموریت انتقال خبرنگاران را برعهده گرفته است. درست زمانی که همه آماده‌ی سفر هستند، هواپیما پنج ساعت تأخیر می‌کند و مسافران بالاخره عازم می‌شوند. چیزی از بلند شدن هواپیما نمی‌گذرد که نقص فنی در یکی از چهار موتور هواپیما مسافران را وحشت‌زده می‌کند. هواپیما تغییر جهت می‌دهد و دوباره به سمت فرودگاه مهرآباد بازمی‌گردد، اما با یک موتور خاموش سه کیلومتر نزدیکتر از باند فرودگاه و در شهرک توحید تهران سقوط می‌کند.
سخنگوی سازمان هواپیمای کشوری، با تکذیب آتش سوزی موتور هواپیمای فوکر آسمان گفت: این هواپیما دچار نقص فنی در موتور شده بود.
بر اساس اعلام یکی از مسافران تهران- بوشهر هواپیمایی آسمان، این پرواز در ساعت ۵ صبح امروز (دوشنبه) دچار نقص فنی در زمان استارت موتور شد. ترکیدگی موتور منجر به آتش‌سوزی شد و نهایتاً با حضور نیرو‌های آتش‌نشانی عملیات حریق در فرودگاه مهرآباد انجام و به هیچ مسافری آسیبی وارد نشده است.
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: یک دستگاه اتوبوس حامل زائران اربعین حسینی که از شهر بناب آذربایجان شرقی عازم مرز مهران بوده، در کیلومتر ۳۵جاده ایلام به مهران به علت نقص فنی از قسمت موتور دچار حریق شده و با حضور به موقع ماموران پلیس راه و عوامل امدادی اطفاء حریق انجام شد.
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: یک دستگاه اتوبوس حامل زائران اربعین حسینی که از شهر بناب آذربایجان شرقی عازم مرز مهران بوده، در کیلومتر ۳۵جاده ایلام به مهران به علت نقص فنی از قسمت موتور دچار حریق شده و با حضور به موقع ماموران پلیس راه و عوامل امدادی اطفاء حریق انجام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ