وزارت نفت اعلام کرد: یکی از تأسیسات انتقال گاز در شمال کشور، به‌دلیل بروز مشکلی عملیاتی، از سرویس خارج شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
‌روابط عمومی فرودگاه پیام اعلام کرد: علت حادثه سقوط هواپیمای آموزشی نقص فنی بوده است.
ساعت ۱۸ و ۴۸ دقیقه عصر امروز به‌دلیل بروز نقص فنی در یکی از وسایل بازی شهر بازی پارک ناژوان اصفهان ۹ نفر نوجوان حدود۱۳ تا۱۵ سال مصدوم شدند.
مشهد ـ مدیر روابط‌ عمومی شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد گفت: مشکل فنی در قطار، منجر به تخلیه مسافری و اختلال چند دقیقه‌ای در سرویس دهی خط یکم متروی این شهر شد.
مسافر هواپیمایی زاگرس گفت: متأسفانه در این مدت نماینده شرکت هواپیمایی سراغ مسافران نیامد و هیچ توضیحی به مسافران نداد، این در حالی است که تعدادی از مسافران از شهرستان‌های استان کرمان به کرمان آمده بودند و برای برگشت و سپس بازگشت روز آینده با مشکل مواجه هستند.
پرواز اهواز - مشهد هواپیمایی آتا به شماره ۵۶۴۰ که از فرودگاه بین‌المللی اهواز به سمت مشهد پرواز کرده بود، دقایقی پس از پرواز به دلیل اعلام هشدار و بنا به تشخیص خلبان و بر اساس استاندارد‌های ایمنی در سلامت کامل به فرودگاه مبدا بازگشته است. تهران-
مسعود درستی درباره حادثه روز گذشته ۲۳ خرداد در ایستگاه متروی شهید بهشتی که ساعت ۱۷:۱۲ در پله برقی رخ داد، گفت: بر اساس بررسی‌های اولیه در کمیسیون سوانح، دلیل این حادثه، نقص فنی در اتصالات گیربکس پله برقی بوده؛ اما موارد دیگر نیز در دست بررسی است.
سخنگوی هواپیمایی ایران‌ایر گفت: پرواز مشهد- جده به‌دلیل یک نقص فنیِ خاص به جای بازگشت به ایران در فرودگاه مدینه‌النبی فرود آمد.
هواپیمای بوئینگ آسمان که روز گذشته در فرودگاه زاهدان به دلیل نقص فنی زمین‌گیر شده بود، امروز یکشنبه در فرودگاه مشهد دچار همان مشکل شد و نتوانست پرواز مشهد به یزد خود را به موقع انجام دهد.
مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس گفت: مسافران شرکت هواپیمایی ایران ایرتور به دلیل نقص فنی امروز این هواپیما در تهران، ساعت ۲۲ امشب از شیراز راهی پایتخت می‌شوند.
در ساعت ۷:۴۴ صبح امروز سه‌شنبه ۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ یکی از قطار‌های خط ۳ در ورودی شرقی ایستگاه راه‌آهن به دلیل نقص فنی متوقف شد.
نقص فنی موجب شده نتفلیکس از دسترس خارج شود و بیش از ۱۱ هزار کاربر آن در آمریکا نتوانند از این طریق فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه خود را تماشا کنند.
هواپیمای کاروان نونهالان فولاد خوزستان در مسیر تهران دچار نقص فنی شد.
هواپیمای کاروان نونهالان فولاد خوزستان در مسیر تهران دچار نقص فنی شد.
شرکت اپل مشکلاتی را که باعث عدم دسترسی به خدمات موسیقی این شرکت شده بود، در بامداد روز سه‌شنبه برطرف کرد.
چندین پرواز شرکت هواپیمایی آتا از روز گذشته به دلیل بروز نقص فنی در یکی از هواپیماها دچار تاخیر شده است و مسافران سرگردان مانده‌اند.
سرپرست روابط عمومی شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، از رفع نقص فنی پیش‌آمده در خط یک متروی تهران خبر داد.
بینندگان تلویزنی فقط چند دقیقه از دیدار فولاد خوزستان و ملوان را توانستند نظاره کنند.
این افراد به‌علت نقص فنی یکی از مینی‌بوس‌ها در میانه راه گرفتار می‌شوند و حدود ۲۴ ساعت به‌دلیل ناآگاهی از مسیر در شرایط جوی گرفتار می‌شوند و این ساعات را بدون آذوقه و وسایل گرمایشی به‌سر می‌کنند.
وزارت نفت اعلام کرد: یکی از تأسیسات انتقال گاز در شمال کشور، به‌دلیل بروز مشکلی عملیاتی، از سرویس خارج شده است.
در مجموع ۶۸ نفر از اهالی رسانه برای پوشش خبری یک رزمایش عازم بندرعباس می‌شوند، تا از آنجا به چابهار بروند. مقدمات برای سفر آماده شده و هواپیمای ترابری ارتش جمهوری اسلامی ایران با مدل C-۱۳۰ ماموریت انتقال خبرنگاران را برعهده گرفته است. درست زمانی که همه آماده‌ی سفر هستند، هواپیما پنج ساعت تأخیر می‌کند و مسافران بالاخره عازم می‌شوند. چیزی از بلند شدن هواپیما نمی‌گذرد که نقص فنی در یکی از چهار موتور هواپیما مسافران را وحشت‌زده می‌کند. هواپیما تغییر جهت می‌دهد و دوباره به سمت فرودگاه مهرآباد بازمی‌گردد، اما با یک موتور خاموش سه کیلومتر نزدیکتر از باند فرودگاه و در شهرک توحید تهران سقوط می‌کند.
متاسفانه تجربه نشان داده است که ماشین اقتصاد ما دچار نقص فنی بزرگی است که با تغییر قطعات قابل تعمیر نیست. لذا باید به تعویض آن همت گماشت و ماشین کارآمدی را جایگزین کرد. به طور مثال با افزایش دستمزدها در اقتصاد تورمی، قدرت خرید نه تنها اصلاح نمی‌شود بلکه در تله مارپیچ دستمزد تورم می‌افتد و افزایش دستمزد در کوره تورم حاصله ذوب می‌شود. زیرا متغیرهای اقتصادی زنجیروار به یکدیگر مرتبطند و نمی‌توان به صورت انتزاعی یکی از آنها را تغییر داد و نتیجه مثبت گرفت
یکی از مدیران ارشد شرکت کاکائو، اپراتور برترین پیام‌رسان موبایلی کره جنوبی موسوم به کاکائو تاک به علت نقص فنی بی سابقه آن کناره‌گیری خواهد کرد.
بر اساس اعلام یکی از مسافران تهران- بوشهر هواپیمایی آسمان، این پرواز در ساعت ۵ صبح امروز (دوشنبه) دچار نقص فنی در زمان استارت موتور شد. ترکیدگی موتور منجر به آتش‌سوزی شد و نهایتاً با حضور نیرو‌های آتش‌نشانی عملیات حریق در فرودگاه مهرآباد انجام و به هیچ مسافری آسیبی وارد نشده است.
صبح امروز (چهارشنبه) یکی از مسافران پرواز شماره ۳۹۱۴ هواپیمای آسمان در مسیر تهران-بوشهر در تماس از ناتمام ماندن این پرواز به دلیل نقص فنی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ