مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو، در حال حاضر فقط به درخشش در سوپرجام پرتغال فکر می‌کند، نه تاتنهام.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع باتجربه فوتبال ایران هنوز تصمیمی درباره آینده خود نگرفته، او نه رسما لژیونر شده و نه با استقلال تمدید کرده است.
علیرضا رضایی همچنان در تمرینات استقلال حضور دارد و به نظر می‌رسد آبی پوشان با 4 دروازه‌بان لیگ را شروع کنند.
طبق ادعای مارکا، کارلو آنچلوتی هنوز با برزیل قرارداد رسمی امضا نکرده و توافق صورت گرفته صرفا شفاهی بوده است. او برای مدیران برزیلی روشن کرده که فعلا فقط روی رئال تمرکز دارد.
سرمربی تیم ملی کاراته گفت: سه رویداد مهم در سال ۱۴۰۲ پیش روی کاراته ایران قرار دارد، ولی در شرایط فعلی تمرکز ما روی مسابقات قهرمانی آسیاست.
اساسا و از لحاظ تکاملی خشم برای محافظت از خود در برابر دشمن یا خطر طراحی شده است. خشم به ما انگیزه می‌دهد که نسبت به تهدیدات توجه کنیم و تمرکز ما را بیشتر می‌کند. هنگامی که ما مورد تهدید یا حمله قرار می‌گیریم، خشم فعال می‌شود و ما را وادار می‌کند که برای دفاع از خود سریع و با قدرت عمل کنیم.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه سه هفته پایانی لیگ فوق العاده حساس شده است گفت: ساپینتو روزهای سختی دارد و باید در دو جبهه موفق باشد.
الیور کان، نایب رئیس بایرن مونیخ می‎‌‌گوید تمرکز فعلی شاگردان توماس توخل روی قهرمانی در بوندسلیگا معطوف شده است.
متئو دارمیان به هواداران اینتر وعده داد که پس از بازی با بنفیکا روی سری آ تمرکز خواهند کرد تا رتبه چهارم را کسب کنند.
سعیدی تاکید کرد: متاسفانه اولویت های کشور و آنچه که مطالبات مردمی است را مسئولان نمی شناسند. ما جامعه ای داریم که نسبت به بحث پوشش بسیار حساس است و حساسیت درستی هم دارد اما اگر قرار است اولویت ها را در نظر بگیریم علی القاعده تمرکز مسئولان باید نسبت به بحث های اولویت دار باشد که الان در شرایط فعلی بحث های معیشتی و اقتصادی است.
مدافع گرجستانی پرسپولیس با اشاره به در پیش بودن دربی، گفت: تمرکز خود را بازی به بازی حفظ می کنیم ولی الان مهمترین دیدار را با مس کرمان داریم و سپس به استقلال فکر می‌کنیم.
هافبک استقلال می‌گوید تمرکز اعضای تیمش روی مسابقه با هوادار است و فعلا به دربی و دیدار با پرسپولیس فکر نمی‌کنند.
توماس توخل تاکید کرد که بازی فردا برابر فرایبورگ اهمیتی بیشتر از بازی سه‌شنبه برابر منچسترسیتی دارد و روی آن تمرکز کرده‌اند.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا در صحبت های امروز خود به احتمال بازگشت لیونل مسی واکنش نشان داد.
کشتی آزادکار کشورمان گفت: روسیه کشتی‌گیران خیلی خوبی آورده بود و مسابقه هیجان انگیزی داشتیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که نمی‌توان از الان در مورد جایگاه تیم ها قضاوت کرد گفت: آن چیزی که برای ما مهم است تلاش بیشتر و تمرکز روی بازیهای پیش‌رو است.
ارلینگ هالند می‌گوید به دست آوردن توپ طلا یکی از هدفهای بلندمدت او است ولی در حال حاضر همه تمرکزش را به جوایز انفرادی نخواهد داد و به فکر موفقیت تیمش خواهد بود.
علاوه‌بر فعالیت‌ تصفیه‌کنندگی هوا، این ایرباد نوآورانه، تجربه گوش دادن به موسیقی را نیز همزمان فراهم کرده است. این ایرباد از فناوری حذف نویز فعال ترکیبی استفاده می‌کند تا به کاربران اجازه دهد بدون مزاحمت سر و صداهای خارجی، روی آهنگ دلخواه خود تمرکز کنند.
علی اصغر قائمی عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در مورد وعده ورود تراموا از سوی شهردار تهران به پایتخت، واکنش نشان می‌دهد و می‌گوید: در دوره‌های قبل چند نمونه اتوبوس‌های سه کابین وارد شد که تست هایش را انجام داد و می‌توانیم به جای تراموا در مورد ورود این اتوبوسها، تمرکز کنیم. البته در حالت کلی هر مد حمل و نقلی جدیدی که بخواهد در تهران فعال شود باید در وهله اول مصوبه شورایعالی ترافیک را اخذ کند و بعد از آن بایستی از شورای شهر تهران مصوبه بگیرد تا قابلیت اجرا پیدا کند.
«ریشه مواضع تند فعلی اروپا علیه ایران را باید در اعتراضات اخیر در کشورمان، تحلیل اروپا از عدم اراده جدی ایران جهت حصول توافق اتمی با غرب، و در نهایت، حساسیت اروپا در مورد معادله جنگ اوکراین و طرح ادعا‌های مختلف در مورد دخالت و کنشگری فعال ایران در قالب آن جستجو کرد. تهران باید با تمرکز بر این موارد، روند و موج ایجاد شده علیه خود را معکوس کند و روند دیپلماتیک با اتحادیه اروپایی و کشور‌های مهم آن را از تنش‌زایی فزاینده به سمت آرامش و ثبات سوق دهد.»
اندریک تمام تمرکزش روی پالمیراس است و برایش مهم نیست که نمایندگان رئال برای تماشای بازی هایش و مذاکره احتمالی برای خرید او در برزیل حضور دارند.
لوکاس واسکز، مدافع باتجربه رئال مادرید، مدعی شد فعلا تمرکز بازیکنان این تیم روی ال کلاسیکو نیست.
هری کین، ستاره انگلیسی تاتنهام، فعلا تمایلی به صحبت در مورد احتمال انتقال به بایرن مونیخ ندارد.
مربی ذوب آهن می گوید که آنها فعلا به بازی با استقلال فکر نمی کنند و تمام تمرکز آنها روی دیدار مقابل نساجی است.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو با بیان این‌که روند فعلی کاهش شکایات مشتریان، بیانگر حرکت صحیح در مسیر جلب رضایتمندی مشتریان است، گفت: نتایج پروژه‌های کیفی در زنجیره ارزش ایران‌خودرو در حال به ثمر نشستن است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ