مربی ذوب آهن می گوید که آنها فعلا به بازی با استقلال فکر نمی کنند و تمام تمرکز آنها روی دیدار مقابل نساجی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: دمای هوای استان طی هفته جاری روند افزایشی خواهد داشت.
قرعه کشی 4 وزن رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردغو ترکیه برگزار شد و نمایندگان کشورمان از ساعت 14:30 امروز به میدان می روند.
بررسی ها نشان می دهد که قیمت مسکن در تهران روزانه روند کاهشی پیدا کرده است تا جایی که برخی از خانه ها هر روز تا ۲۰۰ میلیون تومان از قیمتش کاسته می شود.
عضو کمیته استقلال درباره روند انتخاب سرمربی این تیم و تاخیری که برخلاف انتظار برای اعلام نام جانشین ساپینتو شکل گرفته، پاسخ داد.
روز شنبه ستاره های کشتی آزاد آمریکا برای تصاحب دوبنده تیم ملی این کشور در مسابقات جهانی 2023 روی تشک می روند.
چهل و سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی از فردا و به مدت 2 روز در سالن الغدیر شهر ارومیه برگزار می شود.
هافبک تکنیکی پرسپولیس در ادامه روند درخشان خود در ترکیب این تیم، برابر گل گهر نیز زمینه‌ساز پنالتی شد.
تیم مجیدی در ادامه روند ناکامی خود در نیم فصل دوم این با تساوی یک بر یک متوقف شد.
تیم هاکی روی یخ جوانان ایران در اولین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف تیم مغولستان خواهند رفت.
تحقیقات روی موش‌ها نشان می‌دهد که حتی نوشیدن کم الکل هم می‌تواند از بین رفتن سلول‌های مغز و تشکیل پلاک‌هایی را که نشانه بیماری آلزایمر هستند، تسریع بخشد.
مطالعه بر روی کرم‌های حلقوی نشان می‌دهد که داروی فشار خون ممکن است به کُند کردن روند پیری کمک کند.
شرکت سایکوف درحال‌حاضر روی توسعه قابلیت Live Forever یا زندگی جاودان برای آواتار چت‌بات‌ها در دنیای واقعیت مجازی کار می‌کند.
یکی از بقایای روند ترمیم زخم، به جا ماندن یا جای جوش خوردن زخم است که در پزشکی به آن «اسکار» گفته می‌شود.
مطالعه‌ای تازه صورت گرفته بر روی بیش از ۲۹ هزار سالمند شش عادت را مورد شناسایی قرار داده از خوردن انواع غذا‌ها گرفته تا مطالعه منظم یا بازی با ورق و کارت که با کاهش خطر ابتلا به زوال عقل و کُند ساختن سرعت کاهش حافظه مرتبط هستند.
قابلیت مسدود کردن سریع مخاطبین در واتساپ، روند شناسایی و بلاک پیام‌ یا تماس اسپم را بسیار ساده‌تر و موثرتر از گذشته خواهد کرد.
گل‌محمدی می‌گوید روند بازی طوری بود که آنها می‌توانستند گلهای بعدی را هم بزنند اما اخراج مهدی ترابی، کار را خراب کرد.
سرمربی تیم فوتبال چادرملوی یزد می‌گوید تیمش برخلاف روند مسابقه بازی را واگذار کرده است.
آبادان - صنعت نفت در ادامه روند ناکامی‌های خود در این فصل به تیم سپاهان اصفهان باخت تا همچنان به روند قعرنشینی خود در لیگ برتر ادامه دهد.
امیرحسین اصلانیان اگرچه نقدهایی به تیم پرسپولیس دارد اما می‌گوید که این تیم در آینده بهتر و بهتر خواهد شد.
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: اگر می خواهیم روند نزولی نداشته باشیم بازیکنان باید با اراده بیشتری کار کنند و تمرکزمان روی تیم خودمان باشد.
وزیر ورزش با تمجید از روند برگزاری انتخابات کمیته المپیک گفت:  رای مجمع قابل احترام است و این رای ها خدایی نکرده روی شایستگی افراد تاثیر گذار نیست.
نماینده مجلس:‌ اگر مذاکرات به نتیجه نرسد به طبع گزینه های روی میز به سرعت تبدیل به قانون می شوند و قطعا مجلس دولت را ملزم به انجام اقداماتی خواهد کرد که برگشت پای میز مذاکره هزینه های سنگینی را برای طرف غربی به همراه خواهد داشت.
تیمی از دانشمندان دانشگاه گلاسکو انگلستان، یک سطح هوشمند قابل تنظیم (RIS) را توسعه داده اند که برای نظارت بیماران از راه دور استفاده می‌شود. هدف این کار، استفاده از هوش مصنوعی برای نظارت بر یک محیط از راه دور است که در مقیاس بالا با هزینه کم قابل پیاده سازی است.
ارزش واقعی سهام عدالت همسو با روند نزولی بازارکاهش یافت، به طوریکه ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه ۵۳۲ هزار تومانی نسبت به روز گذشته بیش از ۵۴ هزار تومان کاهش داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ