طبق ادعای مارکا، کارلو آنچلوتی هنوز با برزیل قرارداد رسمی امضا نکرده و توافق صورت گرفته صرفا شفاهی بوده است. او برای مدیران برزیلی روشن کرده که فعلا فقط روی رئال تمرکز دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسا، مدعی اهمیت آنسو فاتی در بارساست، اگرچه او اعتراف می‌کند که تا پایان نقل و انتقالات، هر اتفاقی ممکن است، بیفتد.
فابیو کاپلو نیز دوران کاری خود را وامدار حضور برلوسکونی می داند.
رئال مادرید در عرض 24 ساعت و با جدایی آسنسیو، هازارد، ماریانو و بنزما 76 میلیون یورو از میزان دستمزدی که باید می‌پرداخت، کم کرد.
دنی کارواخال، ستاره رئال مادرید، بعد از پیروزی تیمش مقابل رایو وایه‌کانو گفت فصل برای سفیدپوشان عملا به پایان رسیده و آنها تنها برای حفظ شخصیت و پرستیژ باشگاه در بازی‌های باقی‌مانده تلاش می‌کنند.
رئال مادرید با شکست برابر رئال سوسیداد آمار نشان داد که در دیدارهای خارج از خانه با مشکل جدی روبرو است.
دنی سبایوس امشب در غیاب لوکا مودریچ در ترکیب ثابت رئال مادرید برابر آلمریا به میدان خواهد و این فرصت را دارد تا در چهار بازی پیش رو ثابت کند شایسته ماندن در این باشگاه است.
ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است فقط رئال مادرید قادر به شکست سیتی و ممانعت از کسب سه‌گانه توسط این تیم خواهد بود.
میلیتائو، مدافع برزیلی رئال مادرید، در آستانه بازی فردا با چلسی در لیگ قهرمانان می‌گوید تیمش باید تنها برای پیروزی به میدان برود چون هر خواسته دیگری کار را برای رئال پیچیده خواهد کرد.
کارلو آنچلوتی نگران آینده‌اش نیست و به همه اطمینان داد که فقط به موفقیت رئال فکر می‌کند.
کارلو آنچلوتی نگران آینده اش نیست و به همه اطمینان داد که فقط به موفقیت رئال فکر می کند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه دیدار تیمش با کریستال پالاس می‌گوید بازیکنانش شکست تلخ مقابل رئال را فراموش کرده و از این پس تنها به کسب سهمیه چمپیونزلیگ فصل آینده فکر خواهند کرد.
مدیر برنامه‌های کواراتسخلیا، ستاره گرجی ناپولی، در واکنش به شایعات انتقال او به رئال مادرید می‌گوید باشگاه‌های زیادی به کواراتسخلیا علاقه‌مندند ولی او فعلا فقط به ناپولی فکر می‌کند.
خاویر تباس، رییس لالیگا، معتقد است که تنها باشگاهی که در اسپانیا توانایی خرید ارلینگ هالند و کیلیان امباپه را دارد رئال مادرید است.
امیلیو بوتراگنیو، یکی از مدیران رئال مادرید، می‌گوید این تیم در جام حذفی اسپانیا فقط به دنبال قهرمانی است.
مدیران رئال مادرید پس از شکست شب گذشته از بارسا در فینال سوپرجام قصد اتخاذ تصمیمات سخت‌گیرانه را ندارند.
ای‌اس‌پی‌ان ادعا کرد که رئالی‌ها از به خدمت گرفتن جود بلینگام، ستاره دورتموند، مطمئن هستند اما تنها 100 میلیون یورو برای او هزینه خواهند کرد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که فقط رئال مادرید است که برای قهرمانی در لیگ قهرمانان به میدان می‌رود.
اندریک تمام تمرکزش روی پالمیراس است و برایش مهم نیست که نمایندگان رئال برای تماشای بازی هایش و مذاکره احتمالی برای خرید او در برزیل حضور دارند.
با اتمام شب دوم هفته پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان، حذف دو تیم اسپانیایی دیگر نیز قطعی شد.
دنی سبایوس، ستاره اسپانیایی رئال مادرید، مدعی شد تیمش در زمان خوبی مهیای دربی برابر اتلتیکو شده است.
با خروج کاسمیرو از رئال مادرید و انتقال این هافبک برزیلی به منچستریونایتد، از تیم رویایی رئال مادرید که سه بار پشت سر هم فاتح اروپا شد، فقط همین چهار بازیکن باقی مانده اند؛ کریم بنزما، لوکا مودریچ، دنی کارواخال و تونی کروس.
رئال مادرید با جدایی کاسمیرو اقدام به خرید بازیکن نخواهد کرد و تنها در صورت جدایی مارکو آسنسیو، یک مهاجم جدید جذب می کند.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسا، رئال مادرید را شانس اول قهرمانی لالیگا می‌داند. او تایید کرد که میرالم پیانیچ فصل جاری در بارسا خواهد ماند.
هند واردکننده بنزین و دیزل شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ