سعیدی تاکید کرد: متاسفانه اولویت های کشور و آنچه که مطالبات مردمی است را مسئولان نمی شناسند. ما جامعه ای داریم که نسبت به بحث پوشش بسیار حساس است و حساسیت درستی هم دارد اما اگر قرار است اولویت ها را در نظر بگیریم علی القاعده تمرکز مسئولان باید نسبت به بحث های اولویت دار باشد که الان در شرایط فعلی بحث های معیشتی و اقتصادی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سعیدی درباره تاثیر تورم بر زندگی نمایندگان مجلس گفت: به هر حال نمایندگان نیز از مردم هستند و جدا از آن‌ها زندگی نمی‌کنند. اینکه چرا باز هم با تمام این وضعیت علی رغم اینکه مجلس عنوان انقلابی دارد و دولت نیز عنوان محرومین را دارد، روز به روز مشکلات معیشتی مردم بیشتر می‌شود جای سوال است. الان مردم از ما هیچ توجهیی را نمی‌پذیرند. مردم به صراحت می‌گویند شما اگر واقعا منتقد یک موضوع بودید چرا از اختیارات نظارتی خود استفاده نکردید.
یک مقام آمریکایی به سی ان ان گفت که مجوز مالی در بحبوحه تحقیقات امنیتی دیپلماتیک وزارت امور خارجه در مورد سوء استفاده احتمالی از اطلاعات طبقه بندی شده به حالت تعلیق درآمده است.
دامنه اختیارات هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در حدی نیست که یک نماینده را از حق قانونی اش که استفاده از تریبون مجلس است محروم کنند.
دامنه اختیارات هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در حدی نیست که یک نماینده را از حق قانونی اش که استفاده از تریبون مجلس است محروم کنند.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: قطعا دیدار مقام معظم رهبری با اصلاح‌طلبان می‌تواند چراغ راه دولت برای استفاده از ظرفیت‌های مختلف باشد.
شاخه التقاطی جریان نواندیشی دینی، اما شعبه مهم‌تری است که خود انشعاب سه‌گانه‌ای را در بر می‌گیرد. نماینده یک شاخه آن عبدالکریم سروش است که کارکرد اصلی‌اش، تقلیل وحی الهی به رؤیا و تخیل با استفاده از آموزه‌های پوزیتیویستی کارل پوپر است
آصفری با اشاره به آمار دانش‌آموزان مسموم شده از ابتدای این موضوع تا روز یکشنبه هفته جاری (۲۱ اسفند) گفت: یک بخشی از مسمومیت ناشی از استفاده از نفتالین و همچنین ماده‌ای به نام برنج بوده است. بخشی از مسائل هم بخاطر شیطنت دانش آموزان بود که زودتر مدارس را تعطیل کنند. بخشی هم هدفمند و با غرض انجام شد (تقریبا بیش از ۱۰۰ نفر در این قضیه دستگیر شدند) که در بین دستگیرشدگان تعدادی دانش آموز بودند که بخاطر شیطنت این کار را انجام داده و با اخذ تعهد آزاد شدند.
یک نماینده مجلس گفت: دولت اشتباهات بزرگ و زیادی انجام داده است یکی از اشتباهاتش این بوده که در ارتباط با استفاده از نیرو‌های توانمند و متخصص کشور، کوتاهی کرد و بخش زیادی از این نیرو‌ها را کنار گذاشت. جریانی که به اصرار می‌خواست این دولت بر سر کار بیاید، امور کشور را به دست گرفت و سایر افراد را خصوصا در حوزه اقتصادی و زیرساخت‌ها از صحنه خارج کرد.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: عده‌ای قصد دارند از استیضاح به عنوان ابزار فشار استفاده کرده و در عزل و نصب‌های یک وزارتخانه دخالت کنند، در حالی که مجلس پشت پرده استیضاح را خواهد فهمید.
اصغر سلیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از وضعیت اقتصادی کشور می‌گوید: قبلاً می‌گفتیم مردم نان و پنیر یا ماست و خیار و گوجه فرنگی استفاده کنند، اما الان می‌بینیم که یک کیلو پیاز در حدود ۳۰ هزار تومان است. سوال من این است که یک کارمند و کارگر چطور از پسِ این هزینه‌ها بربیاید؟
یک نماینده مجلس می‌گوید: مسئولانی که از پلتفرم‌های فیلتر شده استفاده می‌کنند، چگونه می‌توانند این دوگانگی را توجیه کنند؟
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: باید صادقانه با مردم سخن بگوییم تا آن‌ها باور کنند منابع انرژی کشور رو به اتمام است و نیازمند صرفه جویی آن‌ها هستیم برای این مهم از دو اهرم پاداش و جریمه برای کم مصرفان و پرمصرفان می‌توان استفاده کرد.
در ادامه دهنوی در پاسخ به پرسش‌های دانشجویان گفت: درباره اتفاقات اخیر دانشگاه ها و بحث ممنوع‌الورود شدن و نوع برخوردها با دانشجویان که از سوی دانشگاه و دولت انجام می‌شود، لازم است توضیحاتی را ارائه کنم؛ واقعیت این است که «از ماست که برماست»؛ حرمت امامزاده را متولی آن باید نگه دارد؛ پس ما باید خودمان حرمت دانشگاه را حفظ کنیم.
نماینده مردم تبریز گفت: انتظار این است که ما با این موضوعات برخورد منطقی داشته باشیم. نباید گشت ارشاد را ناموس و یک خط قرمز تلقی کنیم یا مرزبندی‌های خودساخته را که نقطه طمع دشمنان است خطوط قرمز تلقی کنیم.
فلاحی همچنین درباره عملکرد نیروی انتظامی در اتفاقات شهریور و مهر ۱۴۰۱ گفت: تعداد بسیاری از نیروهای انتظامی شهید و جانباز شدند؛ آنها حاضر شدند شهید شوند اما در مقابل مردم از سلاح‌شان استفاده نکنند چون می‌گفتند که مردم در روبروی ما هستند و نباید در برابر مردم مقابله کنیم.
یک نماینده مجلس گفت: برابر دیدن تمام مشترکان خانگی، عدالت را محقق نمی کند در حالی که تعرفه گذاری پلکانی گاز خانگی به عدالت نزدیک تر است.
صبح امروز شنبه ۲۳ مهرماه ۱۴۰۱ سومین جلسه دادگاه متهم میلاد حاتم آبادی فراهانی، معروف به «میلاد حاتمی» از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی در خارج از کشور به ریاست قاضی صلواتی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشار دادگاه، وکیل مدافع و نماینده دادستان برگزار شد.
صبح امروز شنبه ۲۳ مهرماه ۱۴۰۱ سومین جلسه دادگاه متهم میلاد حاتم آبادی فراهانی معروف به «میلاد حاتمی» از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی در خارج از کشور به ریاست قاضی صلواتی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشار دادگاه، وکیل مدافع و نماینده دادستان برگزار شد.
سمیه رفیعی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: به عنوان یک زن از اتفاق پیش آمده عمیقا ناراحتم و خود را کنار خانواده مرحوم می‌دانیم. همچنین در قامت یک نماینده مجلس با استفاده از ظرفیت کمیسیون اصل نود و فراکسیون زنان از وزارت کشور و نیروی انتظامی توضیحات دقیق نسبت به این حادثه را مطالبه خواهیم کرد.
رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس، بیان کرد: باید از ظرفیت دیپلماسی ورزشی با به راه انداختن ضوابط و احکام موجود برای کنار زدن رقبای صهیونیستی در رویارویی با ورزشکاران مسلمان استفاده کرد.
اقبال شاکری اظهار داشت: اگر موضوع عرضه مسکن در بازار حل نشود، موضوع مافیای بازار مسکن هم برطرف نخواهد شد و تا زمانی که عرضه مسکن افزایش نیابد، این کالا از چرخه استفاده سرمایه‌ای خارج نمی‌شود.
سهم ۳۰ درصدی دولت در قیمت خودروهای مونتاژی
دکتر مصطفی لو مشاور وزیر و نایب رئیس هیت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری: قطعاً شور و اشتیاقی که در فولاداکسین خوزستان هست را طی گزارشی به وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه خواهیم داد.
یک نماینده پیشین مجلس گفت: تبدیل مسئله حجاب به یک ابزار و وسلیه سیاسی کار درستی نیست و جاذبه هم ندارد. حال ممکن است مدتی افرادی از این ابزار تبعیت و همراهی کنند و یا به نفع خودشان استفاده کنند اما صحیح نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ