مدافع باتجربه فوتبال ایران هنوز تصمیمی درباره آینده خود نگرفته، او نه رسما لژیونر شده و نه با استقلال تمدید کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه لایپزیش هرگونه توافق با سیتی برای انتقال 100 میلیون یورویی یوشکو گواردیول را رد کرد تا انتقالی که پپ گواردیولا بی صبرانه منتظرش است، فعلا منتفی شود.
مذاکرات استقلال و عارف غلامی فعلا به نتیجه نرسیده، اما به نظر می رسد به زودی توافق برای تمدید قرارداد حاصل شود.
طبق ادعای مارکا، کارلو آنچلوتی هنوز با برزیل قرارداد رسمی امضا نکرده و توافق صورت گرفته صرفا شفاهی بوده است. او برای مدیران برزیلی روشن کرده که فعلا فقط روی رئال تمرکز دارد.
سخنگوی کاخ سفید در پاسخ به سوالی مبنی بر این که با توجه به موضع اخیر آمریکا مبنی بر این که برجام (توافق هسته‌ای) فعلا در دستور کار آن قرار ندارد، وجود کانال‌های دیپلماتیک با ایران چه توجیهی دارد؟ گفت: «داشتن کانال‌های باز گفتگو مهم است. تکرار می‌کنم که سیاست ما در قبال ایران تغییری نکرده است. ما در این باره بسیار صریح بوده‌ایم.»
اخبار منتشر شده درباره توافق مهاجم باتجربه استقلال با شمس‌آذر قزوین صحت ندارد.
مرندی با تأکید بر اینکه توافق هسته‌ای باید به گونه‌ای تنظیم شود که مجال تقلب در آن وجود نداشته باشد، گفت: رافائل گروسی، مدیرکل فعلی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی «مستقل» نیست.
ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به این سوال که چه اطلاعات تازه‌ای درباره آخرین وضعیت مذاکرات احیای توافق هسته‌ای (برجام) وجود دارد، گفت: رییس جمهور بایدن و وزیر امور خارجه بلینکن کاملا نسبت به این که ایران هیچ گاه اجازه دست‌یابی به یک سلاح اتمی را پیدا نکند، متعهد هستند. ما همیشه بر این باور بوده‌ایم که دیپلماسی بهترین مسیر رو به جلو برای رسیدن راهکاری است که به طور قابل راستی‌آزمایی و پایداری اطمینان حاصل کنیم ایران هیچ گاه به یک سلاح اتمی دست پیدا نمی‌کند. فعلا چیزی برای اعلام کردن وجود ندارد و هیچ گزینه‌ای از روی میز کنار نرفته است.
وزیر امور خارجه آمریکا در اظهاراتی ضد ایرانی مدعی شد که ایران برای ورود به مذاکرات توافق هسته ای جدی نیست و توافق با ایران اولویت فعلی آمریکا نیست.
فدراسیون فوتبال ایران و عراق فعلا در مورد محل برگزاری مسابقه دوستانه به توافق نرسیده‌اند.
در موقعیت کنونی احتمال اینکه برنامه جامع اقدام‌مشترک یا هر نوع توافقی که منتج به تسهیل فروش نفت و بازگشت منابع حاصل از صادرات نفت شود، امری تقریبا محقق‌نشدنی است. به‌طور کلی ناامیدی در این زمینه طی چند وقت اخیر باعث شد تا حدودی نرخ اسکناس آمریکایی تحت‌تاثیر قرار گیرد. با توجه به تشدید تقاضا و تشکیل موجی از خرید مشاهده می‌شود که سطوح حمایتی فعلی دلار در بازار آزاد تقریبا تثبیت ‌شده‌است. آن‌طور که به‌نظر می‌رسد، بازار در حال کف‌سازی در ارقام شکل‌گرفته برای نرخ دلار است.
نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران، بار دیگر اعلام کرد که دستیابی به توافق در خصوص احیای برجام، در حال حاضر اولویت واشنگتن نیست. وی با ادعای این‌که آمریکا مسیر دیپلماسی هسته‌ای را باز نگه می‌دارد، گفت که در شرایط فعلی، توافق در دستور کار ما نیست.
«آمریکایی‌ها بر این باورند که فعلا باید صبر کنند تا شاید فشار‌های اعتراضی علیه دولت در ایران افزایش پیدا کند و شاید در نهایت نظام سیاسی ایران با حس کردن تشدید فشار‌های داخلی علیه خود، به خواست‌های واشینگتن وآنچه مطلوبِ آن است، تن بدهد. در این فضا، فشار‌های تحریمی علیه ایران نیز کاهش پیدا می‌کنند و توافقی حاصل می‌شود و با تزریق منابع مالی ناشی از آن به کشور، فضای آرامش بار دیگر در ایران برقرار می‌شود. البته که این موضوع همانطور که گفتم، تحلیل و تفسیر آمریکایی‌ها است.»
چگونه مردم ایران می‌توانند نسبت به اقداماتی که آمریکا انجام داده بی‌تفاوت باشند. همچنان در ذهن ملت ایران سوالات جدی وجود دارد. چرا اینقدر ظلم به مردم ایران انجام دادند؟ مگر مردم ایران چکار می‌خواستند انجام دهند؟ مگر مردم ایران بجز استقلال، آزادی و توجه به آرمان‌های خود حرف دیگری دارند؟ چرا اینقدر به ملت ایران ظلم می‌شود؟
مجید بهزادپور گفت: در قانون شخص ثالث پیش بینی شده تا ۲.۵ درصد سهم خسارت در صورتی که طرفین درگیری در تصادف توافق داشته باشند، نیازی به کروکی نیست و به صورت توافقی خسارت به زیان دیده پرداخت می‌شود.
مجید بهزادپور گفت: در قانون شخص ثالث پیش بینی شده تا ۲.۵ درصد سهم خسارت در صورتی که طرفین درگیری در تصادف توافق داشته باشند، نیازی به کروکی نیست و به صورت توافقی خسارت به زیان دیده پرداخت می‌شود.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه لفاظی ها علیه ایران که ناشی از شدت هراس از توافق احتمالی برای لغو تحریم ها است، مدعی شد که مخالف توافق با ایران نیست ولی توافق کنونی، بد است.
مهدی آیتی ضمن برشمردن آثار مثبت احیای برجام تاکید کرد که امضای توافق روی کاغذ کافی نبوده و باید به بهره‌بردای موثر و استفاده از همه ظرفیت‌های آن بود.
کنعانی مقدم گفت: عمر توافق جدید تقریبا ۵ سال بیشتر نیست و قاعدتا بعد از ۵ سال امکان دارد تغییراتی در تعهدات انجام شود.
بولتون مدعی شد: یک دولت جمهوری‌خواه در آینده، بدون شک در پی از بین بردن هرگونه توافقی خواهد شد که دولت فعلی آمریکا با ایران انجام دهد.
ساداتیان توافق و احیای برجام را نیاز همه طرف‌ها می‌داند اما معتقد است که آنچه فعلا روی میز است توافقی مطلوب طرف اروپایی‌ خواهد بود.
یک کارشناس بازار سرمایه با انتقاد از لغو عرضه خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی در بورس کالا از سوی وزارت صمت، اظهار کرد: چرا وزارت صمت به نظر کارشناسان توجهی ندارد؟
رعایت الزامات و استاندارد های فنی و البته کاربرد ادامه دار خودپردازها در بانک ایران زمین باعث شده تا شاهد رشد ۲۷۳ درصدی مبلغ تراکنش‌‌های سالانه خودپرداز‌های بانک ایران زمین طی ۵ سال اخیر باشیم.
با توجه به محرومیت امید عالیشاه باید علیرضا بیرانوند را کاپیتان اول پرسپولیس در شروع لیگ جدید دانست.
در فاصله حدود ۴۰ روز مانده تا مسابقات جهانی کشتی آزاد، ستاره‌های کشتی ایران فشار سنگینی را در تمرینات متحمل می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ